Říjen 1, 20213 r V 6. 7. 2020 na 16:05, Lancelot napsal: Mám tento motor v Tiguanu, najeto 5 tis. km a jel jsem teď s okýnkama dole a dost mě překvapilo, jak v něm něco píská - zní to jak elektromotor. Zvuk stoupá s otáčkami, zaznamenal jste to někdo taky? Podařilo se ti už zjistit co za tím zvukem je?? Mám stejný motor (Karoq 2.0 Tsi 140kw) a když jsem parkoval, tak se mě brácha stojící venku ptal co mi to hvízdá v motoru. Přišlo mu to jako uhlíky na alternátoru.
Říjen 3, 20213 r Zatím jsem to neřešil, na funkci to nemá vliv. Podle mě vlastnost, mám tady ještě jedno auto s tímto motorem a dělá to taky. Ale na příštím servise to budu řešit.
Říjen 8, 20213 r Tak dej vědět co ti na to v servisu řekli . S motorem jsem jinak spokojený jen si po létech s TDI zvykám na to, že když se člověk nehlídá hned se to odrazí na spotřebě v míře kterou jsem u dieselu neznal :-)))
Říjen 9, 20213 r Dám vědět. Jo, je dobrý, ale za méně jak 8l s ním nejezdím, dost ale dělají nesmyslně široké pneu na 19", kdy mají šířku 245.
Listopad 20, 20213 r Či su problemy s filtrom pevnych častic na 140kW DKZA podobne ako na dizlovych motoroch?
Listopad 21, 20213 r V 20. 11. 2021 na 17:09, Rapid1.0 napsal: Ne. U benzinu funguji trosku jinak Tak že kratke trasy pre tento motor nie su problem?
Listopad 21, 20213 r Jsou, pokud už mluvíme o verzí, která nekombinuje přímý i nepřímý vstrik. Ale není to kvůli filtru, nýbrž kvůli karbonu a ředění oleje benzinem.
Listopad 22, 20213 r před 15 hodinami, Rapid1.0 napsal: Potrebujem sa poradiť. Keď niekde sa mylim prosim opravte ma. Uvažujem o kupe ojazdeneho Kodiaqu 2,0 TSI 2018-2019 alebo predvadzacie vozidlo. Ked kupim 2018 je to 180koni čiže menej ako 190, lepšie odhlučneny, nema to DPF filter, je to len priamy vstrek tak že može byť problem s karbonovymi usadeninami, je to DQ 500 - overena a s obrovskou rezervou na krutiaci moment. Ked kupim 2019 alebo predvadzacie je to 190 koni, horšie odhlučnenie, ma DPF filter čo udajne nevadi, ale aj tak mam s toho obavy. Ma to priamy aj nepriamy vstrek čo čiastočne rieši problemy s karbonovymi usadeninami. Je to DQ 381 s menšou rezervou na krutiaci moment, ale udajne uspornejšia, väčši medziservisovy interval, lahšia, nova/neznama dlhodoba spolahlivosť/ ale zatial nenašiel som info o tom že by bola problemova. Auto bude jazdiť väčšinou kratke 5-7 kilometrove trasy, občas dlhe 1500km kde by som veľmi nechcel aby to ma nechalo, ročny najazd by bol 10 maximalne 15tis. km. Jazdim +/- ako dôchodca))) aj keď nie som. Ďakujem.
Listopad 22, 20213 r 1. Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora. 2. Motory TSI rozhodně nemají DPF (Diesel Particulate Filter), to je záležitost dieselů. Když už, tak je to OPF nebo GPF. 3. Nové motory = žádné dlouhodobé zkušenosti. 4. Krátké trasy obecně nesvědčí žádnému motoru. 5. Jestli máš možnost to někde fyzicky vyzkoušet, projeď se oběma variantami. A vyber to, co ti víc vyhovuje za jízdy. Tady to stejně nevyzkoumáš. Dlouhodobá technická spolehlivost u těchto složitých motorů je stejně ve hvězdách. 6. Tady máš přehled některých motorů 2.0 TSI z dílenské příručky.
Leden 2, 20223 r Tak snad to nebude tak špatné s tím posledním motorem DNN. Čím bychom potom už měli jezdit.? Máte už někdo nějaké zkušenosti?
Září 30, 20222 r Aké info chceš? Má 140 kW, 320 Nm, iba priame vstrekovanie, pri normálnej jazde funguje na viac efektívny Budackov cyklus, v záťaži sa prepne na Ottov cyklus. Pomerne rýchlo sa zohrieva, a ak s ním jazdíš slušne, dokáže na okreskách a na diaľnici jazdiť za naozaj pekné spotreby, ale za to môže z veľkej časti aj veľmi ekonomické sprevodovanie. V meste kvôli vysokej hmotnosti auta má vysokú spotrebu ak sa musíš často rozbiehať z nuly, podobne ak s tým začneš po diaľnici lietať. Pri rýchlostiach cez 200 budeš mať priemernú spotrebu okamžite cez 15 litrov, ale to je normálne. Za zmienku ešte stojí, že má prekvapivo veľkú, 6,6 litrovú olejovú náplň (mení sa 5,7 litra), čo považujem za plus.
Prosinec 9, 20222 r Opravdu? https://www.skoda-storyboard.com/cs/skoda-model/kodiaq-2/ https://cdn.skoda-storyboard.com/2020/03/TD-KODIAQ-cz.pdf "elektronicky řízené kombinované (přímé a nepřímé) vstřikování paliva" - dokument je z 21. 3. 2022. Upraveno Prosinec 9, 20222 r od Znedlob
Prosinec 9, 20222 r Tohle bych jako nějakou mantru a zaručené info nebral. Stejný přehled jsem našel k O4 a pro benzínové RS je tam také kombinované vstřikování... A u toho jsem si celkem jistý, že ho tam fakt nemám 😜😁
Prosinec 9, 20222 r Je zde uvedeno, že 1.5tsi má 7s převodovku mokrou stejně jako 2.0 tsi. Čemu tedy věřit, když ne oficiálním technickým datum škody?
Prosinec 9, 20222 r @Znedlob Co se týče technických údajů o motorech detailnějších, než výkon a točivý moment tak googlit kód motoru případně se tady zeptat těch co ho mají na detaily... Bohužel tyto "technické" brožury dělají obchodaci stylem copy paste (můj dojem podle kvality obsahu) a k těm co tomu rozumí se to ani nedostane... Spolehnout se na to fakt nedá... Upraveno Prosinec 9, 20222 r od JirikHL
Prosinec 26, 20222 r Taky koukám. 😂 Každopádně, v AS, kde budu kupovat Kodiaqa, mi řekli, že kombinované vstřikování u 140kw je, není pouze u 180kw. 🙄
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.