Publikováno Říjen 23, 200618 r protoze porad trva moje zavada-nezavada,kdy po ujeti cca 200km po dalnici zacne blikat kontrolka motoru - misfire detectet. zvazuji zaslepeni ventilu EGR,tak bych rad vedel jestli jste to nekde nevideli,nedelali? nejde mi o postup ten zvladnu,ale spis jestli to neni slepa ulicka.
Říjen 23, 200618 r honziku, nekde jsem o tom cetl vyborne poctenicko. Bohuzel uz si nepamatuju kde, ale odkaz na to pocteni jsem dostal od P2M, tak az se vrati z dovci, tak to s nim zkusim dohledat a hod ti sem link...
Říjen 23, 200618 r co máš za motorizaci? U TDI to jde v pohodě u benzínu to prý občas dělá neplechu to zn. hodí to chybu. Sám mám také zaslepeno a je to OK.
Říjen 24, 200618 r Zkus to, ale kamarádovi u Pola 1.4-55kw když ho zaslepil tak se začlo stávát, že jednotka šla do nouzového režimu. Jednou za čas asi udělala kontrolu funkčnosti EGR a když zjistila že je vyřazen tak začla blbnout.
Říjen 24, 200618 r omlouvám se za tu motorizaci nevšiml jsem si toho, ale u benzínů se často stává to co píše Tomas.cz. Tady asi pomůže jen výmena celého EGR.
Říjen 25, 200618 r máš smulu,všechny egr ventily jsou vybaveny potenciometrem který jeho polohu,tak že jen vyměnit ne zaslepit.
Říjen 26, 200618 r Autor coz je mi jasne ze tam je potenciometr,mi jde jen o zaslepeni pruchodu plynu ventil tam necham. uz jsem udelal "tesneni" co nema diru a uvidim.zatim se zadna chyba neobjevila,ale je pravdepodobne ze jednotka provadi kontrolu jen obcas,tak uvidim,jeste jsem s tim moc nenajel,pak poreferuju. ono to vypada ze v tom ventilu je jen civka a pokud nema napeti je zavrena,pokud jdou pulsy z RJ tak se otvira - ale je to jen domenka :-)
Říjen 26, 200618 r Mam to zaslepeny na RSu a bohuzel se stava, ze se objevuje chybova hlaska a vyskakuje kontrolka na motor, obcas sviti obcas ne, ale zda se ze do nouzaku to nepada, jen mne stve ta kontrolka, takze asi zase obnovim fci EGR
Říjen 26, 200618 r Autor johanik: kdyz RS padne do nouzaku,porad ma 2x vetsi vykon nez ja (tvoje asi tak 4x) :-))
Říjen 27, 200618 r Přesně je to tam tak že ř.j. vý o poloze egr ventilu a poté sléduje ubytek napětí na váha,nebo snímači tlaku,podle toho co tam je.Tak pozná pruchodnost vyfuk. plynu egr ventilem.
Listopad 3, 200618 r Autor tak vysledek zaslepeni ventilu je ten ze chyba tim ventilem neni zpusobena. Kontrolka motoru se vlivem zaslepeni nerozsvitila,jen se ulozila sporadicka zavada .funkcne se na motoru nic nestalo (vykon se 2 x nezvetsil :-) ).
Březen 12, 200718 r Ahoj kluci, takze zase jsem v sobotu dojezdil. Jel jsem na maly sraz s klukama a v puli cesty me po pridani a ubrani motor silene cukal.... vyradil jsem otacky spadly na 300 a pak zdechlo a uz nenastartoval.Takze oddtach do dilny. Tam jsem to napojil na VAG a vypsalo to neco ohledne skrtici klapky. Tak jsem to rozdelal, byla tuuze spinava, cistil asi pul hodiny, pridelal, motor naskocil, ale tarokoval (porad nedrzel volnobech a jel tak na 300-800 otacek). Napojil jsem na VAG a az po pridani me to vyhodilo tuto chybu: 17961 - signal cidel barometrickeho tlaku v sacim potrubim - nevhodny pomer P1553-35-10 - sporadicky takze se domnivam ze je to EGR ventil. Ale co ted, da se vycistit? Cetl jsem toho tady dost, ale pripadne me, ze jde vycistit jen u dieslu, ale u benzinu je to problem a nevim jak na to... A novy asi stoji palku, co? Nebo je problem jeste nekde jinde? diky za odpovedi a jestli nekdo vi, jak to jeste poznat jinak podle hodnot namerenych na VAGu, tak budu rad za cokoliv....
Březen 12, 200718 r Vičistit jde klapka, EGR může bejt vadný tím že nedosedá do sedla a pak tam jdou zplodiny pořád.
Březen 12, 200718 r No prave tu klapku jsem vycistil. Ale jak se muze stat, ze EGR nedoseda do sedla? ze je spinavy?
Březen 12, 200718 r To jsem se uz taky docetl, ale neni jina moznost? Toto jsem nasel: http://www.plzen-info.cz/firma/ab_auto/
Březen 12, 200718 r nevim premyslim nad tim, ale ta cena je silena za ten ventil. Na to ze u dieslu to jde vycistit, tak teda z toho nejsem moc nadsen.. a uz se me to stalo jednou...
Březen 13, 200718 r Nesouvisi si to s chipem ktery jsi na aute mel/mas? (a stylem jizdy? ) BTW: ty jses z Boskovic? Ze jsem ten tvuj svitici zazrak jeste nepotkal Upraveno Březen 13, 200718 r od NiceOne
Březen 13, 200718 r spíš bych ještě jednou prohlédnul klapku, příp. zmiňovaný čidlo tlaku sání, které je za klapkou, zkus test akčních členů, EGR by měl cvakat, ale spíš to vidím na problém s klapkou, základní nastavení jsi udělal?
Březen 13, 200718 r jj, zakladni nastaveni jsem udelal... Tak uz prave nejak nevim.... P.s. jen pro kontrolu, jak se dela zakladni nastaveni? das zakl. nastaveni a pak start? jen jestli se nema jeste nekde neco jineho nastavovat....
Březen 13, 200718 r je to popsané v DP, vymazat adaptační hodnoty, pak dát základní nastavení, ADP běží, ADP OK, ještě se podívej do readiness kódu, tam by měly být nuly, pokud jsi nevymazal paměť závad
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.