Jump to content
honzik

EGR ventil

Recommended Posts

protoze porad trva moje zavada-nezavada,kdy po ujeti cca 200km po dalnici zacne blikat kontrolka motoru - misfire detectet. zvazuji zaslepeni ventilu EGR,tak bych rad vedel jestli jste to nekde nevideli,nedelali? nejde mi o postup ten zvladnu,ale spis jestli to neni slepa ulicka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

honziku, nekde jsem o tom cetl vyborne poctenicko. Bohuzel uz si nepamatuju kde, ale odkaz na to pocteni jsem dostal od P2M, tak az se vrati z dovci, tak to s nim zkusim dohledat a hod ti sem link...

Share this post


Link to post
Share on other sites

co máš za motorizaci? U TDI to jde v pohodě u benzínu to prý občas dělá neplechu to zn. hodí to chybu. Sám mám také zaslepeno a je to OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus to, ale kamarádovi u Pola 1.4-55kw když ho zaslepil tak se začlo stávát, že jednotka šla do nouzového režimu.

Jednou za čas asi udělala kontrolu funkčnosti EGR a když zjistila že je vyřazen tak začla blbnout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

omlouvám se za tu motorizaci nevšiml jsem si toho, ale u benzínů se často stává to co píše Tomas.cz. Tady asi pomůže jen výmena celého EGR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

máš smulu,všechny egr ventily jsou vybaveny potenciometrem který jeho polohu,tak že jen vyměnit ne zaslepit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

coz je mi jasne ze tam je potenciometr,mi jde jen o zaslepeni pruchodu plynu ventil tam necham.

uz jsem udelal "tesneni" co nema diru a uvidim.zatim se zadna chyba neobjevila,ale je pravdepodobne ze jednotka provadi kontrolu jen obcas,tak uvidim,jeste jsem s tim moc nenajel,pak poreferuju.

ono to vypada ze v tom ventilu je jen civka a pokud nema napeti je zavrena,pokud jdou pulsy z RJ tak se otvira - ale je to jen domenka :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam to zaslepeny na RSu a bohuzel se stava, ze se objevuje chybova hlaska a vyskakuje kontrolka na motor, obcas sviti obcas ne, ale zda se ze do nouzaku to nepada, jen mne stve ta kontrolka, takze asi zase obnovim fci EGR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně je to tam tak že ř.j. vý o poloze egr ventilu a poté sléduje ubytek napětí na váha,nebo snímači tlaku,podle toho co tam je.Tak pozná pruchodnost vyfuk. plynu egr ventilem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak vysledek zaslepeni ventilu je ten ze chyba tim ventilem neni zpusobena. Kontrolka motoru se vlivem zaslepeni nerozsvitila,jen se ulozila sporadicka zavada .funkcne se na motoru nic nestalo (vykon se 2 x nezvetsil :-) ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj kluci, takze zase jsem v sobotu dojezdil. Jel jsem na maly sraz s klukama a v puli cesty me po pridani a ubrani motor silene cukal.... vyradil jsem otacky spadly na 300 a pak zdechlo a uz nenastartoval.Takze oddtach do dilny. Tam jsem to napojil na VAG a vypsalo to neco ohledne skrtici klapky. Tak jsem to rozdelal, byla tuuze spinava, cistil asi pul hodiny, pridelal, motor naskocil, ale tarokoval (porad nedrzel volnobech a jel tak na 300-800 otacek).

Napojil jsem na VAG a az po pridani me to vyhodilo tuto chybu:

17961 - signal cidel barometrickeho tlaku v sacim potrubim - nevhodny pomer

P1553-35-10 - sporadicky

takze se domnivam ze je to EGR ventil.

Ale co ted, da se vycistit? Cetl jsem toho tady dost, ale pripadne me, ze jde vycistit jen u dieslu, ale u benzinu je to problem a nevim jak na to... A novy asi stoji palku, co?

Nebo je problem jeste nekde jinde?

diky za odpovedi a jestli nekdo vi, jak to jeste poznat jinak podle hodnot namerenych na VAGu, tak budu rad za cokoliv....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No prave tu klapku jsem vycistil. Ale jak se muze stat, ze EGR nedoseda do sedla? ze je spinavy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevim premyslim nad tim, ale ta cena je silena za ten ventil. Na to ze u dieslu to jde vycistit, tak teda z toho nejsem moc nadsen.. a uz se me to stalo jednou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesouvisi si to s chipem ktery jsi na aute mel/mas? (a stylem jizdy? :) )

BTW: ty jses z Boskovic? Ze jsem ten tvuj svitici zazrak jeste nepotkal :)

Edited by NiceOne

Share this post


Link to post
Share on other sites

spíš bych ještě jednou prohlédnul klapku, příp. zmiňovaný čidlo tlaku sání, které je za klapkou, zkus test akčních členů, EGR by měl cvakat, ale spíš to vidím na problém s klapkou, základní nastavení jsi udělal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj, zakladni nastaveni jsem udelal...

Tak uz prave nejak nevim....

P.s. jen pro kontrolu, jak se dela zakladni nastaveni? das zakl. nastaveni a pak start?

jen jestli se nema jeste nekde neco jineho nastavovat....

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to popsané v DP, vymazat adaptační hodnoty, pak dát základní nastavení, ADP běží, ADP OK, ještě se podívej do readiness kódu, tam by měly být nuly, pokud jsi nevymazal paměť závad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Ithaqua
      Prodám krásné zánovní auto Škoda Fabia Combi, 100% stav, najeto 111200km. Pravidelný servis pouze v autorizovaném servisu, výbava Ambiente, palivo benzín, manuální převodovka. Proběhla desinfekce a tepování interiéru. STK do 05 / 2021.
      Výbava -
      centrál dálkový, imobilizér, el. okna, el. zrcátka + vyhřívaná, mlhovky, denní svícení, klimatizace, dělená zadní sedadla, palubní počítač, venkovní teploměr, ABS, posilovač řízení, atd. Veškerá dokumentace vč. 2x klíčů. Místo Bučovice u Vyškova.
    • By mirecoslav
      Borci VAG mi načítal chybu 17972 "Riadiaca jednotka škrtiacej klapky - pokles napatia pri základnom nastavení". Nestretol sa niekto s touto chybou a či je nejako dôležitá? Ď
    • By mr.pecoun
      ahoj mam ted velky problem jak jiste vite dodelavam maxik a s tim i pal pc a pptreboval bych poradit.....
      1. obj cislo pinu do svorkovnice T32a (velka svorkovnice vzadu na budicich)
      2. obj cislo pinu ke svorkovnici na pacce k ovl. PC+steracu
      3. obj cislo pinu ke svorkovnici cidlu teploty v narazniku
      a tady zas pro vas:
      obj cislo svorkovnice k cidlu tepl.. 1JO 973 702 (2polova)
      obj cislo svorkovnice k pacce k volantu 893 971 636 (6polova)
      diky moc
    • By bajdik1...
      Chlapci,
      mam otazecku,kde se nachazi imobilizer v klicku .. ??Doma jsem klicek rozloupl a myslim si,ze je to takova tycinka ktera je po leve strane .. Ale jist si nejsem ..
      muze mi to nekdo potvrdit .. ?
      diky za info ..
      P.S. mam fabii ..
×
×
  • Create New...