Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

protoze porad trva moje zavada-nezavada,kdy po ujeti cca 200km po dalnici zacne blikat kontrolka motoru - misfire detectet. zvazuji zaslepeni ventilu EGR,tak bych rad vedel jestli jste to nekde nevideli,nedelali? nejde mi o postup ten zvladnu,ale spis jestli to neni slepa ulicka.

Vloženo

Zkus to, ale kamarádovi u Pola 1.4-55kw když ho zaslepil tak se začlo stávát, že jednotka šla do nouzového režimu.

Jednou za čas asi udělala kontrolu funkčnosti EGR a když zjistila že je vyřazen tak začla blbnout.

Vloženo

coz je mi jasne ze tam je potenciometr,mi jde jen o zaslepeni pruchodu plynu ventil tam necham.

uz jsem udelal "tesneni" co nema diru a uvidim.zatim se zadna chyba neobjevila,ale je pravdepodobne ze jednotka provadi kontrolu jen obcas,tak uvidim,jeste jsem s tim moc nenajel,pak poreferuju.

ono to vypada ze v tom ventilu je jen civka a pokud nema napeti je zavrena,pokud jdou pulsy z RJ tak se otvira - ale je to jen domenka :-)

Vloženo

Mam to zaslepeny na RSu a bohuzel se stava, ze se objevuje chybova hlaska a vyskakuje kontrolka na motor, obcas sviti obcas ne, ale zda se ze do nouzaku to nepada, jen mne stve ta kontrolka, takze asi zase obnovim fci EGR

Vloženo

Přesně je to tam tak že ř.j. vý o poloze egr ventilu a poté sléduje ubytek napětí na váha,nebo snímači tlaku,podle toho co tam je.Tak pozná pruchodnost vyfuk. plynu egr ventilem.

Vloženo

tak vysledek zaslepeni ventilu je ten ze chyba tim ventilem neni zpusobena. Kontrolka motoru se vlivem zaslepeni nerozsvitila,jen se ulozila sporadicka zavada .funkcne se na motoru nic nestalo (vykon se 2 x nezvetsil :-) ).

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Ahoj kluci, takze zase jsem v sobotu dojezdil. Jel jsem na maly sraz s klukama a v puli cesty me po pridani a ubrani motor silene cukal.... vyradil jsem otacky spadly na 300 a pak zdechlo a uz nenastartoval.Takze oddtach do dilny. Tam jsem to napojil na VAG a vypsalo to neco ohledne skrtici klapky. Tak jsem to rozdelal, byla tuuze spinava, cistil asi pul hodiny, pridelal, motor naskocil, ale tarokoval (porad nedrzel volnobech a jel tak na 300-800 otacek).

Napojil jsem na VAG a az po pridani me to vyhodilo tuto chybu:

17961 - signal cidel barometrickeho tlaku v sacim potrubim - nevhodny pomer

P1553-35-10 - sporadicky

takze se domnivam ze je to EGR ventil.

Ale co ted, da se vycistit? Cetl jsem toho tady dost, ale pripadne me, ze jde vycistit jen u dieslu, ale u benzinu je to problem a nevim jak na to... A novy asi stoji palku, co?

Nebo je problem jeste nekde jinde?

diky za odpovedi a jestli nekdo vi, jak to jeste poznat jinak podle hodnot namerenych na VAGu, tak budu rad za cokoliv....

Vloženo (editace)

Nesouvisi si to s chipem ktery jsi na aute mel/mas? (a stylem jizdy? :) )

BTW: ty jses z Boskovic? Ze jsem ten tvuj svitici zazrak jeste nepotkal :)

Editováno: , autor: NiceOne
Vloženo

spíš bych ještě jednou prohlédnul klapku, příp. zmiňovaný čidlo tlaku sání, které je za klapkou, zkus test akčních členů, EGR by měl cvakat, ale spíš to vidím na problém s klapkou, základní nastavení jsi udělal?

Vloženo

jj, zakladni nastaveni jsem udelal...

Tak uz prave nejak nevim....

P.s. jen pro kontrolu, jak se dela zakladni nastaveni? das zakl. nastaveni a pak start?

jen jestli se nema jeste nekde neco jineho nastavovat....

Vloženo

je to popsané v DP, vymazat adaptační hodnoty, pak dát základní nastavení, ADP běží, ADP OK, ještě se podívej do readiness kódu, tam by měly být nuly, pokud jsi nevymazal paměť závad

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...