yeaah Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 tak necham asi ten puvodni..a kdyz uz sme v tom nechtelo se mi zakladat novy tema.. Kolik muze stat nova ridici jednotka na 1.4 74kw?? sviti mi airbagy a vypsalo to asi tak 8 chyb. a jedna je s vadnou RJ. no a vubec to neslo smazat ani s tim neco delat. vubec nevim cim se to mohlo stat, bocni bagy nemam..stalo se to teda v -23°C, tak jetsli nekde neco neprasklo..kazdopadne zkusi mi tam dat nakou starsi, snad bude pasovat.. Na netu nemuzu najit cenu novy RJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumpi Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 (editace) pridam jeden z mych trampot s EGR 1. egr uz zlobil delsi dobu ale auto necukalo tak se obcas promazl / hlasil prutok prilis velky / preventivne cistena klapka 2. pres vanoce auto 3 tydny stalo ... po resetu tyden ok dokonce ani EGR nesvitil 3. ted opet nouzovy rezim a na 3V ... po resetu na volnobeh bezi normalne .. VAG pise chybu na potenciometru EGR a na zakladni nastaveni neraguje / 074 / ..jde jeste jinak otestovat funkcnost nez objednam novy ?? + klapka je otevrena 6,7 stupne a nejde tez provest zakladni nastaveni.. Auto jezdi jezdilo na poutevrenou klapku cca tyden naprosto normalne.. pote nastal bod 3. ps .ventil a klapku jsem mel venku vse vycisteno / kabely+ svicky BOSH cca 15t / diky za jakekoliv postrehy Editováno: 15. Únor 2011, autor: lumpi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 na STK to neřeší zda auto má dobré emise proč vede ta trubka do sání?co jí ukončit dříve a může sát třeba vedle motoru s filtrem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 Majký, tvému příspěvku nějak nerozumím, na koho reaguješ?? lumpi, obávám se že výměna EGR tě nemine. Myslím že ta klapka bude souviset s tím. Dáš nový EGR, uděláš zákl.nastavení a věřím že pak půjde udělat i zákl.nastavení klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 ale to byl jen nápad od ERG vede ta trubka do sání pod škrtící klapku kde se časem ucpe, tak zda nelze tu trubku ukončit dříve kde bude moci nasávat vzduch a nebude se zanášet od oleje ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 tak EGR jde zaslepit, ale nezbavíš se rozsvěcování Checku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 to lze, ale já řeším nechat ho zapojený jen ukončit tu trubku před škrtící klapkou a zakončit třeba filtrem. (nebude se potom zanášet) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 ale měň pak potom ty filtry, když je tam tak z prdele přístup Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumpi Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 2 Malta... EGR pujde prvni ...mozne ovlivneni klapky ventilem mi nedoslo .. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Hodím to sem, protože se mi nechce dělat new thread. Kolega z Bastlírny měl problémy s tatíkovou Ibizou, motor 1,4 16V 55kW, kód BKY, rok výroby 2002. Nedržela volnoběh, po nastartování a vyjetí z garáže zdechla - a už nešla natočit kvůli přechlastání. Po výměně obou lambda sond se nic nezměnilo. Podezření padlo na čidlo teploty, nakonec ale byl problém jinde - milá Ibiza má v pikách EGR ventil - vůbec ani necvakne, navíc přední lambda ukazuje nesmyslné hodnoty teploty. Při zkusmé výměně EGR je chod v pořádku - nakonec to NEBYLO ČIDLO TEPLOTY KAPALINY... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vláďax Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Mám podobný problém. Před časem se mi rozsvítila kontrolka emisí. Diagnostika hlásila velký průtok plynů. Vyměnil jsem EGR ventil a kontrolka svítila dál. Diagnostika ale hlásí malý průtok. Vyčistil jsem potrubí pod klapkou, nakonec celé potrubí vyměnil, ale stav se nemění. Samozřejmě bylo provedeno základní nastavení s výsledkem AGP v pořádku. V průběhu závady jsem prošel STK s výborným výsledkem na emisích. Už nevím, co s tím. Snad reklamovat EGR. Máte někdo nějakou zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 reklamuj, já to také tak udělal, když mi asi třetí EGR hlásil nízký průtok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro89 Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 tak hosi, zdravim vas, dneska sem cistil klapku, mal sem ju komplet venku, je cista jak detska prdelka dratem sem prestaral tu trubku od egru ale iba v klapke, ked sem odkrutil dva sruby pri EGr ventile, nedala sa mi ta trubka dole z toho a nechcel sem to ulomit, tak sem to radsik zmontoval naspatky....da sa aj cela ta trubka vytahnut ven alebo aspon od Egru odklopit a vystarat dratem co sa da???lebo pristup je tam jak hovado....pravy srub sem ledva povolil co sem sa tam cez secky kable a hadice od chladica nemohel dostat....takze jak mam dat dole konec trubky od EGR ventilu??? moc by ste mi s tym pomohli....kontrolka nesviti, auto sa mi zda ze je na tem lepsi, ale chcelo by to este nove zakladne nastavenie skrtiacej klapky a ventilu, ale pojde to najskor az v nedelu tak vam dopredu zase velmi pekne dakujem za radu akurat ma napada, ze tam sem videl este 1 imbusovy srub hore nad egr ventilem....ta suciastka je prichytena na motore, ide to z vyfukovych ventilov, na nom je pripojeny EGR a az potom ta trubka...takze musim odkrutit aj ten imbusak ze???inak sa k tej trubke nejde nijak dostat bez toho aby som ju zlomil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vláďax Vloženo 19. Únor 2011 Sdílet Vloženo 19. Únor 2011 reklamuj, já to také tak udělal, když mi asi třetí EGR hlásil nízký průtok Dík za radu, silně o tom uvažuji. Problém je ale v tom, že reklamace trvá 30 dní (auto Kelly) a kupovat si zatím nový se mi moc nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Únor 2011 Sdílet Vloženo 19. Únor 2011 no to máš recht , se mi to lehce řekne ... první mi odešel v 90 000km, bylo před dovčou a byť mi servisák říkal, že se dá zaslepit a nic se nestane, já chtěl mít klidnou dovču (jel jsem Bulharsko), tak jsem 3500 Kč vyplázl a vyměnil. Ten mi odešel po roce, tedy nějakých 35 000 km, takže jsem tam hodil ten starý a zaslepil (aby mi auto necukalo) a jel s klidem další Bulharsko , a ten druhý zatím v klidu reklamoval. No a takhle to bylo ještě dvakrát . Takže teď tam mám celkově čtvrtý . Takže chtělo by to sehnat alespoň vadný a zaslepit ho než ti přijde reklamačka, nebo se zkusit domluvit na vrakále, zda by ti nějaký nezapůjčili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumpi Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 tak pokracuji ve svych tampotach s EGR protoze hlasil chybu potenciometru a nemozne zakladni nastaveni ..koupil jsem novy bohuzel zakladni nastaveni stala nejde provezt .Dle VIS ma byt seznam chyb prazdny ale chyba nastaveni nejde smazat. Auto nehlasi zadne chyby a vesele jezdi i pres to ze zakladni nastaveni neni mozne . Na akcnich clenech novy krasne ventil cvaka .. Nejake tipy na reset a nastaveni ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 a zkoušel jsi mazat i adaptační hodnoty dle návodu Rugera http://forum.skodahome.cz/topic/97441-egr-ventil/page__view__findpost__p__1452022 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumpi Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 tak dnes vyzkouseno ale bohuzel bez uspechu...naopak jeste se pridala jeste klapka ktera predtim vykazovala sice uhel 6.7 ale byla bez hlaseni chyby . takze mam 17989 ,17812 ,17847... coz je jak predpokladam provazane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MATTESS136 Vloženo 12. Duben 2011 Sdílet Vloženo 12. Duben 2011 (editace) Mam také dotaz ohledně EGR na motoru 1,4 16V (55kW) - dnes byl zjištěn na diagnostice velký průtok. Mam zkusit natankovat např. Vervu 100, že se tím motor pročistí. Pokud to nepomůže, ventil pročistí. Upřímně, moc tomu nevěřím. Nemůže ten víceoktanový benzín něco poškodit? Editováno: 12. Duben 2011, autor: MATTESS136 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Pokud naleješ běžný u pumpy kupovaný benzín, ničemu uškodit nemůžeš - i když koupíš 100oct. Jiná věc by byla, kdybys zajel někam na aeroklubové letiště a koupil od nich 130oct směs určenou pro letadla - tím už bys nepřipravenému motoru ublížit mohl... Jinak k pročištění motoru už jsem četl i doporučení natankovat a vyjezdit 2-3 nádrže lihobenzínové směsi E85 - osobně bych to nepoužíval "čisté", asi by to neupravenému motoru nemuselo úplně šmakovat, ale "říznuté halb und halb" normálním Naturalem BA95 by to nemělo dělat problémy. Protože i v běžném BA95 je ze zákona příměs asi 4,5% etanolu, směs BA95 a E85 v poměru 1:1 bude mít asi 45% hmotnostních etanolu - neupravený motor by s takovým poměrem neměl mít problém ani při startu a přitom by se měl případný čisticí efekt dostatečně projevit. Směs BA95 + E85 v poměru "litr na litr" mám vyzkoušenou i v motoru 1,4 16V - kód motoru BXW. Vyzkoušeno letos v únoru, chování auta prakticky totožné, spotřeba celkově zhruba o půl až jeden litr na 100km vyšší (podle režimu jízdy = těžké nohy na pedálu), takže cenově šul nul... Kromě případných čisticích efektů na používání E85 nevidím žádný přínos - o ekologii se vůbec nedá mluvit, pěstování plodin vhodných pro výrobu etanolu zatěžuje životní prostředí stejně jako každé jiné zemědělství, výroba z obyčejné biomasy je dražší než třeba z obilí - a "pálit" obilí na palivo zhoršuje potravinovou bilanci. Takže jako obvykle, zase nějaký hamižný eurohujerský zkurvysyn s křeslem v Bruselu nebo Štrasburku dostal mastný bakšiš do kešeně - a prosadil, aby se to celoevropsky zavedlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MATTESS136 Vloženo 16. Duben 2011 Sdílet Vloženo 16. Duben 2011 Díky za názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexa Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 Nešlo by to vypnúť softwérom navždy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraasek Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 Alexa: bylo by to nejlepší, ale bylo mi řečeno v servise, že to nelze. i když kdoví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexa Vloženo 24. Květen 2011 Sdílet Vloženo 24. Květen 2011 Keď to ide vypnúť na diesloch, preco by to nešlo na benzine? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
saphir Vloženo 6. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2011 Je mozne pouzit EGR z Fabie 1.2 HTP 47kW na moj motor AUB 1.4 16V ??? Bude to fungovat ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.