Přejít na obsah

Scala kódování


ferda25

Doporučené příspěvky

Tvl. díky moc. To zkusím... 

 

Teď jsem zkoušel otevřít kapotu a mít zataženou ručkou a nic☹️☹️☹️

Prostě do 03-brzdy se pod security access nedostanu ☹️

Píše to: ŘJ odmítá poslat seed. Kód chyby 37.

 

Dřív co si pamatuji tak jsem se tam tuším dostal s kódem 40304 a 44595 (přímo pro sušení) 

Ale už je to dávno. 

 

Čekal jsem i s odpojeným kabelem a puštěném zapalování cca 20min (píšou 10min. při chybném zadání kodu) 

Nic.

SECURITY CODE to teď nebere žádný. 

 

Ještě zkusím latest vcds 21.9 ale moc si od toho neslibuji. 

 

Všechny ostatní jednotky jdou v pohodě. 

Jen 03 neeee. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj zkusím. 

 

Vysoušení kotoučů jsi blbě pochopil. 

Přes diag. jde nastavit slabě, středně, silně a vypnout úplně. 

Default je středně a to chci změnit. 

 

Funkce je spojená se stěrači. 

Když stíráš tak to bere, že prší a že jsou mokré i kotouče. 

A tak to po každým xtým setření sevře destičky které ohřejí kotouč který rychleji uschne. 

 

Budou tady keci, že sevření je minimum, že sušení na jízdě nejde poznat-nebrzdí, že to je jen pár Newtonů sevření, že je to kvůli bezpečnosti!!! atd. 

 

Do nedávna auta nic takového neměli a taky brzdily. 

Jo, nebyl takovej provoz, a bla bla a zase keci😀

 

Prostě chci sušení vypnout nebo dát na minimum. 

Dálnice nejezdím, agresivně také ne.

Absolutně nevidím rozdíl jestli je kotouč suchý nebo mokrý. 

To spíš člověk chytne aquaplayng na gumách než na kotoučích. 

 

A navíc dost ostřikuji i když neprší, nestojím o stále suché kotouče😉

Dle mého názoru je to jen kurvítko aby se rychleji opotřebovaly brzdy. 

 

Takže zpět ke Kódování a přístupu do 03ky.

Nevím zda jsem si s klonem nějak nemohl zablokovat přístup. 

Ale zřejmě ne, ostatní jednotky fungují ok (a také jsem dal kolikrát 3x blbě security a byla čekačka) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvm se za OT, ale předtím než definitivně někdo zavrhne "sušení" brzd, je dobré zmínit proč to tam je. A opravdu ten důvod není, aby byly brzdy suché před příjezdem (jak vyznívá z komentářů výše). Je to z toho důvodu, když nastane potřeba brzdit za mokra intenzivně, suché brzdy mají výrazně kratší brzdnou dráhu. Při běžném brzdění si člověk skoro nevšimne. Sušení mají všechny novější ŠA a že by si zrovna u Scaly, nebo OIII někdo stěžoval, že brzy vydrží výrazně méně než třeba na první Octavii... (Superb nebo Kodiaq jsou jiná situace a příčiny jejich problémů s brzdami jsou úplně jinde)

 

Jen tím chci říct, že než člověk začne cokoli měnit v kódování, měl by si být vědom toho co dělá a jestli to náhodou nemůže ovlivnit bezpečnost nejen jeho ale i okolí... Samozřejmě pokud má někdo schopnost plánovat krizové brzdění s předstihem a brzdy si předsušit, potom je toto docela zbytečné :)

 

Tímto končím s OT, snad tím nerozpoutam diskuzi, pokud ano, prosím směřujme ji do SZ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak píšeš brake disk drying by měl být kód 44595 k sekci 03, tím pádem ho zřejmě změnili, další kódy co jsem našel pro sekci 03: 

11966 - Hydraulic brake assist -Yomny (Golfmk7 forum)
15081
18573
20103 - XDS changes
24435
24990 - "All ADP"
25004 - Brake Booster
25757 - Straight ahead brake stabilization
28183
31857 - "Adaptation/Basic Setting"??
37202
40168
44595 - Brake disk drying
40304
10505
19249
10815

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uměl by někdo , aby při zmáčknutí nabídky menu topení , aby se nabídka po určeném čase zavřela a objevilo se co bylo předtím?

 

Např. mám zapnutou navigaci, potřebuji přidat větrák topení, zmáčknu menu, objeví se na rádiu, přidám rychlost, sama už ale nezmizí,  je opět potřeba zmáčknout navi(resp android app).

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyguglil jsem, že snad jednotky 03 pracují na starším protokolu can. 

Že nemají uds.

Nevíte někdo něco bližšího? 

Popř. lze se s tím nějak spojit jen přes starší can? 

Třeba sec. access dělá bordel právě v tom protokolu. 

Nebo platí když diag. umí uds, že can je automatika a nedělá problém? Co si vzpomínám v soft. je i zmínka o can, ale nevím přesně, nemám to u sebe. 

Editováno: , autor: keras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Scaly už nejde změnou napětí vypnout SS. 

 

S těmi okny:

Máš i tohle aktivní? 

ENG148616-IDE02021-ZV Komfort (zvedače oken) -Komfortní zavírání; aktivní
ENG148616-IDE02022-ZV Komfort (zvedače oken) -Komfortní otevírání; aktivní

 

Prolez to co se týče "zv hack" "komfortu"  a "oken" 

Editováno: , autor: keras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 hodinami, keras napsal:

zkusil bych:

 

ad1

09
ENG141647-ENG149101
ENG141647-ENG149102
oboje aktivní

 

ad2

09
ENG148616-ENG154964
ENG148616-ENG149207
taky oboje aktivní

😉

Ahoj, tak jsem koukal na to denní svícení a mám to aktivní, ale nikde není v menu zašktavatko na to svícení? Asi jsem slepý 🤪 nebo se to vypíná jinde?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na ss jde jednoduše vytáhnout na baterce kablík. 

 

To denní svícení jde v kodovaní dostat do menu. Někde jsem ti zahlédl. 

Ale nevidím v tom přínos. 

Člověk to zapomene zaškrtnout a jezdí bez svícení. 

Daleko lepší je aktivovat zhasnutí drl při poloze spínače na 0 a zatažené ručce 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...