Květen 14, 20196 r Přijdou mi zvláštní ty výsledky pružnosti. V grafu dynamiky je 2.0TSI vždycky jednoznačně silnější, má větší krouťák, a přitom v pružnosti všude prohrává, celkem výrazně. Nechce se mi věřit, že by tohleto udělala jiná převodovka, neprohodil někdo popisky?
Květen 14, 20196 r @marek16 Tak on ten 2.0 TSI má o poznání delší převody, 2250 vs 2800 ve 130 už je dost rozdíl. Když se využije optimální převod, tak z grafu Dynamiky to je z 80 100 na 120 2.4s pro 2.0 TSI a 2.5s pro 1.8 TSI (rozdíl časů 0-80 100 a 0-120). Upraveno Květen 14, 20196 r od Martab
Květen 14, 20196 r Konečně správná dieselová charakteristika pro milovníky TDI ?. Doufám, že to má omezovač v 5000 otáčkách. Jinak pěkný test, ale z 80 na 120 bych zkusil i trojku. A chybí mi popis v čem všem je nový motor jednodušší než starý. Předpokládám absenci vstřikování do sání, ale to bohatě vyváží filtr částic. Švýcarům to tak pěkně nezrychlovalo: http://www.zeperfs.com/en/fiche4684-skoda-octavia-iii-1-8-tsi-dsg.htm Upraveno Květen 14, 20196 r od petous22
Květen 14, 20196 r před 12 hodinami, Martab napsal: @marek16 Tak on ten 2.0 TSI má o poznání delší převody, 2250 vs 2800 ve 130 už je dost rozdíl. Když se využije optimální převod, tak z grafu Dynamiky to je z 80 na 120 2.4s pro 2.0 TSI a 2.5s pro 1.8 TSI (rozdíl časů 0-80 a 0-120). Ten rozdíl co uvádíš je rozdíl 100-120 a ne 80-120, to by těch koníků muselo být mnohem víc...
Květen 14, 20196 r @petous22 jo, máš pravdu, špatně jsem se podíval, ony koníky by stačili, ale musela by ta OIII tak o tunu zhubnout Pro 80-120 tedy platí časy: 2.0 TSI 140kW - 4.5s 1.8 TSI 132kW - 4.5s
Květen 14, 20196 r nebo jeden válec navíc a si na cca 2,6s: http://www.zeperfs.com/en/fiche6694-audi-rs3-sportback.htm
Květen 15, 20196 r před 8 hodinami, petous22 napsal: A chybí mi popis v čem všem je nový motor jednodušší než starý. Předpokládám absenci vstřikování do sání, ale to bohatě vyváží filtr částic. Určitě? Filtr možná omezí návrat sazí přes EGR, ale neřeší přísun sazí a oleje skrz odvětrání klikové skříně. S tím olejem se to pak na ventilech hezky zalepí a připeče. Upraveno Květen 15, 20196 r od j57
Květen 15, 20196 r GPF nemá na recirkulaci téměř žádný vliv, už jen z toho důvodu že moderní TSI nemají klasické přemostění, ale využívají proměnného časování ventilů a tím nasávají zpět část výukových plynů.Na druhou stranu toto dělají téměř všechna TSI EA211 a za ty roky zatím nemají nějaké abnormální problémy s karbonem.
Květen 15, 20196 r Nestraš, saze se snad z klikové skříně neodvětrají, spíš páry z oleje a nespáleného paliva. Podobně řešené EGR přes časování má i Skyactiv od Mazdy. Když přišel na trh, tak o tom někde v USA vyšel článek, že už by to nemělo zanášet sací ventily díky vyšší teplotě. Dost možná je to jen přání. PS: kdo si chce hrát se simulací na zeperfs tak včera jsem tam postnul to pdf: Match : Octavia III 2.0 TSi DSG vs Octavia III 1.8 TSi DSG
Říjen 2, 20195 r Mě trochu není jasné to měření na válcích, které ukazuje 162kW dvoulitru (který má mít 140) a 159 jednaosmě (která má mít 132). Protože přepdokládám že to měřili klasicky na kolech, dá se z toho udělat nějaký závěr? Jako že je normální že všechny motory mají větší než udávaný výkon? Já jen až někdy zvážím že poladím SW (třeba ze 140 na 170kW) aby mi to fakt cca o těch 30kW zvedli a ne jen o 8kW :))
Říjen 2, 20195 r No koncern je tím vyhlášený - v podstatě v každém testu (co dělá SM a ten dává zpravidla auta na válce) mají tyto více něž udává továrna. No před úpravou by určitě mělo proběhnout měření, takže uvidíš sám, kolik máš opravdu kW.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.