Přejít na obsah

Prediktivní tempomat pACC


flek

Doporučené příspěvky

Ještě před celou akci ověřte, že Váš servis vlastní kalibrační tabuli: VAS 6430/10. Kalibrační tabule: VAS 6430/2, která je běžným standardem, nestačí a kalibraci nového radaru neumožňuje.

 

Postup na dálku:

1. výměna jednotky + ochrana komponent v servise

 

Po bodu 1 je ACC zcela nefunkční a autorizovaný servis Vám nepomůže - tj požadavek na autorizovaný servis: fyzická výměna + ochrana komponent pro jednotku na adrese 13!!

 

2. nastavení na dálku + možná "nouzová" kalibrace proti kolmé betonové zdi vzdálené 120 cm od radaru(zde bude na 90% potřeba mechanicky zručný člověk, který musí v případě potřeby otočit nastavovacími šrouby) nebo jen zapíšu do jednotky, že je kalibrace OK a pak bude vždy nutné pokračovat bodem 3

 

Bod 3 lze vynechat pokud jednotka po ujetí více než 1000 km od "nouzové" kalibrace nehlásí chybu

 

3. kalibrace v servise - servis nutné upozornit, že musí použít tzv ruční volbu vozu a nastavit Superba3 z roku 2020 - tj. připojit VAS hlavici k vozu až ve chvíli kdy ve voze už nesvítí nic na Maxi-Dotu a budíky jsou zcela potemnělé, následně spustit diagnostiku a ručně zadat VIN a vybrat Superba3 a oproti skutečnosti modelový rok 2020. Bez tohoto postupu nebude mít v rámci Řízených funkcí servis přístup ke kalibraci nového typu radaru, ale jen ke kalibraci radaru, který již není ve voze přítomen(tj. servis jen prohlásí, že kalibrace není možná). 

 

Pokud někdo z výše uvedených bodů nemá jistotu z realizace a vyvolávají u něj jen pocit dalších dotazů, doporučuji realizaci na dálku nedělat!!! 

 

Během chvíle mi pár lidi psalo, že lze provádět i dynamická kalibrace pomocí ODISu.

 

Ano, to je pravda, pak není opravdu nutná kalibrační tabule, ale bude nutné vyměnit i držák radaru za typ bez štelovacích šroubů z faceliftu.

 

Pomocí správné kalibrační tabule a statické kalibrace se nemusí měnit držák, protože se dosáhne správné základní polohy pomocí aretačních šroubů.

 

Dynamická kalibrace se starým typem držáku nastaveným na starý typ radaru nebude v 90% případů úspěšná. 

 

 

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...

Pánové zeptám se hloupě. 

Prosím sdělí mi někdo návod jak zapnout tempomat s predikcí - myslím tím že auto jede samo prakticky a já jen točím volantem. Samo si přidává a samo brzdí jakmile dojede do vesnice.

Zkoušel jsem v sobotu vše možné a nemohl jsem přijít na to, jak to zapnout. Pořád jen s tím že si tam tuknu rychlost a tu to drží, hlídá si auto přede mnou a hlídá pruhy. 

V manuálu jsem hledal a nebyl jsem moc moudrý.

Díky a asi jsem hloupý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak to ti poviem úplne presne! :-D Vlez v infotainmente do Asistence řidiče/symbol tempomatu a tam si možeš nastaviť predikciu. Stalo sa mi niečo podobné, hral som sa s hlavným užívateľom v aplikácii, odstránil ho, znova založil, a pri prvej jazde som predikciu nemohol ani za boha pustiť. Až doma som zistil, kde je problém (odškrtnuté políčka v nastavení asistenčných systémov). 

 

IMG_20210413_143310.jpg

Editováno: , autor: faithless78
  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To áno, jediné, o čo bez spustenej navigácie v tom vodič prichádza, je spomalenie pred odbočením. A asi u iV i chytrejším riadením spotreby z batérií, ale to je možno len moj pocit. 

 

V každom prípade týmto som si odpovedal na otázku, ako zapnúť "hlúpy" tempomat, na ktorý som bol z Octavie i Fabie zvyknutý - odškrtnutím políčka predikcie priebehu cesty (niekedy sa hodí).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Takže dovolím si krátké shrnutí prediktivního tempomatu. Navigaci jsem měl vyplou.

Bylo zaplé adaptivní tempomat,lane asisst a balíček travel asist.....asi tedy vše co auto má.

Baterka byla po cestě zpět na 15% , už když jsem vyjel tak jsem měl pouze 30% .....

Projel jsem s ním cestu Ostrava - Malá Morávka minulé úterý v podvečer.

Prvně jsem jel cestu tam - bez tempomatu a zpátky jsem to zkusil.

Hned za výjezdem z Ostravy na rychlostní cestu směr Opava jsem aktivoval. Nechal jsem mu předpisovou rychlost.

Před Opavou si pěkně přibrzdil z 110 na 90 a pak tam ke končí rychlostní cesta je zpomalení na 70km/h kvůli křižovatky a pak zase přidal na 90km/h a pak bzdil na 50km/h. V rychlosti 110km/h lane asisist paráda, držel se krásně, hlídání odstupu za autem taky super.....první kruháč před městem a auto si přibrzdilo na 40km/h ale i tak jsem musel zasáhnout a přibrzdit na 25km/h.....ve 40km/h bych to asi neprojel. Město jsem sem tam musel přibrzdit, ale čtení značek  - rychlosti fungovalo na výbornou. Za městem si auto přidalo na 90km/h a tak 300m před vesnicí začal upozorňovat že bude 50km/h, 200m před vesnicí jako bych dal nohu z plynu a pěkně si dojel. Sem tam zatáčky které psal že v 80km/h projede jsem raději zpomalil na 70km/h neboť vím jaká zatáčka je. Odstup od aut přede mnou to mělo jak jsem nastavil.

Ano musím uznat funguje to skvěle, já jsem pomalu za 95km jízdy skoro nešlápl na plyn. Když jsem musel přibrzdit tak pak jsem páčkou tempomatu zase aktivoval. 

Bylo zajímavé sledovat jak se auto pořád snaží držet jízdu na elektriku co to jde, fakt to držel do poslední chvíle.

Do Ostravy jsem dojel se spotřebou 2,5l/100km a kolem 4kwh a zpět to bylo za 4,1l/100km a 2kwh/100km. Zpátky již byla baterka vybitá a jen vesnice to jelo na zbytky baterky.

 

 

Editováno: , autor: Michal B.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Pro vozy, které mají z výroby pouze Front Assist + Limiter, lze dodatečně dodělat ACC, resp. přímo pACC - tady celkem známá věc. Nicméně přesnější poznatky jsou následující:  pACC funguje nejspolehlivěji pouze s MIB2.5 (resp. Columbus, kde lze rovněž zobrazit toleranci) a aktuálním SW asistenční kamery (resp. HW s indexem A). Dále výměna soupáčí a sensoru. Přidanou hodnotou je i schopnost detekce chodců, coby součást aktivní bezpečnosti. Více rád sdělím v SZ.

SS15.jpg

SS14.jpg

SS13.jpg

SS12.jpg

SS11.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Prediktivní tempomat pACC
  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...