kubasta Vloženo 16. Srpen 2019 Vloženo 16. Srpen 2019 Ahoj,jaký typ spojek (MOKRÉ-SUCHÉ) má 7 st DSG V Karoqu 2.0 TDI 110 KW? Díky. Citovat
decathlon Vloženo 16. Srpen 2019 Vloženo 16. Srpen 2019 Nemají všechny 7 st. DSG už suché spojky? Také by mě to zajímalo.? Citovat
gabuliatko Vloženo 16. Srpen 2019 Vloženo 16. Srpen 2019 Já sem zas včera na Škoda akci v rámci golfu slyšel že všichni maj mokré spojky že ty suché nic nevydrží. Citovat
Martin Rušaj Vloženo 17. Srpen 2019 Vloženo 17. Srpen 2019 Tak podle informací v odkazu mají mokré spojky motorizace 1,6 TDI a 2,0 TDI pohon předních kol a 4x4. Citovat
kubasta Vloženo 21. Srpen 2019 Autor Vloženo 21. Srpen 2019 Našel jsem tohle. Otázka je jestli je to ještě aktualní a nebo došlo ke změně. TD-KAROQ-cz.pdf 1.pdf Citovat
Martin Rušaj Vloženo 21. Srpen 2019 Vloženo 21. Srpen 2019 No asi bude nejlepší se zeptat v servisu. Citovat
kubasta Vloženo 21. Srpen 2019 Autor Vloženo 21. Srpen 2019 Právě že jsem se ptal,ale že bych odchaze s pocitem, že jsou si jistí to rozhodně nebylo. Spíš jsem odchazel ,že asi. Auto jde do výroby 2.0 tdi, tam na 99.9% bude mokrá jen mě to zajímalo u ostatních. Citovat
Martin Rušaj Vloženo 22. Srpen 2019 Vloženo 22. Srpen 2019 Citovat To jsou ale odborníci. Budu dnes asi volat a objednávat se na opravu lišty na zadním bočním okénku a musím se zeptat i na tu spojku. I když jen se zajímavosti. Taky mám na ně otázku, jak je to s tou spojkou a automatickou ruční brzdou. Nikde jsem k tomu nenašel informace. Citovat
Čočkyn Vloženo 22. Srpen 2019 Vloženo 22. Srpen 2019 Do 250 Nm je suchá, nad 250 Nm mokrá. 2.0 TDi 4x2 a 4x4 je tedy mokrá a 1.5 TSi 4x2 suchá, 4x4 byla mokrá. Citovat
Martin Rušaj Vloženo 22. Srpen 2019 Vloženo 22. Srpen 2019 OK. Tak mám suchou. Ale ještě jaký vliv má (A) auto-brzda na sojku. Při stání na a.brzdě je zařazená 1. A podle mně je spojka jak kdybych stál na běžné spoj.pedálu. Čili moc dobré n e e. Jinak se mi to zdá, jako moc dobrá vychytávka. Citovat
Čočkyn Vloženo 22. Srpen 2019 Vloženo 22. Srpen 2019 Když stojíš třeba na křižovatce tak nechat D, nedávat N, je to lepší tu chvíli stát na brzdě, než dáva z D na N na D. Pak není vhodné třeba stát dlouho na místě a v autě si jen topit. DSG to nemá rádo. Citovat
Čočkyn Vloženo 22. Srpen 2019 Vloženo 22. Srpen 2019 https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/5-veci-ktere-byste-nikdy-nemeli-delat-v-aute-s-dvouspojkovou-prevodovkou/ Citovat
Martin Rušaj Vloženo 23. Srpen 2019 Vloženo 23. Srpen 2019 Moc děkuji za vysvětlení. Supr článek. Pak má smysl i použití té vychytávky automatické brzdy. 1 Citovat
coldric Vloženo 6. Května Vloženo 6. Května Zdravím, nechci zakládat nové téma, tak se s dnešní zkušeností podělím zde. Karoq 1.5 DSG7 (2024), chystal jsem se předjíždět, tak jsem ručně podřadil, přišlápl plyn, otáčky vyletěly až k červené oblasti a převodovka automaticky nepřeřadila na vyšší převodový stupeň. Až když jsem ručně zařadil vyšší rychlost, tak se převodovka po chvíli přepla do automatického řazení D. 😐 Citovat
JiVi Vloženo 7. Května Vloženo 7. Května tj normlani chovani. Dlouhym podrzenim padla pod volantem prepnete na automat Citovat
coldric Vloženo 7. Května Vloženo 7. Května Jsem tak nějak čekal, že když po manuálním přeřazení otáčky překročí nějakou mez, že se přepne zpět na automat a ne že se to roztočí tak, že se skoro rozkočí motor... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.