Březen 6, 200817 r jak jsem psal,u me byl taky problem s imobilizerem a nakodovanim klicu ale zvladl to bez propojeni s boleslaví ,no hlavne ze vse funguje . v servisech asi budiky nemeni a nemaj to v priruckach .... tak se uci na vozech zakazniku. Jo díval jsem se na něj přes sklo a když začal vytahovat z regálu nějaký knihy a desky tak jsem si říkal že začínají problémy.
Březen 7, 200817 r v servisu se ještě pořád snaží přizpůsobit nové budíky resp. immo přes 17, což je od mr07 roku jinak ja stim byl prvne za znamym co se hrabe v octII v dilne rikal no problem vsemam a zkousel ve vagu 17 a nic tak nekam volal zkusil 25 nic pak dalsi furt nic, tak jsem jel do skoda servisu a zvladli to pres vas ale taky zkousel.
Březen 7, 200817 r ja stim byl prvne za znamym co se hrabe v octII v dilne rikal no problem vsemam a zkousel ve vagu 17 a nic tak nekam volal zkusil 25 nic pak dalsi furt nic, tak jsem jel do skoda servisu a zvladli to pres vas ale taky zkousel. ono ho to taky do tý 25 nepustí hned, ale musí určitý čas počkat
Březen 7, 200817 r ono ho to taky do tý 25 nepustí hned, ale musí určitý čas počkat jo cekali jsme, no presto bez uspechu je to asi o postupu tech operaci ve vagu.neco si o tom najdu a casem snad poridim i nejaky kabel a sw na diagnostiku. no hlavni je ze maxik slape a jeste jsem neco usetril.
Květen 24, 200817 r Priklad, ikdyz ne s Roomsterem: pujcena OII 1.4 16V Classic (tedy bez PP), trasa Berlin - Pha. Ke konci trasy jsem zacinal mit obavu, ze na zbytek v nadrzi nedojedu do cile, coz jsem nutne potreboval. Celou trasu jsem autu slapal na krk, s timhle motorem se proste nedalo jinak. Spotreba podle mych propoctu v hlave nebyla nijak zavratna, ale rucicka se ocitla na hrane rezervy. Sundal jsem tedy nohu z plynu a presel na vyrazne usporny rezim. Po par kilometrech rucicka vystoupala z hranice rezervy o cca osminu zhruba na ctvrtinu. Do cile jsem pak dorazil prave s rucickou na hranici rezervy. Tohle skutecne nemuze zpusobit pouze prelevani paliva v nadrzi. Jo souhlasím, mě se toto stalo několikrát u Rooma. Rozdíl se ukázal na digi palivoměru o 2 stupně níž. Jinak se mi taky stalo, že se mi rozsvítila kontrolka rezervy, ukazatel paliva na začátku rezervy. Po asi 20 minutovém stání, když jsem nastartoval, palivoměr postoupil o jeden a dílek výše, ale kontrolka svítila pořád. A dojezdové km se nezměnily. Tak jsem už taky vyměnil budíky a mám Maxidot. Prostě jak tu bylo již několikrát řečeno, ručička je ručička
Červen 19, 200817 r Nějak jsem se nedozvěděl kolik Maxi-dot teda stojí? Sežene ho někdo za rozumný peníz?
Červen 19, 200817 r Ve škodovce stojí 14000,- Kč. Já ho pořídil za míň jak 1/3. kontaktuj Honzu72. nebo si projdi sekci Stálé nabídky. Upraveno Červen 19, 200817 r od foromen
Červenec 18, 200817 r mám rooma 1.4 style, s pc, chci se zeptat těch, co si vyměnili budíky za maxíka - jak jste spokojeni, co to přinese nového, krom dvou budíků - teplota vody + phm. Je tam víc funkcí, nebo je to jen lepší v grafice? Mám do toho jít, či je to vyhozený peníz. Jistě to pomůže v rozhodování i jiným majitelům. Díky, J.
Červenec 18, 200817 r Já ho chtěl taky v autě ale 4000kč bylo dost. Nakonec jsem ho dostal zadarmo v akci a můžu říct, že mě to vyhovuje a jsem s tím spokojemej.....zobrazujou se tam stanice rádia,hlasitost, PHM,spotřeba dlouhodobá, okamžitá, PP.....a co jám vím ještě...jsem spolu krátce.....:-) Foto nic moc ale.... Upraveno Červenec 18, 200817 r od Marek
Červenec 18, 200817 r Taky jsem ho vyměnil, je to lepší, jinak podsvícený, zobrazeno víc základních informací najednou. Jsem prostě spokojenej. Upraveno Červenec 18, 200817 r od foromen
Červenec 18, 200817 r Zlúčil som obe diskusie týkajúce sa maxidotov - pre poriadok Maxidot je jedna z vecí, v ktorej má FII/R sedemmíľový náskok pred konkurenciou vo svojej triede - tie niektoré pseudo palubné "počítače" u konkurencie sú naozaj na smiech...
Červenec 19, 200817 r Na druhou stranu, co si budeme povídat, Maxi DOT je jen hračka pro kluky:)) Ale taky jsem měl jasno, že tam bude na 100%
Srpen 11, 200817 r Zdravím příznivce maxidotu, chtěl bych se zeptat jestli nemají zkušenosti s dodatečnou montáží (pouze nakódování a přizpůsobení klíčů) v autorizovaném servisu v okolí Ostravy. Jde mi o autorizovaný především proto, abych nepřišel o záruku. Chtěl jsem ho již od začátku, ale bral jsem bohužel skladovku. Byl jsem v jednom nejmenovaném autorizovaném servisu v Ostravě a tam mi bylo řečeno, že to nejde. Prý už to dělali, ale nešel jim palivoměr, teploměr a kdoví co ještě. Je mi jasné, že to neumí, když to tady dodělávalo plno lidí bez potíží, proto bych se chtěl zeptat jestli někdo neví, kde to umí. Nemít záruku tak požádám Cosbyho, kéž by takoví dělali i v autorizovaných servisech.
Srpen 11, 200817 r s maxidotem neni problem.... kdyz prijedes tak ti to udelam. jedna se pouze o prispusobeni. o nic jinyho. o zaruku neprides. oni to v servise ani nepoznaj.
Srpen 11, 200817 r Přesně tak, o záruku nepřijdeš, v servisu ani nezjistí výměnu. Moje vlastní zkušenost . A montáž je jednoduchá. V tom servise jsou normální tupouni.
Srpen 11, 200817 r bych bral ten maxidot hned , ale opravdu mám strach, aby se na to nějak nepřišlo, například podle toho s jakou vybavou to vyrobili a teď je tam něco navíc a pak nebyl problém. Ještě mě straší ten problém se zobrazováním stanic na maxiku z origo rádia co tady někteří řeší. Podle toho co jsem tady přečet je to asi problém rádia, abych to pak mohl kdyžtak řešit a neměli nějaké řeči.
Srpen 11, 200817 r No jak píšu výše, byl jsem v servisu a na nic nepřišli, i když to měli napíchnutý.
Srpen 12, 200817 r Tak dneska mi taky maxik začal stávkovat. Přestal zobrazovat info z rádia. Ale když jsem zastavil, vypnul motor a po chvíli nastartoval, tak bylo zase vše v pořádku. Tak nevím, co se děje.
Srpen 12, 200817 r hihi zlaty budiky. PS: nereagovat prosim, pokusy o dohady v cem je maxik lepsi budu mazat. Vim o nich.
Srpen 13, 200817 r No s tym vypadavanim na maxiku mi to robilo tiez. Maxik neorigo domontovany. Dal som do servisu ze je problem s radiom. nic nenasli, no radio vymenili. Este par krat to urobilo znova. Prisiel som na fintu kedy sa mi to nestane (mne sa to stavalo len pi nastartovani motora) pocas jazdy nie. Tak teraz startujem hned...necakam kedy zhasnu vsetky kontrolky na maxiku ako predtym. Proste hned otocim cez prvu i druhu polohu klucikom. A odvtedy ani raz nenastartoval bez info o radiu. Ale mam druhy dotaz. Ako dokodovat novy kluc do auta? Viete niekto dodat postup? Mam postup pri vymene maxiku...ale je to to iste? Asi ano, co? Vdaka.
Srpen 25, 200817 r Je to to iste ako v tom navode,len nezabudni ze musis nakodovat vsetky odznova. Teraz som to skusal-a s uspechom uz mam maxik aj ja. (len teraz ma trapi ze nemam origo radio.mam teraz SONY MEX-BT5100) tak neviem.
Srpen 27, 200817 r Prave som si prerobil budiky za Maxik. Da sa nejako zmenit kod opravovne? Predtym som tam mal 5-miestne cislo a teraz tam mam 5 nul.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.