Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nízké otáčky na D program jsou z důvodů nízké spotřeby. Turbomotor obecně má nízkou spotřebu jenom v tomto režimu. Pokud máš pocit, že se po cestě na okresce pri například 50 km/hod a D5 v zatáčce  motor pomalu ze  spoda rozebíhá, dej levým padlem M3 a je to jinak. Potom  za zatáčkou podržíš pravé padlo cca dvě vteřiny a samo to skočí zase do D.Nebo jezdi s lehkou nohou.  Proto aby motor přežíval  nízké otáčky, jsou tam v něm dvě vyvažovací hřídele, které se točí poloviční rychlostí než klika a na druhou stranu. Ty potlačují neklid čyřválce. 

 Co se týče režimu S při podřazování je to přece normální, protože v tomto rezimu brzdíš motorem stejně jako by jsi brzdil řazením dolu s manualem na jinem autě. I když se system snaží, někdy ten meziplyn je trochu cítit.

  • o 11 měsíců později...
Vloženo

Zdravim, 

 

chcem sa opytat mam najazdenych zhruba 60 000 km. Do servisu chodim pravidelne do Skody, ked si to auto vyziada. Vcera mi druhykrat zasvietila cervena kontrolka vody v chladici. Skontroloval som to a je tam asi 2 cm pod ryskou “MIN”. Ked som to prvykrat avizoval v skodovke, povedali mi, ze doliali a ze po kontrole nenasli ziaden unik kvapaliny, ze to sa moze stat. No uz mi to urobilo druhykrat a podla mna sa tam voda nemoze tratit. Viete mi nejak poradit co by to mohlo byt? 

Vloženo (editace)

chci to nahlasit zitra pri vymene oleje ...

ja doleval posledni dobou asi 2x 2deci vody ... tak asi po 10tkm (ted 44tkm) ...

 

zadny odpar tam byt nema. normlani to neni. ale neni to ani zadny extrem. 

Editováno: , autor: hamoun
Vloženo

kohoutkova voda nicemu nevadi. samozrejme je pak potreba dodrzet pomer nemrznouci smesi :)

nekdo doleva olej, ale tady to vypada, ze budu vozit chladici kapalinu :)

Vloženo

pokud nelijes vylozene tvrdou vodu ze studny a nedolevas to porad, nicemu kohoutkova voda v pripade nouze neublizi.

po doliti neceleho pullitru je koncentrace stale v poradku. a uz mam v aute litrovku smesi na prime doliti ... 

okruh po natlakovani nevykazoval zadne uniky. takze budu pripadne dolevat.

Vloženo

Já mám teda 206kW ale doléval jsem po 40tkm poprvé 2deci , v 60tkm podruhé  to samé , po třetí už v 70tkm a v 85tkm už začalo kapat z vodní pumpy která byla vyměněna na záruku .

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Na tychto motoroch sa stava,ze zacne tiect vodna pumpa(aj pri nizkych najazdoch).V Skoda auto to riesia vymenou celeho kompletu s elektronickymi Supatkami.Existuje vsak aj origo diel za cca 90€ a plus 2-2,5 hodky roboty a ide to v pohode aj doma.A vec vyriesena.

Vloženo

Nie nie,vodna pumpa ma dve casti,resp cely modul je zlozeny z dvoch casti.Jedna je mechanicka,pohanana kratkym ozubenym remenom a druha je elektronicko-mechanicka kde su rotacne supatka,tie ovladaju rozdielne okruhy a rozdeluju prudemie kvapaliny.Cize nepletiem.Skodovka chce menit cely modul za cca 400€,co nie je treba.

Vloženo

Ale pumpa sa montuje do tej skrine,ktoru chce skodovka menit dokopy s pumpou a to nie je treba.Pred casom to neexistovalo ako nahradny diel samostatne,teraz uz ano.

Vloženo

Ano,ta skříň je sešroubována s pumpou a musí se zjistit,jestli teče skříň nebo pumpa,Odchází obojí a jak píšeš,už se i ve škodovce dostane vše sólo

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Čavte,

 

Keď so nezohriatým motorom stojím na križovatke, tak cítim asi od DSGcka vybrácie. V podstate by sa to dalo prirovnať k tomu, keď s manuálom stoji človek na brzde a drží spojku v zábere. Ak dám páku do Nka, tak to prestane.

Je to normálne, alebo to mam riešiť kým mám auto v záruke (netuším, či to robí od začiatku, alebo som si to začal všímať až teraz)?

Vloženo

Ahoj, máš tam zařazené D, nebo S?  Při zařazené D spadnou otáčky při sešlápnuté brzdě na křižovatce na "volnoběh", ale při zařazené S jsou otáčky výše a máš pocit, že se s tebou chce trochu přetahovat. Je tak asi nastavené, aby při rozjezdu nenastalo zdržení, než se vybaví spojky a rozjelo se to razantněji.

 

Vloženo

Mne na dsg, keď len jemne stojím na brzde, tak presne cítim ako tam je zaradená 1.r a snaží sa to ísť do záberu. Ak tu brzdu došlapnem, vtedy to rozpojí a je to v kľude. Podotýkam, že mám suchú DSG vo Fabii, ale princíp na všetkých DSG čo som skúšal, bol podobný.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...