Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

Možné příčiny rozsvícené kontrolky EPC na Škodě

 

EPC kontrolka se na přístrojové desce tvé Škody nejčastěji rozsvítí, pokud nastala:

  • porucha nebo znečištění škrticí klapky motoru

  • porucha systému trakce nebo tempomatu

  • porucha brzdového spínače nebo elektroniky motoru

  • porucha plynového pedálu a jeho elektronického řízení

  • vypálená pojistka k brzdovým světlům

  • porucha čidla váhy vzduchu

  • vypálená žárovka

  • nečistoty v palivu

  • slabá baterie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@slovacik Zober do servisu, "opravia" naúčtujú, uplatníš kulanciu po záruke, dostaneš dáku symbolickú zľavu z predraženého diela aby ta hrialo pri srdci a rok-dva budes zase spokojný. Alebo si to naštuduješ, vylučovacou metódou prídeš na to, čo je vadné a spravíš si to, ci dáš spraviť už s tým, že čo presne treba urobiť. To je to najlepšie riešenie. Jaaj a odporúčam i postup prác a finálnu kontrolu ako spraviť spísať v bodoch na papier. potom možno to bude spravené tak ako má byť.

I keď zjavne minule aj obrázkové osnovy v ŠA zlyhali a po prebratí hladina nedoplnená po odvzdušnený, hadica pod nádržkou expanznou slzila-parila v spoji-tým pádom skúška tesnosti ktorú som požadoval tlakovaním isto nebola spravená.

Proste čo si nespravíš sám v dnešnej dobe je na 90% na h...o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale v ŠA nemajú snahu nájsť chybu. Oni odstránia teraz problém ale že ten problém bol uz pri 21 tisic km  potom zas po 1,5 a teraz zas po 1,5 oni nechcu riesit ze ci chyba je niekde inde. Oni teraz chcú vyčistiť dekarbonizaciou za 180€ a sam si to mám zaplatiť a do budicna že už niečo prispeje ŠA ale kolko to už nevedia. Lenže ja si myslím že to nebude chyba ze je zakarbonovany motor ved pri 21 tisic nemohol byť už špinavý motor a opakovane o 1,5 r. Zas tá istá chýba a teraz zas to by asi hlasilo stale chybu keďže nebol ocisteny motor uz vtedy a robí to stále v zime 😂. Stále po výmene sviečky ide motor cca 1,5 r dobre. To asi bude lepšie meniť sviečku s olejom 🤣

 

Ako môžem zistiť či je motor zakarbonovany? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží od konštrukcie motora, jazdy. Kľudne ho môžeš mať aj po 21k km zanesený, aj keď to považujem za nepravdepodobné. Už len preto, že po oprave ak vtedy nerobili dekarbo, by sa ti chyba prejavila ďaleko skôr ako po 1,5r.

Nepoznám konštrukciu toho motora, že ako sa tam vracajú výfukové plyny cez EGR. Ale čo som mal auto pred škodou, tak EGR a map senzor som si vždy po 30-50k km prečistil a hlavne na senzore bola vždy pekná vrstva karbónu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...