Michal T. Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 Škoda Ident - mně se zobrazil v profilu asi až 3. den po aktivaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slovacik Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 před 31 minutami, csabac napsal: Prebehol som si ten connect ucet a uz mi je jasne, preco nevidim cast veci, co vy ostatni mate. V ucte nemam nahrany skoda ident. Pritom sme to este pri kupe nahadzovali. Aspon viem, kde je zadrhel. Co sa tyka Alexa hlasova sluzba, ta je dostupna aj na bolero, ci len s amundsen? A kde sa to nahrava? V aute alebo aplikacii v mobile? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 @slovacik ako to tu uz vyssie niekto uviedol v sevise. je k tomu potrebny vodicak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 6. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 Pokud si to dobře pamatuji, tak mě po koupi auta Škoda Connect fungoval normálně. Už jsem někde psal, že mi vše připravil technik u prodejce. Já jsem si jen změnil přihlašovací mailovou adresu přes úpravu uživatelského profilu na webu. A až pak jsem zjistil, že není funkční vzdálené zamykání a odemykání vozu (stav zamčení/odemčení vidět byl) z mobilu nebo webu. Systém mi dal hlášku, že je nutné provést ověření u prodejce. Tak jsem tam zavolal a (zřejmě díky dobrým vztahům) udělali mi to po telefonu. Od té doby mám v uživatelském profilu zeleně svítící příznak "Ověřeno". Ale jak píši, bez ověření nefungovalo jen vzdálené zamykání/odemykání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 ja tam po novom uz nevidim nic, len partnersky servis. skusim to cele dat prec z auta a nanovo nahrat aj v aute aj v telefone. lebo zatial to precistenie a preinstalovani v telefone nepomaha a je mi ten connect len na obtiaz, ze musim stale potvrdit ok, po starte. ja som mal tiez konto od predajcu, no uprimne, to otvaranie a stav som nejak na zaciatku ani nesledoval. az teraz ked ubudli moznosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 6. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 No vida, tady https://www.garaz.cz/clanek/vyzkouseli-jsme-si-jeden-den-v-autorizovanem-servisu-21002849?dop-ab-variant=4&seq-no=1&source=hp chválí Zdravotní kartu o sto šest. A my máme zkušenosti úplně jiné. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 tak ale to bolo promo a tam si isto daju zalezat aby to fungovalo na 100%. ale tie fotky su super, vdaka. idem pozriet ak to tam uvidim, ci ma nadrzka ostrekovaca snimac hladiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dczek Vloženo 9. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2019 Je tu vůbec někdo, komu Zdravotní karta funguje? Ostatní položky Škoda Connect fungují (i když trvá 5 minut než se aktualizují) jen u Zdravotní karty mi to pořád píše že Informace není dostupná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slovacik Vloženo 9. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2019 Ja som niekde cital a myslim tu niekto pisal, ze zdravotna karta nefunguje a sa na oprave pracuje. Da sa vypnut ta hlaska na zaciatku pri nastartovani, o majitelovi auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 13. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2019 Na iOS nova verze app. Zdravotni karta stale nefunkcni, notifikace o opusteni oblasti taky stale nechodi a dokonce se dnesni opusteni ani nezobrazilo v samotne appce. Jdu hledat kontakt na vyvojare :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 13. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2019 @Michal Tvrdík Asi jediný kontakt je support@skoda-info.cz. Můžeš to zkusit. Se mnou zpočátku docela komunikovali, ale když zjistili, že se do toho snažím fakt ponořit a začal jsem jim to rozebírat a dávat návrhy z pohledu běžného uživatele (a zároveň programátora), tak přestali. Od posledního mailu čekám na reakci už dva týdny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chaosrx Vloženo 14. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2019 Tak hlásím, že zdravotní karta je plně funkční, stejně jako všechna oznámení. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 14. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2019 Já to mám při žádosti o data Zdravotní karty takto: Společně s nechodícími notifikacemi a chybějícím Green score už řeší podpora. Plus tam mají dotaz na stahování aplikací krz Obchod - jelikož brožura to zmiňuje (např Počasí) :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 15. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 @chaosrx A to ti naskočilo samo? Já tedy nemám Zdravotní kartu vůbec možnost vybrat. Ani v mobilu a ani na webu. A jak to máš s kartami Dveře a světla a Stav vozu? Já je mám v mobilu prázdné a až poté co na ně ťuknu, tak se zobrazí podstránka a tam jsou informace zobrazené. Kdysi byly základní informace hned na prvním přehledu karet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slovacik Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 Tak ja to mam presne ako píšeš. Zdravotnú kartu nikde nemám ponuknutú a tiež musím kliknuť aby sa mi niečo zobrazilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 Mne uz konecne tiez svieti, ze profil overeny. Ale nevidim ani h...o s prepacenim uz. Vidim len partnersky servis a v mobile este planovac trasy. Absolutne nic ine mi neponuka. Vymazal som data, odinstaloval, nainstaloval a to iste. Minele, ked nebolo aktivovane, tak jeden den mi nabehlo i cosi naviac, predtym som asi den videl i zdravotnu kartu, teda nie taku ako vy, len navstevy servisu. Uz fakt neviem co s tym, jedine ak si to pojdem skusit s predajcom nastavit. Ale inak vcera, ked sme riesili ten SOS system, bolo tam nieco , ze nekuminukuje spravne. Ci to cele nebude tym. Fakt by som uz potreboval navod ako pre debila, aby som vedel vylucit, ci chyba je za mobilom, ci niekde inde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slovacik Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 Ak by bola chyba za mobilom ostatný by sme to mali OK . Ale ked aj ostatny maju s tym problem chyba bude niekde v skodovke a jej modernom systeme :) Bolo by zaujimave vediet , ci aj Kamiq ma take problemy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 15. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 V diskuzi v sekci fóra pro Kamiq se zatím nic neobjevilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libormich Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 Zdravotní karta vozu je absolutně k ničemu - zřejmě mi v Kodiaqu odešla čelní kamera a nefunguje ani jeden asistent s ní spojený (Front Assist, Lane Assist, Light Assist, ACC, čtení dopravních značek...) a zdravotní karta vozu hlásí 0 závad, všechny asistenční systémy v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 v pripade, ak dam odstranit vozidlo z connectu, dojde k zmazaniu aj overenia uzivatela? lebo mi pisalo, ze ak potvrdim odhlasenie vozidla, dojde k zmazaniu vsetkych udajov. len ci myslia udajov vozidla, ci celkovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 15. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 No já bych si tipnul, že se smažou pouze údaje o vozidlu. Škoda connect jako takový by měl zůstat funkční a při dalším přihlášení by měl vyžadovat "zavezení" vozidla do garáže podle VINka. Přeci, když bych si koupil jiné auto Škoda, a to co mám prodal, tak mi musí zůstat přihlašovací údaje a jen vyměním auta v garáži connectu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 15. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 (editace) @libormich A to i při hlášení 0 závad máš datum aktualizace zdravotní karty aktuální? Editováno: 15. Listopad 2019, autor: Joscer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 a mozno skoda connect spociva v tom, ze clovek chodi tolko reklamovat, ze skoda spaja a ma novych kamosov zo servisu :D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libormich Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 (editace) před 6 minutami, Joscer napsal: @libormich A to při i hlášení 0 závad máš datum aktualizace zdravotní karty aktuální? Ano, včera se mi ty závady projevily poprvé, dneska po cestě do práce znova - a datum na kartě vozu je dnešní (15.11.2019): Stav k: 15. 11. 2019 07:57 Stav tachometru: 20664 Servisní interval: 9400 km / 506 dní Výměna oleje: 9400 km / 506 dní Zaznamenáno závad: 0 V případě závažné závady se prosím neprodleně obraťte na servisního partnera ŠKODA. Editováno: 15. Listopad 2019, autor: libormich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chaosrx Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 @Joscer začalo se to ukazovat po včerejší aktualizaci aplikace (iOS). Jinak ta karta se svetlama a dverma ty informace ukazuje už od začátku v pohodě. Stav vozu ukazuje dojezd a po rozkliknuti i výměnu oleje a servis. Co mě ale štve je, že po té včerejší aktualizaci pro změnu zmizela možnost auto na dálku rozblikat či roztroubit. o.O Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.