Přejít na obsah

Škoda Connect obecně


Doporučené příspěvky

před 31 minutami, csabac napsal:

Prebehol som si ten connect ucet a uz mi je jasne, preco nevidim cast veci, co vy ostatni mate. V ucte nemam nahrany skoda ident. Pritom sme to este pri kupe nahadzovali. Aspon viem, kde je zadrhel.

Co sa tyka Alexa hlasova sluzba, ta je dostupna aj na bolero, ci len s amundsen?

A kde sa to nahrava? V aute alebo aplikacii v mobile?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud si to dobře pamatuji, tak mě po koupi auta Škoda Connect fungoval normálně. Už jsem někde psal, že mi vše připravil technik u prodejce. Já jsem si jen změnil přihlašovací mailovou adresu přes úpravu uživatelského profilu na webu. A až pak jsem zjistil, že není funkční vzdálené zamykání a odemykání vozu (stav zamčení/odemčení vidět byl) z mobilu nebo webu. Systém mi dal hlášku, že je nutné provést ověření u prodejce. Tak jsem tam zavolal a (zřejmě díky dobrým vztahům) udělali mi to po telefonu.

Od té doby mám v uživatelském profilu zeleně svítící příznak "Ověřeno". Ale jak píši, bez ověření nefungovalo jen vzdálené zamykání/odemykání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja tam po novom uz nevidim nic, len partnersky servis. skusim to cele dat prec z auta a nanovo nahrat aj v aute aj v telefone. lebo zatial to precistenie a preinstalovani v telefone nepomaha a je mi ten connect len na obtiaz, ze musim stale potvrdit ok, po starte.  ja som mal tiez konto od predajcu, no uprimne, to otvaranie a stav som nejak na zaciatku ani nesledoval. az teraz ked ubudli moznosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Michal Tvrdík Asi jediný kontakt je support@skoda-info.cz. Můžeš to zkusit. Se mnou zpočátku docela komunikovali, ale když zjistili, že se do toho snažím fakt ponořit a začal jsem jim to rozebírat a dávat návrhy z pohledu běžného uživatele (a zároveň programátora), tak přestali. Od posledního mailu čekám na reakci už dva týdny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@chaosrx A to ti naskočilo samo? Já tedy nemám Zdravotní kartu vůbec možnost vybrat. Ani v mobilu a ani na webu.

A jak to máš s kartami Dveře a světla a Stav vozu? Já je mám v mobilu prázdné a až poté co na ně ťuknu, tak se zobrazí podstránka a tam jsou informace zobrazené. Kdysi byly základní informace hned na prvním přehledu karet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne uz konecne tiez svieti, ze profil overeny. Ale nevidim ani h...o s prepacenim uz. Vidim len partnersky servis a v mobile este planovac trasy. Absolutne nic ine mi neponuka. Vymazal som data, odinstaloval, nainstaloval a to iste. Minele, ked nebolo aktivovane, tak jeden den mi nabehlo i cosi naviac, predtym som asi den videl i zdravotnu kartu, teda nie taku ako vy, len navstevy servisu. Uz fakt neviem co s tym, jedine ak si to pojdem skusit s predajcom nastavit. Ale inak vcera, ked sme riesili ten SOS system, bolo tam nieco , ze nekuminukuje spravne. Ci to cele nebude tym. Fakt by som uz potreboval navod ako pre debila, aby som vedel vylucit, ci chyba je za mobilom, ci niekde inde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravotní karta vozu je absolutně k ničemu - zřejmě mi v Kodiaqu odešla čelní kamera a nefunguje ani jeden asistent s ní spojený (Front Assist, Lane Assist, Light Assist, ACC, čtení dopravních značek...) a zdravotní karta vozu hlásí 0 závad, všechny asistenční systémy v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já bych si tipnul, že se smažou pouze údaje o vozidlu. Škoda connect jako takový by měl zůstat funkční a při dalším přihlášení by měl vyžadovat "zavezení" vozidla do garáže podle VINka. Přeci, když bych si koupil jiné auto Škoda, a to co mám prodal, tak mi musí zůstat přihlašovací údaje a jen vyměním auta v garáži connectu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, Joscer napsal:

@libormich A to při i hlášení 0 závad máš datum aktualizace zdravotní karty aktuální?

Ano, včera se mi ty závady projevily poprvé, dneska po cestě do práce znova - a datum na kartě vozu je dnešní (15.11.2019):

 

Stav k: 15. 11. 2019 07:57
Stav tachometru: 20664
Servisní interval: 9400 km / 506 dní
Výměna oleje: 9400 km / 506 dní
Zaznamenáno závad: 0
V případě závažné závady se prosím neprodleně obraťte na servisního partnera ŠKODA.

Editováno: , autor: libormich
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Joscer začalo se to ukazovat po včerejší aktualizaci aplikace (iOS). Jinak ta karta se svetlama a dverma ty informace ukazuje už od začátku v pohodě. Stav vozu ukazuje dojezd a po rozkliknuti i výměnu oleje a servis.

 

Co mě ale štve je, že po té včerejší aktualizaci pro změnu zmizela možnost auto na dálku rozblikat či roztroubit. o.O

5395127E-DDF0-4D00-A82F-492A60D38E81.jpeg

D40DFD7D-0517-4099-BBE4-4D06CFDBCA8F.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...