Listopad 6, 20195 r před 31 minutami, csabac napsal: Prebehol som si ten connect ucet a uz mi je jasne, preco nevidim cast veci, co vy ostatni mate. V ucte nemam nahrany skoda ident. Pritom sme to este pri kupe nahadzovali. Aspon viem, kde je zadrhel. Co sa tyka Alexa hlasova sluzba, ta je dostupna aj na bolero, ci len s amundsen? A kde sa to nahrava? V aute alebo aplikacii v mobile?
Listopad 6, 20195 r @slovacik ako to tu uz vyssie niekto uviedol v sevise. je k tomu potrebny vodicak.
Listopad 6, 20195 r Autor Pokud si to dobře pamatuji, tak mě po koupi auta Škoda Connect fungoval normálně. Už jsem někde psal, že mi vše připravil technik u prodejce. Já jsem si jen změnil přihlašovací mailovou adresu přes úpravu uživatelského profilu na webu. A až pak jsem zjistil, že není funkční vzdálené zamykání a odemykání vozu (stav zamčení/odemčení vidět byl) z mobilu nebo webu. Systém mi dal hlášku, že je nutné provést ověření u prodejce. Tak jsem tam zavolal a (zřejmě díky dobrým vztahům) udělali mi to po telefonu. Od té doby mám v uživatelském profilu zeleně svítící příznak "Ověřeno". Ale jak píši, bez ověření nefungovalo jen vzdálené zamykání/odemykání.
Listopad 6, 20195 r ja tam po novom uz nevidim nic, len partnersky servis. skusim to cele dat prec z auta a nanovo nahrat aj v aute aj v telefone. lebo zatial to precistenie a preinstalovani v telefone nepomaha a je mi ten connect len na obtiaz, ze musim stale potvrdit ok, po starte. ja som mal tiez konto od predajcu, no uprimne, to otvaranie a stav som nejak na zaciatku ani nesledoval. az teraz ked ubudli moznosti.
Listopad 6, 20195 r Autor No vida, tady https://www.garaz.cz/clanek/vyzkouseli-jsme-si-jeden-den-v-autorizovanem-servisu-21002849?dop-ab-variant=4&seq-no=1&source=hp chválí Zdravotní kartu o sto šest. A my máme zkušenosti úplně jiné.
Listopad 6, 20195 r tak ale to bolo promo a tam si isto daju zalezat aby to fungovalo na 100%. ale tie fotky su super, vdaka. idem pozriet ak to tam uvidim, ci ma nadrzka ostrekovaca snimac hladiny
Listopad 9, 20195 r Je tu vůbec někdo, komu Zdravotní karta funguje? Ostatní položky Škoda Connect fungují (i když trvá 5 minut než se aktualizují) jen u Zdravotní karty mi to pořád píše že Informace není dostupná.
Listopad 9, 20195 r Ja som niekde cital a myslim tu niekto pisal, ze zdravotna karta nefunguje a sa na oprave pracuje. Da sa vypnut ta hlaska na zaciatku pri nastartovani, o majitelovi auta?
Listopad 13, 20195 r Na iOS nova verze app. Zdravotni karta stale nefunkcni, notifikace o opusteni oblasti taky stale nechodi a dokonce se dnesni opusteni ani nezobrazilo v samotne appce. Jdu hledat kontakt na vyvojare :D
Listopad 13, 20195 r Autor @Michal Tvrdík Asi jediný kontakt je support@skoda-info.cz. Můžeš to zkusit. Se mnou zpočátku docela komunikovali, ale když zjistili, že se do toho snažím fakt ponořit a začal jsem jim to rozebírat a dávat návrhy z pohledu běžného uživatele (a zároveň programátora), tak přestali. Od posledního mailu čekám na reakci už dva týdny.
Listopad 14, 20195 r Tak hlásím, že zdravotní karta je plně funkční, stejně jako všechna oznámení. :)
Listopad 14, 20195 r Já to mám při žádosti o data Zdravotní karty takto: Společně s nechodícími notifikacemi a chybějícím Green score už řeší podpora. Plus tam mají dotaz na stahování aplikací krz Obchod - jelikož brožura to zmiňuje (např Počasí) :)
Listopad 15, 20195 r Autor @chaosrx A to ti naskočilo samo? Já tedy nemám Zdravotní kartu vůbec možnost vybrat. Ani v mobilu a ani na webu. A jak to máš s kartami Dveře a světla a Stav vozu? Já je mám v mobilu prázdné a až poté co na ně ťuknu, tak se zobrazí podstránka a tam jsou informace zobrazené. Kdysi byly základní informace hned na prvním přehledu karet.
Listopad 15, 20195 r Tak ja to mam presne ako píšeš. Zdravotnú kartu nikde nemám ponuknutú a tiež musím kliknuť aby sa mi niečo zobrazilo.
Listopad 15, 20195 r Mne uz konecne tiez svieti, ze profil overeny. Ale nevidim ani h...o s prepacenim uz. Vidim len partnersky servis a v mobile este planovac trasy. Absolutne nic ine mi neponuka. Vymazal som data, odinstaloval, nainstaloval a to iste. Minele, ked nebolo aktivovane, tak jeden den mi nabehlo i cosi naviac, predtym som asi den videl i zdravotnu kartu, teda nie taku ako vy, len navstevy servisu. Uz fakt neviem co s tym, jedine ak si to pojdem skusit s predajcom nastavit. Ale inak vcera, ked sme riesili ten SOS system, bolo tam nieco , ze nekuminukuje spravne. Ci to cele nebude tym. Fakt by som uz potreboval navod ako pre debila, aby som vedel vylucit, ci chyba je za mobilom, ci niekde inde.
Listopad 15, 20195 r Ak by bola chyba za mobilom ostatný by sme to mali OK . Ale ked aj ostatny maju s tym problem chyba bude niekde v skodovke a jej modernom systeme :) Bolo by zaujimave vediet , ci aj Kamiq ma take problemy.
Listopad 15, 20195 r Zdravotní karta vozu je absolutně k ničemu - zřejmě mi v Kodiaqu odešla čelní kamera a nefunguje ani jeden asistent s ní spojený (Front Assist, Lane Assist, Light Assist, ACC, čtení dopravních značek...) a zdravotní karta vozu hlásí 0 závad, všechny asistenční systémy v pořádku.
Listopad 15, 20195 r v pripade, ak dam odstranit vozidlo z connectu, dojde k zmazaniu aj overenia uzivatela? lebo mi pisalo, ze ak potvrdim odhlasenie vozidla, dojde k zmazaniu vsetkych udajov. len ci myslia udajov vozidla, ci celkovo
Listopad 15, 20195 r Autor No já bych si tipnul, že se smažou pouze údaje o vozidlu. Škoda connect jako takový by měl zůstat funkční a při dalším přihlášení by měl vyžadovat "zavezení" vozidla do garáže podle VINka. Přeci, když bych si koupil jiné auto Škoda, a to co mám prodal, tak mi musí zůstat přihlašovací údaje a jen vyměním auta v garáži connectu.
Listopad 15, 20195 r Autor @libormich A to i při hlášení 0 závad máš datum aktualizace zdravotní karty aktuální? Upraveno Listopad 15, 20195 r od Joscer
Listopad 15, 20195 r a mozno skoda connect spociva v tom, ze clovek chodi tolko reklamovat, ze skoda spaja a ma novych kamosov zo servisu :D
Listopad 15, 20195 r před 6 minutami, Joscer napsal: @libormich A to při i hlášení 0 závad máš datum aktualizace zdravotní karty aktuální? Ano, včera se mi ty závady projevily poprvé, dneska po cestě do práce znova - a datum na kartě vozu je dnešní (15.11.2019): Stav k: 15. 11. 2019 07:57 Stav tachometru: 20664 Servisní interval: 9400 km / 506 dní Výměna oleje: 9400 km / 506 dní Zaznamenáno závad: 0 V případě závažné závady se prosím neprodleně obraťte na servisního partnera ŠKODA. Upraveno Listopad 15, 20195 r od libormich
Listopad 15, 20195 r @Joscer začalo se to ukazovat po včerejší aktualizaci aplikace (iOS). Jinak ta karta se svetlama a dverma ty informace ukazuje už od začátku v pohodě. Stav vozu ukazuje dojezd a po rozkliknuti i výměnu oleje a servis. Co mě ale štve je, že po té včerejší aktualizaci pro změnu zmizela možnost auto na dálku rozblikat či roztroubit. o.O
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.