Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Zdravím, osobně jezdím se "starším" 1.0 TSI 85 kW v OIII, které má zalité kovové (litina?) vložky v hliníkovém bloku. S motorem vůbec nemám problém, výkon je víc než dostačující. Ale nové verzi EVO nějak moc nevěřím, právě kvůli té slaboučké vrstvě tvrdokovu v hliníkovém válci. Matně si vzpomínám, že s něčím podobným měl problémy Mercedes (nebo BMW?) - vrstva praskala. I soudržnost dvou různých materiálů při takovém zatížení, zejména u turbo litru může být problém. Nemá někdo info o testech těchto motorů? Díky.

Upraveno od will83

Testy odolnosti budou až za x.let přeci jen než ty auta najedou 100, 150 tkm. Možná Autobild už má na test něco s EVO motorem, ale jeden vzorek nic neřekne. 

Nissan měl taky Nikasil ale u nafty taky to moc nevydrželo. Asi jen dodržovat servisní intervaly a kdyby se to po záruce vysypalo, doufat, že se škodovka podílí na opravě. 

Tak zase koncern má už nějakou dobu toto u 1.5 TSI EVO minimálně od 2017 v Golfu a zatím to vypadá že průšvih BMW a podobných se snad neopakuje.

  • 3 týdny později...
V 28. 9. 2021 na 22:00, will83 napsal:

Matně si vzpomínám, že s něčím podobným měl problémy Mercedes (nebo BMW?) - vrstva praskala. I soudržnost dvou různých materiálů při takovém zatížení, zejména u turbo litru může být problém.

Za tie roky pokročila technologia tak snad sa to nebude opakovat a maju to zvladnute lepsie

  • 3 týdny později...
  • 1 měsíc později...

Tak z tohto som ja veruže smutný... keby to bolo na mne... tak počkám kým si ludia vyberú čo im vyhovuje... viem si predstaviť elektro auta aj vodík aj benzín/nafta súčasne... pre každého dáva význam niečo iné... a nevidím dôvod prečo by sám trh nemal postupne eliminovať zastaralý systém... niečo ako to samo prebehlo pri zmene z CRT na LCD... 

za mňa je totiž 1.0 tsi neuveriteľný motor v porovnaní s dajme tomu 1.4 mpi co bol kedysi základ... ide to o 200 percent lepšie a zerie o 30percent menej a vyzerá že spoľahlivosť je plus mínus rovnaká... 

aj keď podľa papierov to vyzerá ze EVO je horšie ako staršie 1.0tsi

Nedávno někde psali, že O5 má být jen elektro a Fabie4 po 6ti letech končí tak ten motor jakoby nepotřebují.

Jo fajn motor proti minulým základům O2 1.4, 1.6 MPI i O3 1.2 TSi a součastným i30 DPi.

Mě mezi 1.2 TSi (Ve vrcholné verzi 81kW) a 1.0 TSi nepřijde žádný zásadní rozdíl.

Spotřeba velmi podobná. Tří hrnek má možná nepatrně lepší krouťák naproti tomu čtyřhrnek v 1.2 je zase o něco kultivovanější a nemá horší projev ani při podtáčení.

Nicméně oba ty motory se horko těžko rozeznají v jízdním projevu.

Osobně bych dal přednost 1.2 TSi, očekávám že torzní kmity a celková uklepanost motoru bude u tří hrnku s vyšším nájezdem více citelnější.

Upraveno od 15degren

  • Autor

Jenže OIV motor 1.2 TSI jaksi nemá...  Téma je o jiném motoru.

  • 4 měsíce později...
V 18. 12. 2021 na 9:59, Jan R. napsal:

Nedávno někde psali, že O5 má být jen elektro a Fabie4 po 6ti letech končí tak ten motor jakoby nepotřebují.

Jo fajn motor proti minulým základům O2 1.4, 1.6 MPI i O3 1.2 TSi a součastným i30 DPi.

 

Neviem, co sa ti nepozdava na O3 s 1,2 TSI, mal som ho v leone 3 tu 1,2 TSI 77kW EA211. Nedavno si tu daval spotrebu 4,7 kombinovana s priememrnou rychlostou 61km/h. 

Ja ti prezradim, ziaden super vykon. Vsetin - Trencin vecer som jazdil na pohodicku a spotreba byvala  4,0-4,2 s priemernou rychlostou cca 57-59km/h. 

Za mna su velmi fajn motory 1,2 TSI EA211 a 1,0T TSI (bez filtra), potom aj verzia s filtrom uz je udusenejsia, ale rada 1,0TSI EVO uz moc sa ide po emisiach. To moj nazor. 

Brat ma H i30 sw prave tu 1,5 DPI a on si chvali. 

Upraveno od houmr

Mě hlavně ta 1.2 přijde hlučnější, jednu teď mám doma nově. 1.0 má i o 25Nm větší krouťák. Stačí jet plynule a delší trasy a udělá to i lepší spotřeba třeba prům. rychlost přes 90 a spotřeba pod 4,5.

1.5 může být dobrá kolem komína, ale nad 130 je to hlučné. V SM o tom napsali dost. Na ježdění po Evropě bych to nevzal. Je to levné a motor má předpoklad přežít kastli.

Jan R.:  

Presne ako pises. Ono zalezi aj od odhlucnenia nap. v Leone je ta 1,2 TSI utlmenejsia ako vo Fabii. Na druhu stranu letne pneu 215 R16 su take valce, ze motor ani pocut nie je a hucia iba gumy ;-)

 

p.s.: presne to brat chcel, jednoduchy motor a aj predajca mu potvrdil, ze je to velmi ziadana varianta. Brat viac ako 110 km/h bezne nejazdi, jedine pri predbiehani na dialnici ;-)

  • 4 měsíce později...

Pravdivý nezávislý test  pro odpírače, pozorně poslouchat

 

 

  • 2 roky později...

Já jsem s 1.0 TSI spokojený a mohu doporučit. Dynamika dostatečná, spotřeba skvělá, a podle mě mechanicky nejjednodušší motor bez přidané elektroniky nebo nesmyslného vypínání válců.

 

 

Upraveno od David26

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.