Září 28, 20213 r Zdravím, osobně jezdím se "starším" 1.0 TSI 85 kW v OIII, které má zalité kovové (litina?) vložky v hliníkovém bloku. S motorem vůbec nemám problém, výkon je víc než dostačující. Ale nové verzi EVO nějak moc nevěřím, právě kvůli té slaboučké vrstvě tvrdokovu v hliníkovém válci. Matně si vzpomínám, že s něčím podobným měl problémy Mercedes (nebo BMW?) - vrstva praskala. I soudržnost dvou různých materiálů při takovém zatížení, zejména u turbo litru může být problém. Nemá někdo info o testech těchto motorů? Díky. Upraveno Září 28, 20213 r od will83
Září 29, 20213 r Testy odolnosti budou až za x.let přeci jen než ty auta najedou 100, 150 tkm. Možná Autobild už má na test něco s EVO motorem, ale jeden vzorek nic neřekne. Nissan měl taky Nikasil ale u nafty taky to moc nevydrželo. Asi jen dodržovat servisní intervaly a kdyby se to po záruce vysypalo, doufat, že se škodovka podílí na opravě.
Září 29, 20213 r Tak zase koncern má už nějakou dobu toto u 1.5 TSI EVO minimálně od 2017 v Golfu a zatím to vypadá že průšvih BMW a podobných se snad neopakuje.
Říjen 14, 20213 r V 28. 9. 2021 na 22:00, will83 napsal: Matně si vzpomínám, že s něčím podobným měl problémy Mercedes (nebo BMW?) - vrstva praskala. I soudržnost dvou různých materiálů při takovém zatížení, zejména u turbo litru může být problém. Za tie roky pokročila technologia tak snad sa to nebude opakovat a maju to zvladnute lepsie
Prosinec 15, 20213 r Možná je to poslední evoluce, na EURO 7 ho nechtějí předělat. Uvidí se za 3,4 roky https://autoroad.cz/zajimavosti/102302-odbory-skoda-auto-varuji-hrozi-ztrata-10-000-pracovnich-mist-pricina?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Prosinec 18, 20213 r Tak z tohto som ja veruže smutný... keby to bolo na mne... tak počkám kým si ludia vyberú čo im vyhovuje... viem si predstaviť elektro auta aj vodík aj benzín/nafta súčasne... pre každého dáva význam niečo iné... a nevidím dôvod prečo by sám trh nemal postupne eliminovať zastaralý systém... niečo ako to samo prebehlo pri zmene z CRT na LCD... za mňa je totiž 1.0 tsi neuveriteľný motor v porovnaní s dajme tomu 1.4 mpi co bol kedysi základ... ide to o 200 percent lepšie a zerie o 30percent menej a vyzerá že spoľahlivosť je plus mínus rovnaká... aj keď podľa papierov to vyzerá ze EVO je horšie ako staršie 1.0tsi
Prosinec 18, 20213 r Nedávno někde psali, že O5 má být jen elektro a Fabie4 po 6ti letech končí tak ten motor jakoby nepotřebují. Jo fajn motor proti minulým základům O2 1.4, 1.6 MPI i O3 1.2 TSi a součastným i30 DPi.
Prosinec 21, 20213 r Mě mezi 1.2 TSi (Ve vrcholné verzi 81kW) a 1.0 TSi nepřijde žádný zásadní rozdíl. Spotřeba velmi podobná. Tří hrnek má možná nepatrně lepší krouťák naproti tomu čtyřhrnek v 1.2 je zase o něco kultivovanější a nemá horší projev ani při podtáčení. Nicméně oba ty motory se horko těžko rozeznají v jízdním projevu. Osobně bych dal přednost 1.2 TSi, očekávám že torzní kmity a celková uklepanost motoru bude u tří hrnku s vyšším nájezdem více citelnější. Upraveno Prosinec 21, 20213 r od 15degren
Duben 30, 20223 r V 18. 12. 2021 na 9:59, Jan R. napsal: Nedávno někde psali, že O5 má být jen elektro a Fabie4 po 6ti letech končí tak ten motor jakoby nepotřebují. Jo fajn motor proti minulým základům O2 1.4, 1.6 MPI i O3 1.2 TSi a součastným i30 DPi. Neviem, co sa ti nepozdava na O3 s 1,2 TSI, mal som ho v leone 3 tu 1,2 TSI 77kW EA211. Nedavno si tu daval spotrebu 4,7 kombinovana s priememrnou rychlostou 61km/h. Ja ti prezradim, ziaden super vykon. Vsetin - Trencin vecer som jazdil na pohodicku a spotreba byvala 4,0-4,2 s priemernou rychlostou cca 57-59km/h. Za mna su velmi fajn motory 1,2 TSI EA211 a 1,0T TSI (bez filtra), potom aj verzia s filtrom uz je udusenejsia, ale rada 1,0TSI EVO uz moc sa ide po emisiach. To moj nazor. Brat ma H i30 sw prave tu 1,5 DPI a on si chvali. Upraveno Duben 30, 20223 r od houmr
Duben 30, 20223 r Mě hlavně ta 1.2 přijde hlučnější, jednu teď mám doma nově. 1.0 má i o 25Nm větší krouťák. Stačí jet plynule a delší trasy a udělá to i lepší spotřeba třeba prům. rychlost přes 90 a spotřeba pod 4,5. 1.5 může být dobrá kolem komína, ale nad 130 je to hlučné. V SM o tom napsali dost. Na ježdění po Evropě bych to nevzal. Je to levné a motor má předpoklad přežít kastli.
Květen 1, 20223 r Jan R.: Presne ako pises. Ono zalezi aj od odhlucnenia nap. v Leone je ta 1,2 TSI utlmenejsia ako vo Fabii. Na druhu stranu letne pneu 215 R16 su take valce, ze motor ani pocut nie je a hucia iba gumy ;-) p.s.: presne to brat chcel, jednoduchy motor a aj predajca mu potvrdil, ze je to velmi ziadana varianta. Brat viac ako 110 km/h bezne nejazdi, jedine pri predbiehani na dialnici ;-)
Červenec 7Čvc 7 Já jsem s 1.0 TSI spokojený a mohu doporučit. Dynamika dostatečná, spotřeba skvělá, a podle mě mechanicky nejjednodušší motor bez přidané elektroniky nebo nesmyslného vypínání válců. Upraveno Červenec 8Čvc 8 od David26
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.