Přejít na obsah

Odhad ceny opravy motora


Casspo

Doporučené příspěvky

Akože motor má dobrý zvuk, určite lepší ako pred opravou :-) v autorizaku to nebolo, u známeho, diely boli origo, preto to bolo také drahé, a prácu obhájil tým že sa menili tie tesnenia a spojka, to je naozaj veľa práce, diaľničnú priemerku mám 4,8 čo som nikdy nemal, takže to je asi tými novými vstrekmi a časom sa vráti na 5,2, regenerácie dpfka zatiaľ prebiehajú len až teraz keď auto sledujem tak si uvedomujem všetky tie sprievodné javy ktoré popisujem vyššie, 15degren píše že si myslí že egr pôjde znova off, k tomu asi toľko že pokiaľ moje problémy neboli spôsobené vadnymi vstrekovacmi a egr odišiel kvôli tomu že dpf nepracuje správne tak to sa ukáže časom...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravim Vás, takze po vymene vyssie uvedeného som najazdil 8500km bez poruchy ale bohuzial znova sa mi prave vratila hlaska egr- prietok prilis nizky, 15 degren mi tu predpovedal ze sa tak stane preto poptosim vyjadrite sa lebo uz neviem co mam s tym autom robit, dakujem za kazdu radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Průtok je příliš nízký, protože se EGR zacpal bordelem z výfukových plynů, které se tam nesmějí dostat, už jsem ti to popisoval.

 

Marfan se právě ptá jestli klapka nebo chladič a to je ten problém. Pořád si tu lidi myslí že se bavíme o CR gen1 kde EGR byl konstruovaný na to aby přes něj procházeli spaliny přímo z motoru. Byl to poruchová a problémová součástka

 

Verze motoru kterou máš ty má sice podobně fungující EGR ale je dimenzovaný na práci s ČISTÝMI spalinami. Přes původní EGR s CRka procházel špinavý dým plný bordelu přímo z motoru a chladič měl na vstupu nerezovou mřížku, která ten největší brodel pochytala. Ventil by stavěn na vyšší teploty.

 

EGR u tvého motoru už tak to nefunguje. On si nabere spaliny AŽ za DPF to je ten podstatný rozdíl. Tyto nové egry jsou bezproblémové, protože už si ty spaliny nemusí tolik chladit a čistit. 

Problém ovšem nastává, když je DPF poškozený a propouští za sebe víc než by měl. EGR na to prostě není dělaný a velmi rychle ho zlikviduješ znovu.

 

Musíš dát prostě nový DPF jinak si zlikviduješ i třetí EGR ventil. Tím že ti do DPF narvali vodu a chemii ho totálně dorazily, ten filtr už nejde pořádně nikdy vysušit a vařící voda v kanálcích ho roztrhá ještě víc než byl před zásahem. Voda je pro DPF konečná, v momentě kdy nastartuješ a ujedeš prvních 10 km je ten filtr na sračku a to doslova. Funkční filtr totiž není pro tekutinu ani v jednom směru prostupný, takže když tam tu vodu nějakým způsobem dostaneš, už nikdy se z kanálků nemůže dostat pryč. Pára má příliš velkou hustotu a tvoří se až příliš rychle, dojde k rozpraskání filtru v kanálcích a celá myšlenka filtru je ta tam.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak zdravím páni a dámy :-) takze moja neverending story sa blíži ku koncu, po velkom mnozstve casu a penazi mi pomohol upgrade software priamo v skode ktory riesi presne poruchu egr nizky prietok vhodny na motory clha/ clhb takze radim vsetkym ktory sa s tymto problemom stretnu najskor skuste tento soft, stoji to cca 30 eur a az potom mente vstrekovace, egr a dpf a gufera a 4000 e pa pa :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

este jeden postreh ktorý riešim v inom vlákne, pri výmene vstrekovačov sa zistilo že je problém ich nakalibrovať na 77kw motor clha, isli nakonfigurovať na 66kw motor clhb... dalej sa zistilo ze v technickom preukaze mam clha/77kw a na motore clhb takze sipim problem, taketo nieco ma ani nenapadlo kontrolovat kedže auto preslo kontrolou originality... ale pojdem este do skodovky a zistím aky motor tam od výroby bol, možno bol vymenený, zatial netusim, dal som ho komplet opravit takze ma to az tak netrapi len sa chcem dopatrat pravdy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 16. 11. 2019 na 19:47, 15degren napsal:

Pokud ti odešel EGR kvůli spalinám (je hodně zkarobnovaný), tak bych spíš hledal problém na DPFku, protože EGR si u CLHA nabírá spaliny až za filtrem částic, proto už to není problémový díl (legendární CAYC problém). Pokud zlobí egr u 1.6 TDI OIII tak je to obvkyle kvůli DPF. 

Jasný vstřiky už nemůžou projít ve 190K km.

Já bych začal egrem a popřípadě kontrolou DPF než do toho začneš sypat prachy... ve 190K km nemůže motor netěsnit pokud nebyl uvařený. Pokud vše co píšeš je realita, tak bych se snad podíval radši v polsku po kompletním motoru... ten motor musel něco nehezkého prožít.

Zdravim, superb 3 1.6 tdi kód motora DCXA. (96600km) Vypisuje chybu P0401, je tu tiež to egr riešené tým štýlom ze ide dpf a tak egr? Ako to vyriešiť? Dat prečistiť dpf a vymeniť egr. Alebo stačí iba výmena egr. Alebo iba vyčistenie dpf a keď sa chyba ukáže znova tak dat vymeniť egr ? Alebo niečo iné? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podľa mňa bude problém s AGR čo je primontované na hlave. Pri tak malom nájazde aj keby jazdíš po meste ešte DPF nebude zlikvidované. 

 

Cez VCDS sa dá spustiť test EGR klapky či je funkčná ak test neprebehne tak tá klapka sa pokazila, čiže vymeniť potom klapku a vybavené ostatné veci môžu byť v poriadku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, marfan napsal:

Podľa mňa bude problém s AGR čo je primontované na hlave. Pri tak malom nájazde aj keby jazdíš po meste ešte DPF nebude zlikvidované. 

 

Cez VCDS sa dá spustiť test EGR klapky či je funkčná ak test neprebehne tak tá klapka sa pokazila, čiže vymeniť potom klapku a vybavené ostatné veci môžu byť v poriadku. 

Ešte som zabudol dodať, dym nevidno ale výfuk je čierny zvnútra. Co na mojom passat b8 keď zvnútra chytím tak je čistý a to ma už dvojnásobný nájazd km. 

Skúsim pozrieť to VCDSko. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...