PEDRISIMO Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 Před dvěma lety a třemi měsíci mi po havárii opravovali ve značkovém autoservisu karosérii. V místě sváru nyní praská lak a prasklina se rozšiřuje po celém sváru. Oprava odhadnuta na cca 10 000,-Kč. Mám dotaz. Jakou má škodovka v tomto případě lhůtu pro reklamaci? Děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 Ja by som kaslal na vyzor.skor by som zistoval preco to praska.mozno auto nie je bezpecne a nejaka deformacna zona bola inak vystuzena ako mala byt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 Zakona zaruka na praci je 6 mesicu, Cokoliv navic je jen dobra vule..... Navic je to dlouha doba takze budou tvrdit ze to stim nema nic spolecneho.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PEDRISIMO Vloženo 15. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 Je mi to jasný, že se budou cukat. Ale na druhou stranu, praská to přesně v místě sváru karosérie, kde vsazovali nový kus. Uvidíme. Dík za odpovědi. Zkusím to v servisu reklamovat. Ptal jsem se dvou lakýrníků a jejich odpověď byla, že to není možný, aby to praskalo po dvou letech. Že je to špatně provedená práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 to je klidně možné, že to udělali špatně, ale reklamovat to lze pouze po omezenou dobu. Je to analogie s promlčecí lhůtou, která je ostaně i na vraždu. Osobně si myslím, že je na tom místě vrstva kitu, který povolil. A co to je za část? Máš foto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PEDRISIMO Vloženo 27. Únor 2020 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2020 Tak reklamaci uznali a opravili zdarma. Prý byla vina na jejich straně, prasklý bod sváru. Super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 28. Únor 2020 Sdílet Vloženo 28. Únor 2020 Tak to jsi narazil na opravdu solidní jednání, tak bych si představoval servis, pokud už tam budu utápět svoje peníze, popř. peníze mojí pojišťovny. Dnes opravdu málokdo, po více jak 2 letech po opravě přizná svoji chybu, jak to bylo v tvém případě. Ale to je hlavně o majiteli a vedení servisu, jak tlačí nebo netlačí na přejímací techniky, automechaniky, jaké mají pracovní podmínky a jaká je tam všeobecně pracovní atmosféra a vztahy. To dělá opravdu hodně. Pokud majitel/telé si tam chodí jen jako do kasičky a starost ponechají jen na managementu, tak to skoro nikdy nestojí za moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.