Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Před dvěma lety a třemi měsíci mi po havárii opravovali ve značkovém autoservisu karosérii. V místě sváru nyní praská lak a prasklina se rozšiřuje po celém sváru. Oprava odhadnuta na cca 10 000,-Kč. Mám dotaz. Jakou má škodovka v tomto případě lhůtu pro reklamaci? Děkuji za odpovědi.

Ja by som kaslal na vyzor.skor by som zistoval preco to praska.mozno auto nie je bezpecne a nejaka deformacna zona bola inak vystuzena ako mala byt.

Zakona zaruka na praci je 6 mesicu,

Cokoliv navic je jen dobra vule.....

Navic je to dlouha doba takze budou tvrdit ze to stim nema nic spolecneho....

 

  • Autor

Je mi to jasný, že se budou cukat. Ale na druhou stranu, praská to  přesně v místě sváru karosérie, kde vsazovali nový kus. Uvidíme. Dík za odpovědi. Zkusím to v servisu reklamovat. Ptal jsem se dvou lakýrníků a jejich odpověď byla, že to není možný, aby to praskalo po dvou letech. Že je to špatně provedená práce.

to je klidně možné, že to udělali špatně, ale reklamovat to lze pouze po omezenou dobu. Je to analogie s promlčecí lhůtou, která je ostaně i na vraždu.

Osobně si myslím, že je na tom místě vrstva kitu, který povolil. A co to je za část? Máš foto?

  • 3 měsíce později...
  • Autor

Tak reklamaci uznali a opravili zdarma. Prý byla vina na jejich straně, prasklý bod sváru. Super.

Tak to jsi narazil na opravdu solidní jednání, tak bych si představoval servis, pokud už tam budu utápět svoje peníze, popř. peníze mojí pojišťovny.  Dnes opravdu málokdo, po více jak 2 letech po opravě přizná svoji chybu, jak to bylo v tvém případě. Ale to je hlavně o majiteli a vedení servisu, jak tlačí nebo netlačí na přejímací techniky, automechaniky, jaké mají pracovní podmínky a jaká je tam všeobecně pracovní atmosféra a vztahy.  To dělá opravdu hodně. Pokud majitel/telé si tam chodí jen jako do kasičky a starost ponechají  jen na managementu, tak to skoro nikdy nestojí za moc.  

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.