Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Poslední info co mám by měla výroba 2.0TSi začít 7/2021, na přelomu roku už by měl jít objednat ( ale díky covidu ...)

Cenu bych se odpíchl od Superbu - tam je příplatek 1.5 DSG a 2.0 DSG 68tis, Octavia k 1.5 DSG ve Style + cca.70tis by vycházelo 760tis.

 

@boban1108

Snímek obrazovky 2020-11-24 v 21.50.32.png

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)
před 55 minutami, bojler napsal:

No nerad bych zakladal flame, ale sedl jsem si tento tyden do asi sedmi modelu VW. Golf je v interieru laciny jak blazen. Stal vedle Pola a nepotrebovat kufr Variantu, postradal bych duvody ke koupi Golfu. Srovnani se Sportsvanem pro osmicku tristni. Takze vzestup kvality interieru OIV zase o neco vetsi prekvapeni.

 

JJ souhlasím, u toho Golfu nahoře lesklý plast, který bude vypadat jako ... a dole hnusný matný ani struktura tam není.

No až někdo uvidí nový Caddy 4 za třičtvrtě míče od to je teprve humus. Všude tvrdé plasty a to kolem rádia...

 

130123433_416714549371434_1572139681280769837_n.thumb.jpg.ce7c0a6bfa44dbb88a8d71a15d8f2f87.jpg130740072_400693684618702_1426466842007972970_n.thumb.jpg.2f937650148f64c7b0736c4a2bf0dc08.jpg131130035_322371292102289_6829340225151062958_n.thumb.jpg.fbc99c2af747c13d5771c86647b38382.jpg

 

Já dnes jel v i30 FL a byl jsem mile překvapen, viz. mé téma

 

 

 

Editováno: , autor: Jan R.
  • o 4 týdny později...
  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Taková zkušenost kdo stále nadává na to celodotykové ovládání, musí si to zkusit obě varianty.

Kolega si koupil z německa Opela, co vyráběli ve stejné době jako O4 a pár věcí bez návodu, který nedostal nebyl schopen nastavit 😀. Těch tlačítek, každé na něco jiného nevěřím, že to někdo namačká poslepu. Červené písmenka, titěrné, nelogicky pojmenované. Než jsem se zorientoval, pak stejně zapomněl, kde to bylo 😀Zlatý nehezký tablet v úrovni očí.

Focus to samé.

005449CF-E87B-44E4-BBEC-FA53802A78A2.jpeg

Vloženo (editace)

Tak ale tím byla Insignia, i Astry z té doby známé :D

Ono nejlepší je zlatý střed. Dotykový displej v úrovni očí s HW tlačítky a ovládání typu iDrive od BMW a podobných.

V Passatu mě štvou už jen boční dotyková tlačítka, která věčně nereagují, jinak si ale chválím HW klimu. Utopené displeje koncernu VW až kdesi dole mi nikdy po chuti nebyly a Passat na tom není jinak.

U BMW se mi zase líbí displej v zorném poli s perfektní antireflexní úpravou, líbí se mi HW klima i iDrive, chybí ale zase dotykové ovládání - nemá ani důvod s ohledem na nedostupné umístění displeje.

Takže všude je něco :D

Editováno: , autor: _Denis_
Vloženo

Jj BMW je fajn i čitelnost budíků. Sestra má předchozí trojku a na ovládání nemohu říci špatné slovo. Taky stálo 2x více než O4. Zase vzadu je to bída s místem. Každý něco.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)
On 8/14/2021 at 8:59 PM, Jan R. said:

Taková zkušenost kdo stále nadává na to celodotykové ovládání, musí si to zkusit obě varianty.

Kolega si koupil z německa Opela, co vyráběli ve stejné době jako O4 a pár věcí bez návodu, který nedostal nebyl schopen nastavit 😀. Těch tlačítek, každé na něco jiného nevěřím, že to někdo namačká poslepu. Červené písmenka, titěrné, nelogicky pojmenované. Než jsem se zorientoval, pak stejně zapomněl, kde to bylo 😀Zlatý nehezký tablet v úrovni očí.

Focus to samé.

005449CF-E87B-44E4-BBEC-FA53802A78A2.jpeg

Kolego, opět válíš bludy a nesmysly. Táto Insignia na fotke je A-čkový model, ktorý sa vyrábal v rokoch 2009÷2012. 10 rokov staré auto. Kde bola vtedy škodovka?

Návod v češtine si kolega má stiahnuť z web stránky Oplu. Pokiaľ nevie ani to, kde nájsť manuály nedivím sa že nedokáže niektoré veci nastaviť a zakázal by som mu vjazd autom na verejné komunikácie.

 

Editováno: , autor: OpelInsi
Vloženo

To není Insignia, ale Mokka, která se vyráběla ještě minulý rok.

Návod asi sežene mě jde o intuitivnost ovládání, stejně člověk musí kouknout kde je to správné tlačítko.

Někdo rád tlačítka, někdo raději tablet ať si vybere 😀

Vloženo

Blbost, ty si totiž stále vybíráš jen to, co se hodí tobě, tohle je ale případ, který není většinově obvyklý. Navíc ty nejčastěji potřebné ovladače klimatizace, což je obvykle manipulace s teplotou, nebo zapnutí výhřevu oken, nahmátneš poslepu. Základ rádia se ovládá na volantu stejně jako u škodovky, takže tak. Opla jsem měl.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...