Přejít na obsah

Únik chladící kapaliny


robca

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Nooo, tento problém má a pokud nemá.. tak bude mít většina 1.6tdi a 2.0tdi... 

Problém může být.. v zpětné vedení vyfuk. plynů.. chladič nasávaného vzduchu.. a nebo těsnění hlavy/hlava válců... :X

 

Právě řeším tento problém na svém 2.0tdi 135kW... osobně to vidím na chladič nasávaného vzduchu.. kde je vedená i voda...

 

@Kadlii můžeš si prosím eventuálně vzpomenout či vyčíst z faktur co se měnilo?

moc by mi to pomohlo.. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, ale vodní pumpa zanechává vizuálně vodu v prostoru motoru.. Ale tohle není náš problém :/ nicméně i já jsem měnil pumpu a to už je dost dlouho zpět..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

musím se přidat do klubu, dnes jsem koukal do motorového prostoru (kontroloval olej) a hle, co to vidím, hladina chladící kapaliny necelý 1cm pod minimem. 1-2 týdny zpět byla hladina v pohodě, ale hrál jsem si s víčkem a bylo málo zavřené, tak doufám, že to bylo tím. Vodní pumpu mám měněnou na záruku v 99t km, nyní 103t a auto bohužel už bez záruky. Tak doufám, že to bylo tím nedotaženým víčkem:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A problém je jasný... A to tady.. viz obrázek.. pozice 1.    cena samotného dílu je 17891kč + ještě nějaké těsneníčka...

Chladičem co je chlazen/přihříván vzduchem.. Tento týden jsem viděl 2x 1.6 TDI kdy se to měnilo.. když bude chtít, pošlu ti i fotky jak to sání vypadá když je špatné. (ps.. čeká nás to jak na 1.6tdi tak i na 2.0tdi 110-135kW) :X

 

 

Edit: fotky špatného chladiče

zapečená chladící kapalina na místech.. kde má proudit pouze VZDUCH.. ne potok chladící kapaliny :X

Výstřižek.PNG

IMG_3861.JPG

IMG_3863.JPG

Editováno: , autor: Ulipek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno tak to je pěkné, auto po záruce a začne se kazit.... chtěl jsem si nechat přidělat parkovací senzory, mno nic, výdaje asi padnou na opravu úniku.

Jinak kde je ten chladič umístěn? je tam na něj vidět? že bych se koukl, zda to tam je takové zaprané jako na fotkách

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledově to neuvidíš, je potřeba to demontovat.. A je na to potřeba speciální přípravek ze Škodovky.. A musím říct, že to není úplně snadné to vydělat.. je tam spousta vodních hadic.. demontovat i plast nasávání atd. 

 

Výstřižek.PNG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvidíš jaká bude hladina až budeš opravdu na rovině.

 

Nestává se že by vodní pumpa selhala 2x hlavně po tom, co již byla měněná za novej typ. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím přátelé, nedávno jsem si koupil O3. Po cca 2 týdnech mi začala se ztrácet chladící kapalina, všude sucho, nikde žádný únik, tudíž to šlo někam do motoru. řešil jsem to že jsem to dal hned do servisu. Natlakovali to a zjistili, že mám výměník plný vody( sání) číslo dílu 04L129711L. V servisu mi řekli cenu jen dílu něco okolo 16 tisíc. Já si ho objednal z Granex.cz něco před 10 tisíc. Ten díl mi tam dali, natlakovali, doplnili chladící kapalinu, auto jeli projet... Odjížděl jsem ze servisu konečně trochu spokojený že konečně budu jezdit. Ten den odpoledne jsem jen nakupovat, najel jsem cca 30 km a najednou na palubovce hláška že zase nemám chladící kapalinu. Jsem myslel že mi jebne!!! Oprava mi stála celkem 14 tisíc. Zastavil jsem a vodu  měl jsem dost pod minimem...Dolil jsem jí, a všiml jsem si že víčko jde nějak volně otevřít jako by bylo stržené... a ani nezasyčelo, jako by unikal vzduch. Volal jsem hned do servisu a řekl jsem jim můj problém, že teda objednají nádobku a víčko. V pondělí se tam mám zastavit. To celé se mi stalo v pátek 29.11.19. Dnes je sobota jdu ráno s pejskem a koukám pod autem louže na pravé straně u spolujezdce. Šel jsem si pro klíče, koukám na nádržku a ta je prázdná. vidím všude okolo, že to někde od ní muselo téct.Přes noc to vyteklo. Nevíte co s tím může být?? jestli jen někde hadice nebo nějaké těsnění? Doufám, že to nebude hlava nebo těsnění hlavy :( Omlouvám se za takový sloh. :) Přidal jsem fotky. Díky všem za pomoct Tom

IMG_0194.JPG

IMG_0195.JPG

IMG_0196.JPG

IMG_0197.JPG

IMG_0199.JPG

IMG_0201.JPG

IMG_0202.JPG

IMG_0203.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, Wittmann napsal:

přes hlavu by to takto nevyteklo.

V každém případě bych reklamoval jak u původního majitele, tak opravu v servisu.

U nás člověk s fyzické osoby nic nedostane. Tedy ne v horizontu 5 let trvajícího soudu.. Když o tom věděl bůh ví co ví ještě....

Kupoval jsi ho na ulici ?

 

 

Editováno: , autor: zwan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechcem byť OT v téme, ale mal som rovnakú situáciu akurát s rozdielom, že bývali majiteľ sa zachoval spôsobom "to auto je už vaše tak si to riešte na svoje náklady". 

 

O závade musela vedieť. Expanzka bola tesne pred predajom menená, bola menená aj baterka, kvôli zlým štartom skrz vodu vo valcoch. 

 

Kúpna zmluva bola ošetrená tak aby to bolo fér voči obom stranám. Výsledok bol taký, že vykašľal som sa na to, opravil na vlastné náklady a pri kúpe ďalšieho auta bude vedieť, že kúpna zmluva bude obsahovať už len to, najzákladnejšie a auto berem tak ako je a prípadné problémy si už poriešim vo vlastnej režii a budem si sebe nadávať.

 

Súdnou cestou je to fakt na dlho a nemá to podľa mňa cenu stráviť nad tým čas a ničiť si nervy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahojte,

 

mám podobný problém. Minulý týden mi auto zahlásilo nízkou hladinu chladící kapaliny. Druhý den jsem jel do servisu a auto tam měli 2 dny.

Pak mi jen zavolali, že neví čím to je, že to zkoušeli natlakovat a nikde to neteklo. Mechanik říkal, že to bude buď přední výměník(nasávání vzduchu), EGR ventil, nebo těsnění pod hlavou, ale to říkal, že spíš nebude, protože bych měl špinavou chladící kapalinu a ta je krásně čirá.

 

Že mi prý za 20k vymění ten výměník, ale že mi negarantuje, že to bude tím a pak kdyžtak EGR.... To je řešení jak pojď na mě z boku.

 

Včera jsem jel po městě a od nastartování cca 10minut mi zmizela celá nádržka... to prostě musí být někde vidět.... Motor jede stále stejně pěkně, žádné cukání atd...

Nádržka během 10ti minut přes EGR se mi zdá jako nesmysl... Výměník nevím....

 

Napadlo mě ještě sundat spodní kryt motoru a sledovat, jestli to někde neteče....

 

Ještě řeknu, že jsem to nechal před měsícem načipovat, ale to prý nemá na vodu vůbec vliv.

 

Nemá tu někdo podobné zkušenosti? Poslední příspěvěk je 2019, tak třeba někdo poradí.

 

Děkuji.

Editováno: , autor: Trisy89
přidána věta o čipování
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Update:

 

včera jsem vzal auto na jámu a oddekloval spodek. Dekl byl mokrej a ta tkanina okolo olejové vany také.

 

Jel jsem to tedy projet trochu víc agresivněji a když jsem se vrátil na jámu tak z toho chcala voda jako prase... Teklo to od rozvodových řemenů, takže hádám, že to bude pumpa. I vzhledem k tomu, že jsem měl motor vypnutý a proud jakým to teklo byl fakt velkej.

 

Dnes ráno jsem to dával do servisu, budou měnit pumpu a při té příležitosti i rozvody.

 

Pak napíšu jak to dopadlo... Každopádně když jsem jel na spotřebu, tak se voda ztrácela minimálně, když jsem jel jako prase, tak to chcalo jak prokoplé...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ahoj, mam O3 1.6 TDi a měl bych dotaz. Včera přijdu po týdnu k autu, nastartuju a hláška - málo chladící kapaliny. Otevřu motorový prostor a úplně prázdná nádržka chladící kapaliny. Kouknu pod auto a tam veliká louže. 120km od domova a nikde žádný servis. Tak jsem koupil na benzině kapalinu, dolil (cca 0.8l) na risku max a vyrazil na cestu k domovu s tím, že budu průběžně kontrolovat a jakmile to bude hodně utíkat, tak auto odstavim a zavolám odtah. 

Dopadlo to tak, že jsem ujel 120 km a neunikla ani kapka chladici kapaliny - stále se krásně drží na risce max. 

Samozřejmě po víkendu zavolám do servisu a nechám to zkontrolovat. Nenapadá někoho kde může být problém, že kapalina ze zaparkovaného auta unikla? 

Díky za postřehy  

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...