Publikováno Říjen 30, 200618 r Kluci, nemáte někdo kompletní tabulku ( včetně popisu ) kanálú klimatronicu po přepnutí do diagnostického režimu? cosby poradíš? Libor
Říjen 30, 200618 r stacit ECON a tlačidlo pre hornu ventilaciu potom nastavit Lavy ovladac na 19. pri 19 je zobrazena rychlost, so stredným ovladacom sa mozno dostat na 19.1 – zobrazuje teplotu chladiacej kvapaliny 19.2 – ukazuje otacky motora 19.3 – otacky kompresora klimatizacie 4 – vonkajsia teplota 4.2 – vnutorna zobrazenie rychlosti – vysvetlenie: 05 1 by bola rychlost 105km/h 20 1 ...... 120 km/h 30 1 ....... 130 kmh Otacky su vyobrazene 2-miestnym cislom, na volnobeh ukazuje 08, co zodpoveda 800 otackam. 12 potom bude 1200 ot/min 15 1500 ot/m 20 2000 ot/m A este nieco: (nasledujuca servisna prehliadka) vypnuty motor, zapalovanie zapnute tlacidlo 0,0 na cca. 2 s zatlacit – najprv zmaže ukazovatel dennych kilometrov, potom prepne na ukazovatel dalsej servis. prehliadky; zatlacit este raz a predosle denne kilometra su spat. - - - - - - - - - - - Trochu som sa pohral s Climatrinic-om a nasiel som zopar servisnych menu. Varujem pred moznymi skodami.... Nemam poruchy, co sa moze stat a ake budu nasledky pouzitia.... Climatronic ma tri otocne ovladace, kt. oznacim Lavy, Stredny, Pravy. Dalej tlacidla vyduchov ventilacie – Vnutorny okruh, Sipka vodorovna, Sipka dohora, Sipka dole; tlacidlo Automatic, tlacidlo ECON. Pravdepodobne mam starsie ovladanie, ziadne pravouhle LED (kt. osobne povazujem za skarede), ale krasne vyhotovenie, pri ktorom pismo meni farbu. Zapalovanie zapnute, motor vypnuty. - synchronna prevadzka na dlhsie (2 s) podrzat zatlacene tlacidlo AUTO pri nastavovani tepoty lavym ovladacom sa meni aj teplota pre pravu cast, takto zostane, pokym nebude vpravo prvykrat nastavovana predvolena teplota - merne jednotky °C/°F: podrzat dlhsie tlacidla AUTO + ECON, kazdym krokom sa menia jednotky teploty - verzia/diagnoza, eventualne zobrazenie chyb (?): zatlacit na dlhsi cas ECON + Vnútorny okruh v lavom displeji sa zobrazi u mna 2C5, v pravom 0Ah (moze byt i 4; nech zije 7-segmentove zobrazenie) pri pouziti Laveho, Stredneho ovladaca, Sipky hore alebo Sipky dole sa zobrazi „iO“, pravdepodobne preto, lebo nie je ziadna chyba/ziadna nie je v pamati - samo-test: stlacit ECON + Sipka vodorovna prevedie sa test displeju a nastavovacich onych... potom sa vsetko vrati spat - dotaz senzorov: ECON + Sipka hore v lavom displejis a zobrazi ciselna hodnota 00.0 (pravdepodobne senzor), v pravom displeji namerana hodnota senzoru lavym ovladacom mozno nastavit „celocislenu“ cast od 0 – 26, strednym desatinne miesto Bolo by pekne, ked sa nam postupne podari ziskat zoznam jednotlivych senzorov. Mozno to i niekde je.... Zacnem senzorami: Senzor 01.0: teplota dvojiteho senzoru v strednom otocnom tlacidle (pod „off“), ukazuje aktualnu teplotu (skusit polozit prst) S. 01.4: svetelny tok/svit v stred. otocnom tlacidle, ukazuje slnecny/svetelny svit; mozno otestovat zakrytim alebo zapnutim vnutorneho osvetlenia) S. 04.0: hodnota senzoru vonkajsej teploty (je zobrazene v MFA) S. 04.2: hodnotra senzoru vnutornej teploty S. 19.0: neupravena tychlost, tzn.bez ....? tacha, presnost (so seriovym obutim) a GPS kontrolou) 1 km/h S. 19.1: teplota chladiacej kvapaliny S. 19.2: otackomer, napr. 22 znamena 2200 ot/min S. 19.3: otackomer kompresoru klimy - Manualne nastavovanie: ECON + Sipka dole Lavym a Strednym ovladacom mozno znovu vybrat nastavovaci clen, toto je zobrazene na lavom displeji, v pravom je pravdepodobne aktualna pozicia nastavovacieho clenu alebo aktualna vyziadana hodnota (?). Pravym ovladacom moze byt nastavena nova vyziadana hodnota. Ak bude teraz stlacene tlacidlo „Sipka hore“, nastavi sa nsatavovaci clen do novej ziadane hodnoty. Ci toto funguje na vsetkych nastavaovacich celnoch a ci tym mozno nieco pokazit tiez neviem. Nastavovaci clen 00.0: nejaka klapka 00.1: hodnota ventilatora FE je stupen 1 (FE, FF, 0, 1, 2, 3, 4) hodnota 4 max otacky 01.2: nejaka nastavovacia hodnota pre klimu, ovplyvnuje aj otacky ventilatora
Říjen 30, 200618 r Autor To jsi ale přešel z klimatronicu v OI na klimatronic OII, já jsem měl na mysli klimatronic z OI, údajně je tam 78 funkcí. Díky Libor.
Říjen 30, 200618 r Nasel jsem tohle, ale jeste to nevyzkousel... Pridrzet knoflik se symbolem auta a sipkou nahoru + pravy spodni + pravy horni knoflik. Posun hodnot + a -. System malfunction - displayed as a Diagnostic Trouble Code (DTC), see chart below 2 Digital value of Interior Temperature Sensor, in Headliner (G 86) 3 Digital value of Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel (G 56) 4 Digital value of Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor (G 89) 5 Digital value of Outside Air (Ambient) Temperature Sensor (G 17), front 6 Digital value of Outside Air (Ambient) Temperature Sensor 7 Digital value of Ambient Temperature Sensor At Fresh Air Blower (G 109) 8 Digital value of Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92) 9 Delta value of Temperature Regulator Flap 10 Non-corrected specified value of Temperature Regulator Flap 11 Digital value of Central Flap Motor Potentiometer (G 112) 12 Specified value of Central Flap 13 Digital value of Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G 114) 14 Specified value of Footwell/Defroster Flap 15 Digital value of Air Flow Flap Motor Potentiometer (G 113) 16 Specified value of Air Flow Flap 17 Vehicle Speed (km/h) 18 Actual Air Blower voltage (Volts) 19 Specified Fresh Air Blower voltage (Volts) 20 A/C Compressor (A/C Clutch) voltage (Volts) 21 Number of low voltage occurrences, non-transient 22 Cycle condition of A/C Refrigerant High Pressure Switch (F 118) 23 Cyclings of the A/C Refrigerant High Pressure Switch (F 118) 24 Cyclings of the switches, absolute non-fluctuating 25 Analog/Digital value, Kick-Down Switch 26 Analog/Digital value, Engine Coolant Temperature (ECT) Warning Light 27 Coding value 28 Engine Speed (RPM) 29 A/C Compressor speed in rpm (Equals Engine Speed x 1.28) 30 Software version 31 Display check (all segments of A/C Control Head display light up) 32 Potentiometer malfunction counter, Temperature Regulator Flap 33 Potentiometer malfunction counter, Central Flap 34 Potentiometer malfunction counter, Footwell/Defroster Flap 35 Potentiometer malfunction counter, Air Flow Map 36 Feedback value, cold end-stop, Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92) 37 Feedback value, hot end-stop, Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92), max. stop 38 Feedback value, cold end-stop, Central Flap Motor Potentiometer (G 112) 39 Feedback value, hot end-stop, Central Flap Motor Potentiometer (G 112) 40 Feedback value, cold end-stop, Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G114) 41 Feedback value, hot end-stop, Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G114) 42 Feedback value, cold end-stop, Air Flow Map Motor Potentiometer (G 113) 43 Feedback value, hot end-stop, Air Flow Map Motor Potentiometer (G 113) 44 Vehicle operation cycle counter 45 Calculated interior temperature (internal software, in digits) 46 Outside (ambient) temperature, filtered, for regulation (internal software) 47 Outside (ambient) temperature, unfiltered, (internal software, in deg C) 48 Outside (ambient) temperature, unfiltered, (in digits) 49 Malfunction counter for speedometer (vehicle speed) signal 50 Standing time (in minutes) 51 Engine Coolant Temperature (ECT) in deg C 52 Graphics channel 1 - A/C compressor switch-off conditions are identified by illuminated segments of the "88.8" display. See chart below. 53 Graphics channel 2 - Climate system electrical outputs are identified by illuminated segments of the "88.8" display. See chart below. 54 Control characteristics 55 Outside (ambient) temperature, in deg C or deg F depending on setting on A/C control head 56 Temperature in deg C, from Interior Temperature Sensor, in Headliner (G86) 57 Temperature in deg C, from Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel (G 56) 58 Temperature in deg C, from Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor (G89) 59 Temperature in deg C, from Outside Air (Ambient) Temperature Sensor (G
Červenec 17, 200718 r nemate teda tie vysvetlivky v cestine co znamenaju tie kanale v O1 na climatronicu?? jedine co viem ze kanal 16 je aktualna rychlost chcel by som vediet aj tie ostatne kanale naco sluzia.
Květen 5, 200817 r Bylo mi ukázáno, že se dá přes climatronic (zmáčknutím tlačítek: ECON+šipka dolu+modré tlačítko) zapnou "diagnostika", která ukazuje reálnou rychlost (16) atd... Mě by zajímalo co je to atd.?? Poradí někdo??
Květen 6, 200817 r Tak jsem se s tím dneska hrál a mám 2 problémy.Nemůžu se dostat přes kanál 60 - pak mám zase 00 a omylem jsem zmáčknul econ+modrý+šipku nahoru místo dolů.A tam mám 10 kanálů a u toho 9 mám hodnotu 87 - ale už jsem stím hýbal a nevím co to je a jestli ta hodnota 87 je sprábná.Dík
Květen 6, 200817 r Tak jsem se s tím dneska hrál a mám 2 problémy.Nemůžu se dostat přes kanál 60 - pak mám zase 00 a omylem jsem zmáčknul econ+modrý+šipku nahoru místo dolů.A tam mám 10 kanálů a u toho 9 mám hodnotu 87 - ale už jsem stím hýbal a nevím co to je a jestli ta hodnota 87 je správná.Dík
Květen 9, 200817 r Má ho určitě hodně lidí, ale taky mají noťase a kabel. Já prostě nevím co to je za ten kanál a co jsem tam změnil za hodnotu tak se ptám ale jak koukám tak je to neřešitelný a dokud to bude fungovat tak se na to v....u a nebudu to řešit. Upraveno Květen 13, 200817 r od Lukascheck
Květen 13, 200817 r Tak jsem se s tím dneska hrál a mám 2 problémy.Nemůžu se dostat přes kanál 60 - pak mám zase 00 a omylem jsem zmáčknul econ+modrý+šipku nahoru místo dolů.A tam mám 10 kanálů a u toho 9 mám hodnotu 87 - ale už jsem stím hýbal a nevím co to je a jestli ta hodnota 87 je správná.Dík moj climatronic mi ukazuje tiez len 60 kanalov. ked som skusil tu kombinaciu so sipkou hore, tak tam mam tiez 10 kanalov a na kanale 9 mam hodnotu 87, teda rovnaku ako u Teba. Co vsak tato hodnota znamena, netusim...
Květen 13, 200817 r Při čísle 87 mě napadá jen teplota motoru, termostaty jsou většinou na tuhle cifru dělané, ale to asi nebude.
Květen 13, 200817 r Při čísle 87 mě napadá jen teplota motoru, termostaty jsou většinou na tuhle cifru dělané, ale to asi nebude. No teplota motoru to není , protože ta hodnota je stálá i za studeného motoru.Ale děkuji za ohlasy
Květen 14, 200817 r No teplota motoru to není , protože ta hodnota je stálá i za studeného motoru.Ale děkuji za ohlasy Tato hodnota sa da pomocou ovladania ventilatora menit - preto by bolo zaujimave zistit, co znamena
Květen 14, 200817 r Tato hodnota sa da pomocou ovladania ventilatora menit - preto by bolo zaujimave zistit, co znamena No právě proto jsem se ptal co tam máte za hodnotu, protože nevím co to je a nerad bych něco podělal když nevím co to je
Květen 20, 200817 r nemate teda tie vysvetlivky v cestine co znamenaju tie kanale v O1 na climatronicu?? jedine co viem ze kanal 16 je aktualna rychlost chcel by som vediet aj tie ostatne kanale naco sluzia. taky by me to zajimalo nemate to nekdo?
Červen 3, 200817 r V tomhle menu se dají měnit hodnoty u všech kanálů a když jsem zkoušel tuším druhý kanál, tak se měnily otáčky ventilátoru. Nemůže to být na nějaké doladění přesnosti nebo nepřesnosti ? To by se mi docela hodilo, protože mě to nějak zlobí. Climatronic mi udržuje teplotu tak o 4 stupně nižší než nastavím, ale přitom podle diagnostického režimu měří teplotu správně. Kontroloval jsem to jiným teploměrem a když nastavím 27 tak mám v autě 23-24 a diagnostika ukazuje taky 24 tak nevím. Všechny serva OK čidla taky tak nevím co se děje. Kdoví jestli se v tom menším menu nedá něco nastavit - třeba to jsou nějaké koeficienty pro procesor. Nevíte to někdo?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.