Orlicky.michal Vloženo 20. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2020 Mne to robí nonstop a už mám toho naozaj plne zuby. Raz mi prasknú nervy a vytrhnem cele rádio. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolacek12 Vloženo 20. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2020 @vormen Co máš za MT? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 20. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2020 (editace) @Kolacek12 měl jsem iphone XR a teď SE2020 a dělaly to oba Editováno: 20. Srpen 2020, autor: vormen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboun Vloženo 20. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2020 (editace) Dnes jsem se byl přeptat v servisu. Dle technika jsou s infotainmentem problémy obecně. Buďme rádi, že nemáme nové oktávky, tam už bez displaye neuděláš nic. Ale co je zajímavé. Před cca 14 dny nám v Boleru aktualizovali sw z verze 0463 na 0464. Dnes mi technik ukazoval v pc, že od 14.8. je aktualizace sw pro všechny vozy se swingem a bolerem, která má číslo 0469 !!! Editováno: 20. Srpen 2020, autor: Luboun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Orlicky.michal Vloženo 20. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2020 Ja mám iPhone 11 a skúšal som aj na 8. Kde sa dá zistiť akú verziu se mám? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboun Vloženo 20. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2020 Bolero-menu-nastaveni-systemové informace nebo tak nějak a srolovat na další obrazovku, tam je verze hw a sw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Orlicky.michal Vloženo 20. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2020 Ja mám CarPlay V3.1.58_sop1, hw 040 a sw 0469 takze chyba musí byt inde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboun Vloženo 20. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2020 To máš to samé co já. Moc mě netěší, že aktualizace náš problém pravděpodobně nevyřeší. Nezbývá než chodit pořád do servisu a hlásit a hlásit, třeba se něco časem změní. Myslím, že tenhle přístup VW group k SW jim dost ublíží. Já byl ochotný odpustit nové oktávce sporný design, ale ta elektronika s Laurou to je velký přešlap. Musím říct, že ve Scale je to ještě celkem rozumně vymyšlené, ale i tak to odvádí pozornost víc, než klasické čudlíky v Rapidu. Táhne mi na padesát a nějak mám pocit, že se (nejen) automobilový svět zbláznil.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yoyanec Vloženo 21. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2020 Ja mam sice v aute Amundsen, ale toto mi ani zdaleka nerobi. Odporucam Vam to dokola reklamovat. Po troch 3 reklamaciach Vam musia dat nove radio (teda ak ste fyzicka osoba). To je Vasa jedina "zbran". Ak to odmietnu reklamovat, podnet SOI. O dobu, pocas ktorej si nechaju auto na riesenie reklamacie, sa Vam predlzi zaruka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboun Vloženo 21. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2020 (editace) To máš samozřejmě pravdu, ale problém je, že musíš výskyt závady prokázat, resp. ideálně se musí projevit v servisu. Což při občasném výskytu vady je problém, takže chtějí v servisu alespoň video se záznamem poruchy, to taky vždycky nejde natočit. Navíc Škodovka má na webu jakýsi okleštěný seznam kompatibilních modelů, takže pokud tam nenajdeme zrovna ten svůj, tak se budou vymlouvat. Musím říct, že.je mi líto nás majitelů i techniků, kteří musí řešit tyto sw paskvily. VW nefungují ani elektromobily, ani Škoda Connect v mobilu, ani blbý bluetooth v audiosystému. Tomu říkám pokrok. A při čtvrtém výskytu vady už by to bylo rovnou na odstoupení od smlouvy. Bohužel nadešla doba, kdy nefunkční infotainment zásadně brání řádnému užívání auta.... :-) Editováno: 21. Srpen 2020, autor: Luboun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Orlicky.michal Vloženo 21. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2020 vyzerá to tak že budem v servise varený pečený, lebo takto to určite nenechám. V aute trávim mnoho času a práve tieto prvky výbavy sú pre mna jedny z najdôležitejších a nedokážem ich využívať. Našťastie mám mnoho videí keďže pri frekvencii toho ako často sa mi to prejavuje ich viem nahrať hneď niekoľko za deň takže dokázať vadu bude najmenší problém. Už len aby sa teda našlo riešenie ktoré zaberie a dúfam že to nebude trvať rok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petulko Vloženo 22. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2020 Ono asi celkovo v ŠA maju problemov viac. Sice odkaz je na ine auto ale to si ymslim, ze nezvladaju ani u Scaly. https://www.auto.cz/majitele-nove-skody-octavia-hlasi-problemy-zlobi-je-infotainment-i-vadny-displej-135637 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Orlicky.michal Vloženo 22. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2020 V scale síce toľko problémov nie je (aspoň zatiaľ som si nič iné nevšimol) ale ten CarPlay je fakt problém a veľký a mali by jo vyriesit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.