Přejít na obsah

Octavia IV a konkurence


Jan R.

Doporučené příspěvky

Dle škodovky ( nedávno vydali článek asi aby obhájili názory na cenu)( předpokládám data z jiných zemích, v CZ se mě ani teď nikdo neptal na povolání a příjem) kupují nejčastěji ,,sales manager” s přijmem cca 120tis. měsíčně. Směnař z lidlu, z Kaufu za 25 ani zaměstnanec ŠA na to prostě neušetří ( ani na jinou verzi O4).

Se přiznám než bych ušetřil na rozumnou verzi mega cca 5.let to koupím levnější a zbytek vrazím do domu, chaty ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, LukášCBR napsal:

Mě osobně zarazila cena, která s 6M převodovkou začíná na ceně o cca 57tis.Kč nižší, než nová Octavia RS (889.900 Kč). 

 

“Osmá generace Volkswagenu Golf GTI bude v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou začínat na ceně 832.990 Kč.”

 

 

Otázka je, jak se budou lišit výbavy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nová A3 už vystavena na showroomech, okoukl jsem, jak dost se liší od O4

Auto na živo vypadá dynamicky, nízké, ty hranaté tvary tomu dodávají šmrnc. Disky sice jen 17" ale vypadají daleko lépe a mají profil pneu jen 45 proti 55, vzhledu určitě pomohli.

Cenu nemá cenu komentovat, v ČR to nebude žádná masovka, spíše pro. bohaté manželky a sportovní verze pro fajšmejkry. 

Sedí se v tom pěkně, vzadu mi přijde méně místa než u zbylé trojice, průchod na lyže je řešen sklopením opěradla, kufr nic moc taková větší Scala.

Zpracování - typický koncern, středový tunel vrže, silnější dotek na lišty, výdechy také, karosérie slícovaná O.K.

Přední tapece také navrchu měkčený plast velmi honosně vypadající, přišlo mi malinko tvrdší než Leon, O4, jinak zbytek tvrdý jako kámen, vzadu též. Zajímavý detail, vzduch jde i do dveří, ochladí nebo ohřeje loket. Výdech nahoře vypadá zajímavě, něco nového, hlavně Climatronic, výhřev a SS na tlačítka.

 

Co bych u této konfigurace vyloženě neschroustal je ten hezký klavírovaný lesklý černý plast. Hezké jen na pohled, ale prach, otisky, mikro škrábance už nikdy více.


7EAA8CB7-BCC1-46E2-A15E-6DA4A950AA27.thumb.jpeg.96f1a0af28c79fd2e577b0c096ed97e5.jpeg

 

Už tu nemám prostor - 26 fotek

Nová A3 HB

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, Jan R. napsal:

 

Se přiznám než bych ušetřil na rozumnou verzi mega cca 5.let to koupím levnější a zbytek vrazím do domu, chaty ....

 Ono je dobre si taky říct co za to mega dostanu,kupovat si za mega Octavku kterých bude i čtverkových jezdit mraky a hlavně firemních mi přijde celkem "ujete".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 22. 8. 2020 na 6:54, _Denis_ napsal:

Nechci nikomu kazit iluze, nebo radost, ale manažeři nejezdí v Octávkách.

Neber jim ty iluze, že si manažer v úspěšné firmě koupí oktávku. :D

 

Jinak Fiat na tom není úplně dobře s Tipem. Škoda... https://www.auto.cz/zaver-dlouhodobeho-testu-fiat-tipo-kombi-1-4-t-jet-normalni-auto-se-louci-135973

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

S tím startérgenerátorem to nemusí být špatná kombinace. No dokud to budou automaty držet v otáčkách, kde ty tříválce duní, tak děkuji nehci... Z HTP jsme vysedal s 250tis a byl jsme s tím spokojen, díky převodovce se to dalo držet kolem 2-3tis kdy to fungovalo OK. Ale 1.0 TSI už jsem nebral, protože v běžně používaných otáčkách (1500-3000) to prostě vibrovalo bez dvouhmoty a s DSG to je jen o něco málo lepší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Martab napsal:

Ale 1.0 TSI už jsem nebral, protože v běžně používaných otáčkách (1500-3000) to prostě vibrovalo bez dvouhmoty 

Já mám tedy opačnou zkušenost a v té Octavii se to projevuje naprosto stejně, nedávno jsem s ní jel.

1500 ot. bez dvouhmoty není pro ten motor nic špatného a nevibruje spojkový pedál ani řadička, hlavové opěrky na předních sedadlech také v klidu. Stačí pak přidat a auto necukne a lineárně se rozjede, hluk také v pohodě. Proto po zkušebce bych určitě nepřiplatil 50 tisíc za 1.5, když se to chová jako ve Fabii a ten projev agregátu mi sedí.

Mj. karbon je i v motoru co se ,,honí".

 

IMG_6379.JPG

IMG_6380.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stále čekám, kdy podobnou kombinaci vyplodí koncern ( malý motor, manuál a mild hybrid). Klidně bych za to připlatil, Hyundai, Ford to běžně nabízí, mě ta celá hybridní technologie oslovila.

Má to být ale ve Fabii 4, třeba s faceliftem to dostane Octavie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, u sležební jsem zkoušel jet a akcelerovat od 1.500 otáček a je to STRAŠNÝ, chudák motor? hlavně komprese v ten moment. Karbování se nebojím, spíš tímto stylem užíváním vyletí ojnice.😉 pokud tedy takto nejezdíš jen z kopce.

Editováno: , autor: Petr AMF
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Pěkný test:

jde vidět, že nový 1.5 T-GDI docela těží ze startérgenrátoru, ale spotřeba tedy nic moc... Zajímavý by byl ještě test i30 1.5 T-GDI s manuálem vs automatem(ten je dle ceníku asi bez generátoru), nebo OIV ve stejné kombinaci a porovnat vliv toho starérgenerátoru na spotřebu a hlavně pružnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...