LukášCBR Vloženo 21. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2020 Mě osobně zarazila cena, která s 6M převodovkou začíná na ceně o cca 57tis.Kč nižší, než nová Octavia RS (889.900 Kč). “Osmá generace Volkswagenu Golf GTI bude v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou začínat na ceně 832.990 Kč.” Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 22. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2020 Nechci nikomu kazit iluze, nebo radost, ale manažeři nejezdí v Octávkách. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 22. Srpen 2020 Autor Sdílet Vloženo 22. Srpen 2020 Dle škodovky ( nedávno vydali článek asi aby obhájili názory na cenu)( předpokládám data z jiných zemích, v CZ se mě ani teď nikdo neptal na povolání a příjem) kupují nejčastěji ,,sales manager” s přijmem cca 120tis. měsíčně. Směnař z lidlu, z Kaufu za 25 ani zaměstnanec ŠA na to prostě neušetří ( ani na jinou verzi O4). Se přiznám než bych ušetřil na rozumnou verzi mega cca 5.let to koupím levnější a zbytek vrazím do domu, chaty .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 22. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2020 před 13 hodinami, LukášCBR napsal: Mě osobně zarazila cena, která s 6M převodovkou začíná na ceně o cca 57tis.Kč nižší, než nová Octavia RS (889.900 Kč). “Osmá generace Volkswagenu Golf GTI bude v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou začínat na ceně 832.990 Kč.” Otázka je, jak se budou lišit výbavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 22. Srpen 2020 Autor Sdílet Vloženo 22. Srpen 2020 (editace) Nová A3 už vystavena na showroomech, okoukl jsem, jak dost se liší od O4 Auto na živo vypadá dynamicky, nízké, ty hranaté tvary tomu dodávají šmrnc. Disky sice jen 17" ale vypadají daleko lépe a mají profil pneu jen 45 proti 55, vzhledu určitě pomohli. Cenu nemá cenu komentovat, v ČR to nebude žádná masovka, spíše pro. bohaté manželky a sportovní verze pro fajšmejkry. Sedí se v tom pěkně, vzadu mi přijde méně místa než u zbylé trojice, průchod na lyže je řešen sklopením opěradla, kufr nic moc taková větší Scala. Zpracování - typický koncern, středový tunel vrže, silnější dotek na lišty, výdechy také, karosérie slícovaná O.K. Přední tapece také navrchu měkčený plast velmi honosně vypadající, přišlo mi malinko tvrdší než Leon, O4, jinak zbytek tvrdý jako kámen, vzadu též. Zajímavý detail, vzduch jde i do dveří, ochladí nebo ohřeje loket. Výdech nahoře vypadá zajímavě, něco nového, hlavně Climatronic, výhřev a SS na tlačítka. Co bych u této konfigurace vyloženě neschroustal je ten hezký klavírovaný lesklý černý plast. Hezké jen na pohled, ale prach, otisky, mikro škrábance už nikdy více. Už tu nemám prostor - 26 fotek Nová A3 HB Editováno: 22. Srpen 2020, autor: Jan R. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 22. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2020 před 8 hodinami, Jan R. napsal: Se přiznám než bych ušetřil na rozumnou verzi mega cca 5.let to koupím levnější a zbytek vrazím do domu, chaty .... Ono je dobre si taky říct co za to mega dostanu,kupovat si za mega Octavku kterých bude i čtverkových jezdit mraky a hlavně firemních mi přijde celkem "ujete". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 3. Září 2020 Sdílet Vloženo 3. Září 2020 Zdar chlapi, Opel má nyní docela zajímavé akce na Astru, kdy já Astru v benzínu stále považuji za vynikající pohodlné auto. Přitom jsem narazil na přehlednou recenzi od Hrubise(jeho recenze O4 je parádní), tak přidávám odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=1srsc8moI1g 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 3. Září 2020 Sdílet Vloženo 3. Září 2020 Nevím, v benzínu tam je obstojná akotát ta 1.4 107kW, ale jen v kombinaci s CVT a v naftě je vrchomel 90kW z 1.5 CDTI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 9. Září 2020 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2020 Povedené Golf VIII Variant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 9. Září 2020 Sdílet Vloženo 9. Září 2020 Mi se současná generace Golfu nelíbí a Variant už tím spíše ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 15. Září 2020 Sdílet Vloženo 15. Září 2020 V 22. 8. 2020 na 6:54, _Denis_ napsal: Nechci nikomu kazit iluze, nebo radost, ale manažeři nejezdí v Octávkách. Neber jim ty iluze, že si manažer v úspěšné firmě koupí oktávku. Jinak Fiat na tom není úplně dobře s Tipem. Škoda... https://www.auto.cz/zaver-dlouhodobeho-testu-fiat-tipo-kombi-1-4-t-jet-normalni-auto-se-louci-135973 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 16. Září 2020 Sdílet Vloženo 16. Září 2020 https://www.autorevue.cz/novy-hyundai-i30-n-na-prvnich-fotkach-dostal-automat-i-lehounka-kovana-kola 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 1. Říjen 2020 Autor Sdílet Vloženo 1. Říjen 2020 Leon iV https://m.autorevue.cz/seat-leon-14-e-hybrid-dsg-phev-2020-cena-vybava-spotreba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 2. Říjen 2020 Autor Sdílet Vloženo 2. Říjen 2020 Velmi zajímavé video pro odpůrce tříválců, co kdo z toho dokáže dostat i ten lineární nárust výkonu. Vysvětlení, proč Focus umí podvozek Focus 114kW Vaculík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 4. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2020 S tím startérgenerátorem to nemusí být špatná kombinace. No dokud to budou automaty držet v otáčkách, kde ty tříválce duní, tak děkuji nehci... Z HTP jsme vysedal s 250tis a byl jsme s tím spokojen, díky převodovce se to dalo držet kolem 2-3tis kdy to fungovalo OK. Ale 1.0 TSI už jsem nebral, protože v běžně používaných otáčkách (1500-3000) to prostě vibrovalo bez dvouhmoty a s DSG to je jen o něco málo lepší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 4. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2020 Věřím, že buď Motorpower nebo jiní časem udělají SW na DSG, aby motor nebyl v nízkých otáčkách, jak tomu bylo doteď u OIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 4. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2020 @LukášCBR Jasně, jen říkám jak je to ve výchozím stavu. Ono zase držet moderní TSI stále nad 2tis taky není uplně třeba (myslím třeba srovnání 1.5 TSI a 1.0 TSI z hlediska projevu a kultivovanosti). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 4. Říjen 2020 Autor Sdílet Vloženo 4. Říjen 2020 před 7 hodinami, Martab napsal: Ale 1.0 TSI už jsem nebral, protože v běžně používaných otáčkách (1500-3000) to prostě vibrovalo bez dvouhmoty Já mám tedy opačnou zkušenost a v té Octavii se to projevuje naprosto stejně, nedávno jsem s ní jel. 1500 ot. bez dvouhmoty není pro ten motor nic špatného a nevibruje spojkový pedál ani řadička, hlavové opěrky na předních sedadlech také v klidu. Stačí pak přidat a auto necukne a lineárně se rozjede, hluk také v pohodě. Proto po zkušebce bych určitě nepřiplatil 50 tisíc za 1.5, když se to chová jako ve Fabii a ten projev agregátu mi sedí. Mj. karbon je i v motoru co se ,,honí". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 4. Říjen 2020 Autor Sdílet Vloženo 4. Říjen 2020 Stále čekám, kdy podobnou kombinaci vyplodí koncern ( malý motor, manuál a mild hybrid). Klidně bych za to připlatil, Hyundai, Ford to běžně nabízí, mě ta celá hybridní technologie oslovila. Má to být ale ve Fabii 4, třeba s faceliftem to dostane Octavie. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 4. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2020 Já neříkám, že to ne nesnesitelné, nebo nějaký problém, jen říkám, že to jde poznat (souhlas, připlácet za 1.5 TSI jen kvůli tomuto je hloupost) a mě osobně to vadí, to je celé, jen můj osobní názor :) . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 5. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2020 (editace) No nevím, u sležební jsem zkoušel jet a akcelerovat od 1.500 otáček a je to STRAŠNÝ, chudák motor? hlavně komprese v ten moment. Karbování se nebojím, spíš tímto stylem užíváním vyletí ojnice.😉 pokud tedy takto nejezdíš jen z kopce. Editováno: 5. Říjen 2020, autor: Petr AMF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 5. Říjen 2020 Autor Sdílet Vloženo 5. Říjen 2020 Tak nejezdím jsem to zkoušel včera na popud, jak tu psal. Tak město většinou 3, do kopce 2 a v Blance těch 70 na 4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 2. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2020 Pěkný test: jde vidět, že nový 1.5 T-GDI docela těží ze startérgenrátoru, ale spotřeba tedy nic moc... Zajímavý by byl ještě test i30 1.5 T-GDI s manuálem vs automatem(ten je dle ceníku asi bez generátoru), nebo OIV ve stejné kombinaci a porovnat vliv toho starérgenerátoru na spotřebu a hlavně pružnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 2. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 2. Listopad 2020 Já bych chtěl vyzkoušet tu 1.5 atm, čekám, že bude mít lepší projev než co byla 1.6 v Toyotě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 2. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 2. Listopad 2020 Z německa https://www.autoforum.cz/predstaveni/nemci-srovnali-octavii-combi-s-nejvetsimi-souperi-vladne-i-v-tom-v-cem-nechce/?fbclid=IwAR2ezrJlta1H5FU2y6_d5-5wv8b5F9SGYKyhTMu-oz8eoajhjhwOUsjXwe8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.