Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Mě osobně zarazila cena, která s 6M převodovkou začíná na ceně o cca 57tis.Kč nižší, než nová Octavia RS (889.900 Kč). 

 

“Osmá generace Volkswagenu Golf GTI bude v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou začínat na ceně 832.990 Kč.”

 

Nechci nikomu kazit iluze, nebo radost, ale manažeři nejezdí v Octávkách.

  • Autor

Dle škodovky ( nedávno vydali článek asi aby obhájili názory na cenu)( předpokládám data z jiných zemích, v CZ se mě ani teď nikdo neptal na povolání a příjem) kupují nejčastěji ,,sales manager” s přijmem cca 120tis. měsíčně. Směnař z lidlu, z Kaufu za 25 ani zaměstnanec ŠA na to prostě neušetří ( ani na jinou verzi O4).

Se přiznám než bych ušetřil na rozumnou verzi mega cca 5.let to koupím levnější a zbytek vrazím do domu, chaty ....

před 13 hodinami, LukášCBR napsal:

Mě osobně zarazila cena, která s 6M převodovkou začíná na ceně o cca 57tis.Kč nižší, než nová Octavia RS (889.900 Kč). 

 

“Osmá generace Volkswagenu Golf GTI bude v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou začínat na ceně 832.990 Kč.”

 

 

Otázka je, jak se budou lišit výbavy.

  • Autor

Nová A3 už vystavena na showroomech, okoukl jsem, jak dost se liší od O4

Auto na živo vypadá dynamicky, nízké, ty hranaté tvary tomu dodávají šmrnc. Disky sice jen 17" ale vypadají daleko lépe a mají profil pneu jen 45 proti 55, vzhledu určitě pomohli.

Cenu nemá cenu komentovat, v ČR to nebude žádná masovka, spíše pro. bohaté manželky a sportovní verze pro fajšmejkry. 

Sedí se v tom pěkně, vzadu mi přijde méně místa než u zbylé trojice, průchod na lyže je řešen sklopením opěradla, kufr nic moc taková větší Scala.

Zpracování - typický koncern, středový tunel vrže, silnější dotek na lišty, výdechy také, karosérie slícovaná O.K.

Přední tapece také navrchu měkčený plast velmi honosně vypadající, přišlo mi malinko tvrdší než Leon, O4, jinak zbytek tvrdý jako kámen, vzadu též. Zajímavý detail, vzduch jde i do dveří, ochladí nebo ohřeje loket. Výdech nahoře vypadá zajímavě, něco nového, hlavně Climatronic, výhřev a SS na tlačítka.

 

Co bych u této konfigurace vyloženě neschroustal je ten hezký klavírovaný lesklý černý plast. Hezké jen na pohled, ale prach, otisky, mikro škrábance už nikdy více.


7EAA8CB7-BCC1-46E2-A15E-6DA4A950AA27.thumb.jpeg.96f1a0af28c79fd2e577b0c096ed97e5.jpeg

 

Už tu nemám prostor - 26 fotek

Nová A3 HB

Upraveno od Jan R.

před 8 hodinami, Jan R. napsal:

 

Se přiznám než bych ušetřil na rozumnou verzi mega cca 5.let to koupím levnější a zbytek vrazím do domu, chaty ....

 Ono je dobre si taky říct co za to mega dostanu,kupovat si za mega Octavku kterých bude i čtverkových jezdit mraky a hlavně firemních mi přijde celkem "ujete".

  • 2 týdny později...

Zdar chlapi, Opel má nyní docela zajímavé akce na Astru, kdy já Astru v benzínu stále považuji za vynikající pohodlné auto. Přitom jsem narazil na přehlednou recenzi od Hrubise(jeho recenze O4 je parádní), tak přidávám odkaz:

https://www.youtube.com/watch?v=1srsc8moI1g

 

 

Nevím, v benzínu tam je obstojná akotát ta 1.4 107kW, ale jen v kombinaci s CVT a v naftě je vrchomel 90kW z 1.5 CDTI...

Mi se současná generace Golfu nelíbí a Variant už tím spíše ne. :(

  • 2 týdny později...
  • Autor

Velmi zajímavé video pro odpůrce tříválců, co kdo z toho dokáže dostat i ten lineární nárust výkonu. Vysvětlení, proč Focus umí podvozek

Focus 114kW Vaculík

S tím startérgenerátorem to nemusí být špatná kombinace. No dokud to budou automaty držet v otáčkách, kde ty tříválce duní, tak děkuji nehci... Z HTP jsme vysedal s 250tis a byl jsme s tím spokojen, díky převodovce se to dalo držet kolem 2-3tis kdy to fungovalo OK. Ale 1.0 TSI už jsem nebral, protože v běžně používaných otáčkách (1500-3000) to prostě vibrovalo bez dvouhmoty a s DSG to je jen o něco málo lepší...

Věřím, že buď Motorpower nebo jiní časem udělají SW na DSG, aby motor nebyl v nízkých otáčkách, jak tomu bylo doteď u OIII. 

@LukášCBR Jasně, jen říkám jak je to ve výchozím stavu. Ono zase držet moderní TSI stále nad 2tis taky není uplně třeba (myslím třeba srovnání 1.5 TSI a 1.0 TSI z hlediska projevu a kultivovanosti).

  • Autor
před 7 hodinami, Martab napsal:

Ale 1.0 TSI už jsem nebral, protože v běžně používaných otáčkách (1500-3000) to prostě vibrovalo bez dvouhmoty 

Já mám tedy opačnou zkušenost a v té Octavii se to projevuje naprosto stejně, nedávno jsem s ní jel.

1500 ot. bez dvouhmoty není pro ten motor nic špatného a nevibruje spojkový pedál ani řadička, hlavové opěrky na předních sedadlech také v klidu. Stačí pak přidat a auto necukne a lineárně se rozjede, hluk také v pohodě. Proto po zkušebce bych určitě nepřiplatil 50 tisíc za 1.5, když se to chová jako ve Fabii a ten projev agregátu mi sedí.

Mj. karbon je i v motoru co se ,,honí".

 

IMG_6379.JPG

IMG_6380.JPG

  • Autor

Stále čekám, kdy podobnou kombinaci vyplodí koncern ( malý motor, manuál a mild hybrid). Klidně bych za to připlatil, Hyundai, Ford to běžně nabízí, mě ta celá hybridní technologie oslovila.

Má to být ale ve Fabii 4, třeba s faceliftem to dostane Octavie.

Já neříkám, že to ne nesnesitelné, nebo nějaký problém, jen říkám, že to jde poznat (souhlas, připlácet za 1.5 TSI jen kvůli tomuto je hloupost) a mě osobně to vadí, to je celé, jen můj osobní názor :) .

No nevím, u sležební jsem zkoušel jet a akcelerovat od 1.500 otáček a je to STRAŠNÝ, chudák motor? hlavně komprese v ten moment. Karbování se nebojím, spíš tímto stylem užíváním vyletí ojnice.😉 pokud tedy takto nejezdíš jen z kopce.

Upraveno od Petr AMF

  • Autor

Tak nejezdím jsem to zkoušel včera na popud, jak tu psal. Tak město většinou 3, do kopce 2 a v Blance těch 70 na 4.

  • 4 týdny později...

Pěkný test:

jde vidět, že nový 1.5 T-GDI docela těží ze startérgenrátoru, ale spotřeba tedy nic moc... Zajímavý by byl ještě test i30 1.5 T-GDI s manuálem vs automatem(ten je dle ceníku asi bez generátoru), nebo OIV ve stejné kombinaci a porovnat vliv toho starérgenerátoru na spotřebu a hlavně pružnost.

  • Autor

Já bych chtěl vyzkoušet tu 1.5 atm, čekám, že bude mít lepší projev než co byla 1.6 v Toyotě.

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.