Srpen 21, 20205 r Mě osobně zarazila cena, která s 6M převodovkou začíná na ceně o cca 57tis.Kč nižší, než nová Octavia RS (889.900 Kč). “Osmá generace Volkswagenu Golf GTI bude v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou začínat na ceně 832.990 Kč.”
Srpen 22, 20205 r Autor Dle škodovky ( nedávno vydali článek asi aby obhájili názory na cenu)( předpokládám data z jiných zemích, v CZ se mě ani teď nikdo neptal na povolání a příjem) kupují nejčastěji ,,sales manager” s přijmem cca 120tis. měsíčně. Směnař z lidlu, z Kaufu za 25 ani zaměstnanec ŠA na to prostě neušetří ( ani na jinou verzi O4). Se přiznám než bych ušetřil na rozumnou verzi mega cca 5.let to koupím levnější a zbytek vrazím do domu, chaty ....
Srpen 22, 20205 r před 13 hodinami, LukášCBR napsal: Mě osobně zarazila cena, která s 6M převodovkou začíná na ceně o cca 57tis.Kč nižší, než nová Octavia RS (889.900 Kč). “Osmá generace Volkswagenu Golf GTI bude v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou začínat na ceně 832.990 Kč.” Otázka je, jak se budou lišit výbavy.
Srpen 22, 20205 r Autor Nová A3 už vystavena na showroomech, okoukl jsem, jak dost se liší od O4 Auto na živo vypadá dynamicky, nízké, ty hranaté tvary tomu dodávají šmrnc. Disky sice jen 17" ale vypadají daleko lépe a mají profil pneu jen 45 proti 55, vzhledu určitě pomohli. Cenu nemá cenu komentovat, v ČR to nebude žádná masovka, spíše pro. bohaté manželky a sportovní verze pro fajšmejkry. Sedí se v tom pěkně, vzadu mi přijde méně místa než u zbylé trojice, průchod na lyže je řešen sklopením opěradla, kufr nic moc taková větší Scala. Zpracování - typický koncern, středový tunel vrže, silnější dotek na lišty, výdechy také, karosérie slícovaná O.K. Přední tapece také navrchu měkčený plast velmi honosně vypadající, přišlo mi malinko tvrdší než Leon, O4, jinak zbytek tvrdý jako kámen, vzadu též. Zajímavý detail, vzduch jde i do dveří, ochladí nebo ohřeje loket. Výdech nahoře vypadá zajímavě, něco nového, hlavně Climatronic, výhřev a SS na tlačítka. Co bych u této konfigurace vyloženě neschroustal je ten hezký klavírovaný lesklý černý plast. Hezké jen na pohled, ale prach, otisky, mikro škrábance už nikdy více. Už tu nemám prostor - 26 fotek Nová A3 HB Upraveno Srpen 22, 20205 r od Jan R.
Srpen 22, 20205 r před 8 hodinami, Jan R. napsal: Se přiznám než bych ušetřil na rozumnou verzi mega cca 5.let to koupím levnější a zbytek vrazím do domu, chaty .... Ono je dobre si taky říct co za to mega dostanu,kupovat si za mega Octavku kterých bude i čtverkových jezdit mraky a hlavně firemních mi přijde celkem "ujete".
Září 3, 20205 r Zdar chlapi, Opel má nyní docela zajímavé akce na Astru, kdy já Astru v benzínu stále považuji za vynikající pohodlné auto. Přitom jsem narazil na přehlednou recenzi od Hrubise(jeho recenze O4 je parádní), tak přidávám odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=1srsc8moI1g
Září 3, 20205 r Nevím, v benzínu tam je obstojná akotát ta 1.4 107kW, ale jen v kombinaci s CVT a v naftě je vrchomel 90kW z 1.5 CDTI...
Září 15, 20204 r V 22. 8. 2020 na 6:54, _Denis_ napsal: Nechci nikomu kazit iluze, nebo radost, ale manažeři nejezdí v Octávkách. Neber jim ty iluze, že si manažer v úspěšné firmě koupí oktávku. Jinak Fiat na tom není úplně dobře s Tipem. Škoda... https://www.auto.cz/zaver-dlouhodobeho-testu-fiat-tipo-kombi-1-4-t-jet-normalni-auto-se-louci-135973
Září 16, 20204 r https://www.autorevue.cz/novy-hyundai-i30-n-na-prvnich-fotkach-dostal-automat-i-lehounka-kovana-kola
Říjen 1, 20204 r Autor Leon iV https://m.autorevue.cz/seat-leon-14-e-hybrid-dsg-phev-2020-cena-vybava-spotreba
Říjen 2, 20204 r Autor Velmi zajímavé video pro odpůrce tříválců, co kdo z toho dokáže dostat i ten lineární nárust výkonu. Vysvětlení, proč Focus umí podvozek Focus 114kW Vaculík
Říjen 4, 20204 r S tím startérgenerátorem to nemusí být špatná kombinace. No dokud to budou automaty držet v otáčkách, kde ty tříválce duní, tak děkuji nehci... Z HTP jsme vysedal s 250tis a byl jsme s tím spokojen, díky převodovce se to dalo držet kolem 2-3tis kdy to fungovalo OK. Ale 1.0 TSI už jsem nebral, protože v běžně používaných otáčkách (1500-3000) to prostě vibrovalo bez dvouhmoty a s DSG to je jen o něco málo lepší...
Říjen 4, 20204 r Věřím, že buď Motorpower nebo jiní časem udělají SW na DSG, aby motor nebyl v nízkých otáčkách, jak tomu bylo doteď u OIII.
Říjen 4, 20204 r @LukášCBR Jasně, jen říkám jak je to ve výchozím stavu. Ono zase držet moderní TSI stále nad 2tis taky není uplně třeba (myslím třeba srovnání 1.5 TSI a 1.0 TSI z hlediska projevu a kultivovanosti).
Říjen 4, 20204 r Autor před 7 hodinami, Martab napsal: Ale 1.0 TSI už jsem nebral, protože v běžně používaných otáčkách (1500-3000) to prostě vibrovalo bez dvouhmoty Já mám tedy opačnou zkušenost a v té Octavii se to projevuje naprosto stejně, nedávno jsem s ní jel. 1500 ot. bez dvouhmoty není pro ten motor nic špatného a nevibruje spojkový pedál ani řadička, hlavové opěrky na předních sedadlech také v klidu. Stačí pak přidat a auto necukne a lineárně se rozjede, hluk také v pohodě. Proto po zkušebce bych určitě nepřiplatil 50 tisíc za 1.5, když se to chová jako ve Fabii a ten projev agregátu mi sedí. Mj. karbon je i v motoru co se ,,honí".
Říjen 4, 20204 r Autor Stále čekám, kdy podobnou kombinaci vyplodí koncern ( malý motor, manuál a mild hybrid). Klidně bych za to připlatil, Hyundai, Ford to běžně nabízí, mě ta celá hybridní technologie oslovila. Má to být ale ve Fabii 4, třeba s faceliftem to dostane Octavie.
Říjen 4, 20204 r Já neříkám, že to ne nesnesitelné, nebo nějaký problém, jen říkám, že to jde poznat (souhlas, připlácet za 1.5 TSI jen kvůli tomuto je hloupost) a mě osobně to vadí, to je celé, jen můj osobní názor :) .
Říjen 5, 20204 r No nevím, u sležební jsem zkoušel jet a akcelerovat od 1.500 otáček a je to STRAŠNÝ, chudák motor? hlavně komprese v ten moment. Karbování se nebojím, spíš tímto stylem užíváním vyletí ojnice.😉 pokud tedy takto nejezdíš jen z kopce. Upraveno Říjen 5, 20204 r od Petr AMF
Říjen 5, 20204 r Autor Tak nejezdím jsem to zkoušel včera na popud, jak tu psal. Tak město většinou 3, do kopce 2 a v Blance těch 70 na 4.
Listopad 2, 20204 r Pěkný test: jde vidět, že nový 1.5 T-GDI docela těží ze startérgenrátoru, ale spotřeba tedy nic moc... Zajímavý by byl ještě test i30 1.5 T-GDI s manuálem vs automatem(ten je dle ceníku asi bez generátoru), nebo OIV ve stejné kombinaci a porovnat vliv toho starérgenerátoru na spotřebu a hlavně pružnost.
Listopad 2, 20204 r Autor Já bych chtěl vyzkoušet tu 1.5 atm, čekám, že bude mít lepší projev než co byla 1.6 v Toyotě.
Listopad 2, 20204 r Autor Z německa https://www.autoforum.cz/predstaveni/nemci-srovnali-octavii-combi-s-nejvetsimi-souperi-vladne-i-v-tom-v-cem-nechce/?fbclid=IwAR2ezrJlta1H5FU2y6_d5-5wv8b5F9SGYKyhTMu-oz8eoajhjhwOUsjXwe8
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.