marek8953 Vloženo 19. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2020 Tak to ma veľmi mrzí že ti to nespravili a pozeral som aj ja aký soft mám a tém istý tak asi fakt nič s tym neurobíme len počkať čo tebe urobíme pri návšteve v servise a budeme múdrejší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 19. Duben 2020 Sdílet Vloženo 19. Duben 2020 (editace) Jsem zvědav jestli mi vůbec řeknou co s tím udělali... ale zeptám se jich.. Podle mě by jsi měl také zajet do servisu, sám s tím asi moc neuděláš... ?⚒️ Editováno: 19. Duben 2020, autor: dalik73 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 2. Květen 2020 Sdílet Vloženo 2. Květen 2020 Tak bohužel stále nevyřešeno ani 4 návštěva servisu nepomohla... Dle zdělení servisu se čeká na vyjádření IT oddělení ŠA a pak prý dají vědět... ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek8953 Vloženo 2. Květen 2020 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2020 Tak škoda zase nevieme nič nové , ale prehrávali ti zase soft alebo ani nevieš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 2. Květen 2020 Sdílet Vloženo 2. Květen 2020 Soft přehrávali pouze jednou a to protože to byla svolávačka... Jinak zas ukazoval několik emailů, ale vše bylo k ničemu... ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 15. Květen 2020 Sdílet Vloženo 15. Květen 2020 13 a 14.5 Kamiq opět u doktora? 13-tého zkoušeli nové fígle od ŠA - výsledek ten že doporučili výměnu celé jednotky... 14-tého výměna jednotky a dokonce i tabletu (ten vymněnili kvůli bočnímu prosvítání- více méně preventivně) + další fígle a kejkle z dílny ŠA - výsledek opět NULA. ? Pokračování není momentálně známo jelikož se opět čeká na vyjádření ŠA ( asi dostanu nově vyrobeného Kamiqa a tenhle pujde do šrotu ?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek8953 Vloženo 17. Květen 2020 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2020 Tak s toho som moc prekvapení ako majú postup a aj tak to nefunguje tak nech ho odvezú do výroby na opravu , keď už servis nevie čo s tým . Tak čo ešte môže byť chybné , alebo že by nejaký soft problém na priradenie nového uživateľa a vymazanie starého uživateľa . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 17. Květen 2020 Sdílet Vloženo 17. Květen 2020 Že se jedná a softwérouvou chybu si myslím i já resp. že je chyba někde na škodováckých serverech. Dle mě stačí pokud nejakej IT od ŠA vleze do jejich serveru a dle VIN smaže předchozího uživatele nebo ručně přidá mě jako uživatele... ale to neřeší problém jako takovej... že tohle se při dalším prodeji vozidla bude opakovat... ? ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 (editace) v rodině máme týden starého Kamiqa a bohužel se nám také nepodařilo připojit k účtu Škoda Connect. Zkoušeli jsme různé restarty, tovární nastavení apod., ale po několika hodinách jsem to již vzdal. Mám jednotku Amundsen. Domnívám se, že jádro problému je to, že se jednotka mého auta nemůže přihlásit k již zaregistrovanému účtu, čili zjednodušeně řečeno není připojena k internetu. Zkoušel jsem se tedy připojit přes WLAN, v mobilu si vytvořil HotSpot a přes infotainment jsem se připojil. V telefonu vidím připojeného uživatele "SKODA", ale při opětovném přihlášení k účtu mě přijde, že to ani nevytáčí spojení. Datový tok je stále 0 bajtů, prostě bez vnější komunikace se světem. To samé, když zkusím aktualizovat software jednotky. Začne prohledávat aktualizace, ale prostě stále jenom svítí "Probíhá hledání aktualizace..." a to klidně 15 a více minut, nic se neděje. A zase bez nějaké komunikce, přes HotSpot (přes mobil) žádný datový tok = 0 bajtů. Zkoušel jsem to na Superbu III a tam se přes HotSpot připojím a jakmile vidím, že jednotka se zkouší připojit, tak mi nabíhají spotřebovaná mobilní data. To mě prostě vede k tomu, že pokud bude šedě svítit ikona zeměkoule, tak to znamená že esimka nebo její spojení se světem internetu nefunguje a z toho důvodu nejde provést přihlášení, registraci k Škoda connect, aktualizaci map atd... Ale proč, případně čím to může být.... nechá se nějak zkontrolovat, zda je esim karta funkční ? Případně kde ji najdu ? Jaké máte chování při zapnutí HotSpotu a připojení přes WLAN ? účtují se vám spotřebovaná data na mobilu ? Editováno: 23. Květen 2020, autor: mhhory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 Stejnej problém teď řeší jeden majitel Sclaly. U Kamiq/Scala je ten HotSpot ale jen pro vytvoření WiFi sítě pro ostatní cestující v případě, že máte koupený datový balíček od Škodovky. Jinak infotainment je neustále online díky eSIM a aktualizace a vzdálený přístup probíhá skrze ni, narozdíl od ostatních škodovek se "starým" infotainmentem, kde se připojení realizovalo právě přes hotspot mobilu, ale opačně. Máte k dispozici PIN z mailu pro dokončení aktivace v autě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 (editace) při registraci jsem žádný PIN nedostal. Dle operátora na infolince SKODA mám v autě Kamiq novější jednotku společně s eSIM, kde ověřování neprobíhá pomocí PIN, ale právě dle toho, že zadám mailovou adresu a heslo, které jsem zadával při registraci a dám pouze přihlásit. Tím bych, pokud by to šlo - ale mě nejde, se připojím a dokončím registraci => dokončím aktivaci účtu. Pokud se přihlásím do aplikace přes mobil nebo přes počítač daným mailem a heslem, tak vše funguje. Najdu zde svoje auto dle VIN, ale u auta svítí nápis, aktivace není dokončena, připojte se přes infotainment a aktivaci účtu dokončete. Ale, jak se připojit bohužel přes infotainement, ne a ne! Ohledně HotSpotu, nemyslím HotSpot, který poskytuje infotainment, ale HotSpot přes mobil. O tom vím, že pokud chci udělat HotSpot přes infotainment, tak si musím "dobít" kredit a pak to bude fungovat. Ale já připojit infotainmant k wifi, kterou jsem si vytvořil přes HotSpot v mém mobilu a dle návodu to musí fungovat. Infotainment mi najde wifi, normálně se k ní připojí, ale tím to končí. Když sleduji v mobilu, kde vidím připojený infotainment, kolik odčerpal dat z datového limitu tak 0 bajtů. To samé, pokud si na infotainmentu zvolím "SHOP", kde se má připojovat pomocí internetu na portál škodovky, tak mi napíše, že se nelze připojit. Z toho všeho mi prostě vychází to, že je někde chyba s připojením k internetu, jak mobilem, tak i přes eSIM. M.H. Editováno: 23. Květen 2020, autor: mhhory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horza Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 @mhhory Známý si koupil Kamiqa s Amundsenem a měl uplně stejný problém, jako popisuješ. Svítí ti zeleně LEDka nahoře mezi tlačítky SOS? Pokud ne, tak vozidlo není připojené k internetu přesně jak píšeš. Taky jsem zkoušel restarty atd. Nic nepomohlo. Zajeli jsme spolu k dealerovi, kde vozidlo koupil a ten nám nebyl schopen poradit. Známý byl smíření s tím, že to jen tak nezprovozníme a vykašlal se na to. Zhruba po měsíci se mu z ničeho nic, při jízdě rozsvítila LEDka u SOS tlačítek a vozidlo mu nabídlo spojení s účtem Škoda Connect. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 no ale mě teda zelená LEDka svítí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 Ale ikonu globusu máš určitě šedou tj. offline a měla by být bílá - online. mám podezření, že za tohle zase může výpade služeb škodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohusdk Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 Jak píše Vormen o tom majiteli Scaly, tak to jsem já. Řeším úplně stejný problém :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horza Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 Tak mu nesvítila zelená LEDka a globus měl šedý. Tento systém není úplně dořešený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 ten šedej globus bývá poslední dobou dost často, takže to chce podle mě počkat až zbělá a dokončit registraci potom 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horza Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 @Bohusdk Přesně tohle dělalo i v tom Kamiqu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 informativně, na stránce číslo 104 v manuálu Škoda Kamiq se o této kontrolce (globus či zeměkoule) píše a návod říká, že: pokud je ikona bílá tak služby online jsou dostupné a pokud šedá tak naopak... Já se však domnívám, že tyto služby se zpřístupní až po úspěšně dokončené registraci, pak teprve ikona přejde na bílou barvu... Nemyslím si, že to má spojitost s tím, zda služby fungují či mají výpadek serveru apod... Ale neznám to, jsem nový uživatel... otázkou je, jak to mají ti co, svoji registraci již úspěšně provedli a za čas fungování jim kontrola přešla do stavu offline. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 BohusdK: mohu se zeptat jak dlouho řešíš tento problém ? Dle fotek a toho co popisuješ jsem na tom naprosto stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 Já jsem měl Scale ve Swingu ten globus bílej ihned od převzetí auta a Connect jsem si registroval až po týdnu, takže aktivace/registreace s tím nesouvisí. To auto bude vždy online, ikdyž si Connect nepořídíš a to kvůli SOS systému, ten odesílá souřadnice GPS, informace o počtu pasažérů apod. A poslední dobou to fakt blbne pořád, buď globus zešedne, nebo tam není vůbec. Ten postup přihlášení děláte správně, takže chyba není uživatelská. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 @mhhory Problém bude v tom šedém globusu, s ním si auto se světem moc nepovídá. Sem tam se stane, že globus zešedne a pak má hádám Škodovka/VW nějaký výpadek. Ale po chvíli (hodiny/den) opět zbělá. Nicméně minulý rok cca 14 dní po koupi auta (Scala) se mi stalo, že globus zašednul a zůstal zašedlý minimálně týden a musel jsem s tím do servisu, jelikož resety, odebírání uživatelů atd. vůbec nepomáhaly. V servisu si s tím hráli a zřejmě po velkém resetu (zmizela dlouhodobá spotřeba atd.) se jim to podařilo zfunkčnit. Důvod proč se tak stalo mi nebyl znám... I servis z celého Connectu není nadšený. Když jsme po vyzvedávce společně opět propojovali účet, povedlo se asi až napotřetí. Fakt nevím jak vypadá IT oddělení Škody/VW, ale celý Connect je tak trochu ostuda. A ještě smutnější je, že se Škoda tou supr konektivitou chlubí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 zašedlý glóbus jsem měl včera celý den, dnes je tomu tak stejně. Bohužel nevím jak tomu bylo předtím, to jsem tomu nevěnoval pozornost a hlavně nezkoušel připojit. Tak uvidíme dám tomu tedy nějaký čas. Zajímalo by mě, pokud i ostatní majitelé aut mají zašedlou ikonu globusu a nebo je to jenom náhodně u někoho ? Nebo je to globálně... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohusdk Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 před 3 hodinami, mhhory napsal: BohusdK: mohu se zeptat jak dlouho řešíš tento problém ? Dle fotek a toho co popisuješ jsem na tom naprosto stejně. Skoda Connect resim od ctvrtku. Auto jsem prebiral 13.5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 Tak to od ctvrtku urcite nebude tak dlouhej vypadek : ( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.