Přejít na obsah

Lapače nečistot


Zdepel

Doporučené příspěvky

Instaloval jsem je ze stejného důvodu teď o víkendu při výměně kol. Není to nic složitého, jen je potřeba vyvrtat jednu díru do předního podběhu. Účinnost ještě vyzkoušenou nemám, zatím nebylo kdy, ale doufám, že to aspoň trochu pomůže ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lapače všichni napříč modely odsuzují z estetických důvodů. Já jsem před rokem nového rapida dovezl v dešti a byl jsem nemile překvapen špínou na bocích proto jsem zástěrky hned namontoval a pozoruji částečné zlepšení. Zima je letos moc neprověřila a u nás se sype normálně inertem takže jedině se zástěrkama.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, griveous napsal:

Musejí se lapače nějak podlepovat nebo něco podobného aby nedrhly o lak ?

 

Tak to je asi na tobě, ale myslím že to není potřeba. Není to pohyblivý díl, drží tam docela fest, ale na rovinu nedoléhají úplně až na lak zůstala tam malinká mezera. Počítám s tím že je vždy při přezouvání budu sundavat a vyčistím to pod nimi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že by se to méně špinilo to tedy nepozoruju, ale mám jiný důvod proč přední lapače a to je ten, že bydlím v CHKO a zde se nesní solit, tudíž se sype kamennou drtí. U mého auta  po jedné zimě jsem měl 30 cm prahů otlučených až na plech a ďubky až ke klice zadních dveří včetně zadního nadkolí. Přední vypadaj dobře, zadní jsem nedával, tam je všude plast, uvidím teď o víkendu až dám auto na zdviž při přezouvání.

IMG_0688.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přední něco pochytají(kola hází špínu-kamínky na spodek,bok auta),to je plus, zadní nevím,jen efekt,navíc směrem do středu auta zástěrky asi o dva centimetry přesahují přes pneumatiky(šíře 215),to je mínus .Mám oboje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ja osobne doporučujem tiež zásterky na poslednom aute čo som mal peugeot 308SW som nemal a bolo to vidieť aj na zadných blatníkoch a akam siahala špina a kamene kde búchali. Teraz si to dávam hneď od novoty ako auto príde. Už ich mám kúpené ako aj zadnú lištu na nárazník pri kufry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Já taky namontoval přední i zadní a je to, jak říkají ostatní o něco lepší a nevypadá to ani nějak zvlášť škaredě. Spíš se bojím toho, že se u těch předních bude v té škvíře mezi zástěrkou, blatníkem a prahem držet v zimě slaná voda a pak rezavět. U zadních to neva, tam je to plast na plast

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 12. 2020 na 19:45, Peculex napsal:

Já taky namontoval přední i zadní a je to, jak říkají ostatní o něco lepší a nevypadá to ani nějak zvlášť škaredě. Spíš se bojím toho, že se u těch předních bude v té škvíře mezi zástěrkou, blatníkem a prahem držet v zimě slaná voda a pak rezavět. U zadních to neva, tam je to plast na plast

Pěkně se tam šoupou ty ostré kamínky sem a tam, pořád vlhko...

Po měsíci jsem to okamžitě sundal a nechal jen zadní.

U firemních aut bez zástěr mám 150 tis  km za 3 roky a prahy dobrý, ale jezdím v Praze.

Tam kde sypou kamínky asi nutnost. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ona normální zima už dlouho nebyla, slaná voda ve škvíře někomu vadí a kila slaných sraček na prazích ne? U nás jednou sypali inert takové kvality, že půl okresu stálo s defektama, jak dopadly asi plechy. Zástěrky nejsou pro estetické pozéry. Mám zástěrky i na 11 let staré O1 s pověstnou kapsou, která některým vyrezla. Jezdil jsem cca 6 let 350km do Prahy po vysolené D1 a při mytí ro jen přetáhnu vapkou a nic nerezne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak v případě Kamiqu, ale třeba u druhého Superbu ty malé lapače sice nějak zázračně nesnížily znečištění spodku, ale - pokud jede člověk dlouho sněhem, tak většina břečky zůstala pouze na lapačích. Tzn. před vjezdem do garáže stačilo jednou lehce koupnout u každého kola a vyřešeno. Bez nich byl vždy sníh pomalu pod celým prahem - a následně i pod celým autem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sračky na prahu mi opravdu nevadí, neboť pusobí jako izolace před kamenným posypem a ty zástěrky to množství co se tam přilepí stejně zásadně neovlivní.

Než vjedu do nevytápěné garáže, tak to citlivě okopu a zbytek odtaje do kanálku a druhý den mám auto zase krásné :-)

Navíc kdykoliv juknu na práh, vídím co se děje a nemusím být v šoku, když po roce odehnu plastovou zástěrku.

Je to tady pořád dokola, ať si každý dělá se svým autem co chce :-).

Mě stačí zadní kvuli ohleduplnosti k ostatním, ale stejně mi přijde jejích význam zanedbatelný.

Editováno: , autor: Čečulák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...