elvis78 Vloženo 12. Duben 2020 Sdílet Vloženo 12. Duben 2020 (editace) Zdravím, měnil jsem olej, včera, auto stálo od podzima...první věc- do kartéru mi tekla AC pumpa, protože osička membrány byla vyčochtaná, to bych měl vyřešené. vzal jsem membránu z jiný pumpy. Ale co mě trápí co to auto mám tak to kouří, ale ne po oleji, to znám... problém je přeplňující se karbec až to teče přepadem do difuzoru. to auto proto taky hulí. Když sejmu víčko, vytáhnu stříkačkama hladinu a naleju to zpátky do nádrže, pustím do karbce vzduch z kompresoru, abych viděl jestli ventilek propouští a plovákem je ovládán a je ovládán a zavírá i otevírá. funguje to nebo alespoň jsem o tom přesvěčen. Nastavím hladinu cca 1,9 cm od víka karbce, zavíčkuju, nastartuju auto nehulí ale za chvíli začne hulit a karbec se přeplňovat, už nevím co je špatně. Prosím o radu. Těsnění víčka karbece je snad funkční ale jiný stejně nemám. Mám doma dvoukomorovej karbec a ještě jedno víko, vyměním to za jednokomoru kdyby se někommu nehodila. Děkuju za pomoc Editováno: 12. Duben 2020, autor: elvis78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 17. Červenec 2020 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2020 kolegové říkat, že v plováku může být dirka a za chvíli se utopí, což je správná teorie ale nějak mi nepřipadalo že by z plováku teklo béňo....jinak tady se moc staý auta neřeší, asi že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 17. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2020 Tady asi moc ne, ale tohle bude problém zpětnýho odvodu paliva za AC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 17. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2020 (editace) Ohledně potápění plováků bych "simuloval" funkci a sledoval případné potápění v nějaké průhledné nádobě. Ale myslím, že plováky byly plné, z nějaké pěny. Ještě je možnost, že pumpa dává větší tlak než by měla a ventilek a plováky ho neudrží zavřený. Editováno: 17. Červenec 2020, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2020 Děravé plováky se objevují - tady je letovaný? Měl by jsi to poznat podle toho, že v něm šplouchá benzin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 23. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2020 Buď je děravý plovák, nebo je špatně nastavený jeho jazýček, tím pádem neuzavírá přívod paliva včas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 4. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2021 (editace) Ahoj, Hundrtka odpočívá v pologaráži. Ještě jsem na to nekoukal ale plováček a jím ovládaný plíšek ventilku jsem seřizoval že nejdřív tam benzin nešel a pak když jo, tak se pak prostě nalil komplet.Dle příručky jsem koušel i šuplerou nastavovat ale je to jedno. Plováček je myslím mosazný, asi letovaný. Nezdálo se mi že vněm šplouchá. Až bude jaro, budu to řešit i s vhodnou náhradou pneumatik a STK . Díky za rady. zatím. Editováno: 4. Únor 2021, autor: elvis78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 20. Červen 2021 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2021 (editace) Ahoj, hlásím že z hundrtem jsem nepostoupil. Plovák je naprosto v cajku, odvíčkovaný karbec když pumpuju palivo, tak jej normálně zavře.Plovák když potopím, tak vyskočí, nejdou žádné bublinky. Prostě plovákem to není, hladiu seřídit umim.Ale jakmile to zadekluju, nadlábnu, za minutu až dvě je přeplníno a teče to do sání i nětstností víka na okolní plech pod karbecem. Leda že by tam byla nějaká miniaturní netěstnost a nejakým podtlakem by to tahalo benzin....nebo že by pumpa dávala moc? Nebo nevim už....mám na cestě karbec jinej a scháním opravnou sadu....marně. Editováno: 20. Červen 2021, autor: elvis78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 20. Červen 2021 Sdílet Vloženo 20. Červen 2021 Tak to nech běžet bez víčka na karburátoru, ať vidíš, co se am děje. Zavírací páka mezi plovákem a zavíracím ventilem je volná tak akorát, nevázne někde, nesetřepe se ke straně a nerhne o bok plovákové komory?? Nad hladinou by měl být tlak spojený s tlakem za filrem vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 20. Červen 2021 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2021 bez víčka to lze taky zkusit? To jsem netušil, zkusim zejtra, paráda. Děkuju. Teď už musim do práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 20. Červen 2021 Sdílet Vloženo 20. Červen 2021 Už je to pár let zpátky a houby si pamatuju, ale myslím že jo. Na 105 -120 a favoritech už byl ventil ve víčku tak tam to nešlo. Možná by bylo jistější to rozdráždit ještě s víčkem, přiraženým dvěma šrouby, a až to poběží, tak ho sundat. A bacha na oheň, i když, když tě karbec přetéká, tak hůř už být nemůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 20. Červen 2021 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2021 No, hasičák nemám. Myslíš že by to blaflo jen tak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 20. Červen 2021 Sdílet Vloženo 20. Červen 2021 Jen tak z ničeho nic to neblafne. Ale pod karburátorem je výfukové potrubí a zapalovací svíčky a kabely hned vedle. Lepší počítat s horším a doufat v lepší než to podcenit a pak se tvářit překvapeně. Alespoň velkej mokrej hard mít po ruce a nedělat to v uzavřeném prostoru. Benzinové páry jsou sviňa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 20. Červen 2021 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2021 Zaplavené to je za chvíli, parohy dolů se neohrejou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 20. Červen 2021 Sdílet Vloženo 20. Červen 2021 To dáš. Já bych si vsadil na to, že se se zavírací páčka setřepe ke stěně komory a pak se nemůže pohybovat. Ještě k čerpadu a zaplavování, když budeš držet páčku na ruční čerpání stlačenou dole, tak čerpadlo paliva nebude čerpat (membrána se nebude pohybovat nahoru, nahoru ji tlačí jen pružina). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 25. Červen 2021 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2021 (editace) Takže: bez víčka to chcípne! Přišel mi jinej karbec- stav-použitý, ale. akcelerační pumpička jde krásně, celej jsem ho vymyl, vyfoukal.Hladinu na plováku stáhnu na minimum a děje se to samý jen s tím že tady těsní víko a teče to přepadem jen do sání. Tak že by jehlový ventil taky v loji a nebo ač pumpa? Tu jsem totiž měnil za nějakou protože tamta mi tekla a jinou membránu jsem neměl. Že by ac pumpa dávala moc?Jsem z toho docela smutnej Editováno: 25. Červen 2021, autor: elvis78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 25. Červen 2021 Sdílet Vloženo 25. Červen 2021 Je to dost, že napíšeš. Už jsem se bál, že ses oflamboval. :-) Je divný, že když pumpuješ ručně, tak ventil a plovák přívod zavřou. Ale v podstatě už jiná možnost, než že pumpa dává větší tlak, není. Pružina z té staré tě nezbyla? Tlak paliva je daný průměrem membrány a sílou pružiny. Menší průměr membrány nebo silnější pružina = větší tlak. A nebo sehnat (vyrobit) jehlový ventil s menším průměrem díry, kterou přitéká palivo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 25. Červen 2021 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2021 (editace) Starou pumpou mi ředil benzín olej, kovový vnitřek vaklal.No tu pumpu jsem někam zahodil a musím ještě najít, podívat, prozkoumat. Jehlový ventil nemůžu najít kde koupit. Editováno: 25. Červen 2021, autor: elvis78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 25. Červen 2021 Sdílet Vloženo 25. Červen 2021 Já jsem našel, že se montovalo několik typů pump a u jednoho typu bylo uvedeno, že je nezáměnný. S jehlovým ventilem by to byla taková improvizace. Myslel jsem např. díru zaletovat (zapájet cínovou pájkou) a pak tam udělat menší díru. Ale musí být akorát, když bude malá, tak nebude stíhat přitékat palivo při maximální spotřebě, když bude velká, tak tlak od čerpadla přetlačí tlak (sílu) od plováku a ventil nebude těsnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 28. Červen 2021 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2021 (editace) nechci se pouště do pájení, nikdy jsem o tom neslyšel ale dneska jsem opakoval pokus. Seřídil jsem hladinu, při pumpování ručne ventil při dosažení hladiny zavře. Zadělám, motor s timhle karbecem šlape na první otočení, akceleračka dává krásně. No ale zase....to samý zaplavení za pár chvil...všiml jsem si když otáčím bohatostí směsi tak to při zašroubování kape hodně, když ji vytočím tak málo, a asi to teče jinudy. První fotka je už po otevření přeplaveného karburátoru, druhá fotka už to teče na klapku, třetí fotka po nastravení hladiny již při zavřeném jehláči. Editováno: 28. Červen 2021, autor: elvis78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 28. Červen 2021 Sdílet Vloženo 28. Červen 2021 To jsou teda věci..... Jak to, že v klidu to udrží a za chodu ne, když v čerpadle nahoru tlačí membránu pořád stejná pružina???? Jediný rozdíl je v tom, že za chodu se to třese. Koukni na ten jehlový ventil, ale co na něm může být špatně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 28. Červen 2021 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2021 (editace) jo, víš co jsem taky zjistil, že mám opět naředěný olej benzinem, pumpa šla ven, no a protýká na druhou stranu do bloku. A jsem si už téměř jist, že je to jehláčem, když jsem viděl jak se to celý natřásá tak ten jehláč to asi nedává. Ale nemám vhodný trubkový nástavec na vyndání...nemám nic. Editováno: 28. Červen 2021, autor: elvis78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 28. Červen 2021 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2021 (editace) Takže jsem pokročil našel jsem původní pumpu která je ze stovky a ne ze 120 a když jsem jí nasadil na hadičky a pumpoval tak dávala evidentně méně a hlavně mi nekapala z druhé strany do ruky a nejsem schopný říct která z těch membrán je původní protože ani jedna najednou nemá vůli každopádně musím pořídit náhradní membrány a musím pořídit jehlový ventily do foroty a taky těsnění víka karburátoru. Po nasazení teto benzinové pumpy jsem tak nějak seřídil motor na ucho a musím říct že před tím jsem měl zaplavený karbec takže prostě na klapce byla kalaba a teď je klapka krásně Suchá takže tamta pumpa dávala strašně moc a ten jehlový ventil to neudržel. Uvidím jak to teď půjde nastartovat studený protože tahle pumpa chvíli jí trvá než se chytne. Dýmivost motoru se změnila teď 100 nehulí při akceleraci černý dým ale jenom šedý smrad špatně Spáleného benzínu a je to možná tím neředěným olejem protože kdyby to žral olej tak to bude smrdět úplně jinak Editováno: 28. Červen 2021, autor: elvis78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 28. Červen 2021 Sdílet Vloženo 28. Červen 2021 Tak gratuluju. J Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 28. Červen 2021 Sdílet Vloženo 28. Červen 2021 Upss, tak znova. Gratuluji. Jak jsem psal dříve, tlak dělá pružina pod membránou, tak to nějak nakombinuj, starou pružinu do nového čerpadla. Jestli čerpadlo špatně nasávalo (padala hladina z hadiček do nádrže), tak to můžou dělat jen ventilky ve víčku. Na papírové těsnění bych se vyprdnul a použil něco moderního, nějaký silikon na motory. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.