Publikováno Duben 20, 20205 r Zdravím, v nedávném vydání Světa motorů redaktoři varovali, že u přímovstřikových motorů 1.2 TSI, ale i relativně nových 1.0 TSI dochází po cca 100 tis. km k zanášení ventilů karbonem a po cca 200 tis. km hrozí závažné škody vedoucí až k podpálení ventilů. Prý není od věci po takovém nájezdu nechat ventily mechanicky vyčistit. Škoda Auto prý nemá údržbu na toto téma v servisním plánu. Moje Fabia 1.2 TSI má najeto 210.000 km a tak mne zajímá, jestli si mám shánět odborníka, nebo se jedná o přehnanou opatrnost? Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW Elegance r.v. 2010
Duben 20, 20205 r Ja bych pro zacatek volil adetiva do benzinu VIF, ty to do urcite miry pri pravidelnem uzivani dokazi vycistit. No a obcas to poradne protahnout.
Duben 21, 20205 r @Petrrr staci jezdit na benzinu c. 100 a vif nebude potrebny. @Zimmeler kdyz mas karbonovane ventile tak zustava jen piskovani ventilu. Cinnost dost vazna. Nejakou dobu zpatky byl takovy dil AutoDokroren na Vox tv (nemecky), kdy mechanici ukazali pravdu o motorech tsi. Za autodoktoren prijel kluk Golfem 7 s motorem tsi, ktery mel skarbonovane ventile. Golf mel najeto 44000 km. Auto doktori vypiskovali ventile a Golf jako novy, klidny chod motoru a tahal moc golf 7 folge 1 dil z 5.01.2020 Upraveno Duben 21, 20205 r od TOMUS
Duben 21, 20205 r @TOMUS ono N95 + VIF vyjde levněji než 100 oktanů a efekt je +/- stejný. Upraveno Duben 21, 20205 r od Bikes
Duben 21, 20205 r Sací se Vifem ani stovkou moc nevyčistí, imo... tam nepomůže než mít v dobrém stavu filtr sání, ne olej z turba atd. Odvětrání skříně nelze řešit...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.