mateov Vloženo 24. Červen 2020 Sdílet Vloženo 24. Červen 2020 (editace) Dobrý den, nevím si už rady s Octavia 2 1.9 tdi BXE 77kw r.v. 2010 po fl... Pokusím se Vám problém popsat co nejpřesněji. Asi 3 týdny zpět sem pocítil při jízdě něco špatně začalo to prvně tím, že pří akcelerací na rychlostní stupeň 3 občas cukla... O třeba týden později na to se přidal i rychlostní stupeň 2 a 4 také při akcelerací totéž stejný problém. Zajel jsem na diagnostiku (origo VAG), která nám nic neřekla, ale i tak jsem to tam nechal ať na to mrknou sundali ventilové víko zkontrolovali váčku při jednom sundali EGR také KLAPKU oba díly se vyčistily ačkoliv na těchto dílech nebyl velký nános "bordelu" tak jsem pocítil lepší požitek z jízdy, ale pořád to problém nevyřešilo. Včera auto nechtělo nastartovat, což jsem se divil chytlo asi na 4 start vyjel jsem z parkovacího místa celé parkoviště procukal a zase to jelo s tím, že občas při akceleraci na rychlostní stupeň 2,3,4 zacuká jak za tepla i za studena. Také se občas stává, že po vyřazení: příklad "před větším retarderem na parkovišti vyřadím přejedu ho na Neutral auto zničeho nic umře.. nastartuje a jede zase dál" žádná kontrolka krom červené baterky, což je v tomto případě normální se nerožné. Auto je už asi 8 000 km po rozvodech včetně vodní pumpy překontrolováno nastavení rozvodu vše OK a diag stále nic. Vstřikovače zkontrolovali taky mají OKA kompresi... Ještě před tímto problémem se měnilo čidlo kliky, které je na tomto motoru špatně přístupné šla dolu převodovka cestou se vyměnila spojková sada včetně dvouhmoty veškeré díly nahrazeny prvovýrobou. Od tohoto servisního zákroku to celé začalo, ale to bude shoda náhod si myslím. Typ toho cuknutí je něco jakoby se ne 2 vteřiny přiškrtila nafta třeba... Momentálně zkusíme vyměnit tandemové čerpadlo pak už nás napadá čerpadlo v nádrží nebo z oxidovany nějaký kabel, který by teoreticky nemusel vyhazovat žádnou chybu pokud to není čidlo jinak nevím tankují normálně na Benzině nebo OMV jinak nikde jinde a přidávám vifa dle norem. Tankují do plna a jezdím do cinknutí rezervy. NĚJAKÉ RADY OD VÁS PROSÍM ? Díky moc nebo to dám na vrakač... Editováno: 24. Červen 2020, autor: mateov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomdlouhan Vloženo 24. Červen 2020 Sdílet Vloženo 24. Červen 2020 Ahoj. Nechci byt chytrak ,ale palivovej filtr a celej system podavani nafty to je dulezity pak podavaci cerpadlo,nejsem si jistej jestli tam je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mateov Vloženo 24. Červen 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Červen 2020 (editace) Před hodinou, Tomdlouhan napsal: Ahoj. Nechci byt chytrak ,ale palivovej filtr a celej system podavani nafty to je dulezity pak podavaci cerpadlo,nejsem si jistej jestli tam je. Ahoj, v pořádku palivový filtr měněn před 10 tis km, ale ještě se zkontroluje. Jinak PD = přímé vstřikovaní tudíž vstřikovače s čerpadlem jsou dohromady, kdyby tam byl problém už je špatná komprese.... Kompresi vstřiku mám oka. Dále je tandemové čerpadlo, které zítra zkusím vyměnit zda pomůže a pak už jen palivové čerpadlo, ale dnes sem ještě přemýšlel výše, jak popisují, že to začalo od problému, kdy jsem nemohl nastartovat kvůli čidla kliky, které se vyměnilo od té doby cukání a pouze se to stupňovalo k horšímu tak mě napadla elektrika k tomu čidlu, které je vyměněné. Což by chybu nemuselo házet pokud tam je nějaká oxidace jednoho kablíku třeba... A ty čerpadla nejsou většinou věcí co odcházejí ve 250tis km... To tandemové ještě budiž skrz pístky co jsou vevnitř atd.. malinko od oleje je, ale nic extra a nafta z něj neteče.. Tak uvidíme jsem si bezradný už jinak nevím :( :( :'( Editováno: 24. Červen 2020, autor: mateov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Choseu Vloženo 24. Červen 2020 Sdílet Vloženo 24. Červen 2020 Když sundali převodovku,měnili i gufero motoru ze strany spojky?Pokud ano,musí se měnit celá příruba s guferem a pokud se to nenastaví přesně,tak to dělá takový bordel,nebo to nejede vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mateov Vloženo 24. Červen 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Červen 2020 před 5 minutami, Choseu napsal: Když sundali převodovku,měnili i gufero motoru ze strany spojky?Pokud ano,musí se měnit celá příruba s guferem a pokud se to nenastaví přesně,tak to dělá takový bordel,nebo to nejede vůbec. To se tuším neměnilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mateov Vloženo 25. Červen 2020 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2020 Nějaké další rady? Co třeba ta elektrika neměl někdo podobný problém a závadu třeba našel někde na kablu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Choseu Vloženo 25. Červen 2020 Sdílet Vloženo 25. Červen 2020 Může být i kabeláž co vede k čidlu otáček někde prodřená.Už i to sme řešili.Oni se ty kabely prodřou i v těch plastových chráničkách.Odesláno z mého Mi 9 Lite pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Malek Vloženo 8. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2020 Dobréj mame asi stejní problém .. Octavia1,9 tdi 2000rok po ujetých 5km se rozsvítil kontrolka asr ,začně cukat a vypne motor .nejde nahodit..po 5 minutách opět nastartuju .. ujede zase 5km a zase vypne ... diagnostika nic neukaze... výměna rozvodů čerpadla repas alternatoru..nikdo nevi co s tim...naka zkušenost? Predem dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mateov Vloženo 9. Červenec 2020 Autor Sdílet Vloženo 9. Červenec 2020 Asi mluvíte o 1 octavii já hovořím o dvojce.. Mě se momentálně po nějaké době cukání, chcípání motoru za jednoho dne na maxidotu napsalo porucha motoru + blikala kontrolka žhavení a svítila kontrolka ABS a diagnostika vyhodnotila zase snímač klikové hřídele, který se měnil za origo kus a zase stejný problém mezi tím se dělo to co popisují v článku nahoře. Tak jsem to dal na reklamaci ať se starají už je jediná možnost kabeláž k čidlu a nebo problém v řídicí jednotce a nebo opět VADNY KUS NOVÉHO KUSU SNÍMAČE KLIKY jak bude opraveno dám vědět myslím si, že v následujícím týdnu už snad budu vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mateov Vloženo 23. Červenec 2020 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2020 (editace) Závada vyřešena osciloskopem více problému ve svazku k řídicí jednotce (zhnile kable)... Svazek neměněn, ale opraven je dosti drahý. Na problém přišli hoši z Polska... V Česku si 10 mechaniku nevědělo rady s tím. Auto jezdí jak má a dokonce jsem auto zvukově nepoznal. Editováno: 23. Červenec 2020, autor: mateov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hustoles77 Vloženo 23. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2020 Zdravím, mám ode dneška stejný problém u OII, 1,9 TDI... Kdyby to byl kabelový svazek, dáš mi sem prosím foto, který a ve kterých místech by to mohlo být chycené, abych si případně usnadnil hledání ? Díky moc předem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mateov Vloženo 23. Říjen 2020 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2020 před 15 minutami, Hustoles77 napsal: Zdravím, mám ode dneška stejný problém u OII, 1,9 TDI... Kdyby to byl kabelový svazek, dáš mi sem prosím foto, který a ve kterých místech by to mohlo být chycené, abych si případně usnadnil hledání ? Díky moc předem Ahoj, máš to vyznačené na foto v těch 2 svazcích co vedou do řídicí jednotky... Muselo se vše rozebrat kvůli přístupu. Tzn. stěrače komplet celá ta plastový krtky atd.. dostat se k řídicí jednotce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.