Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, nevím si už rady s Octavia 2 1.9 tdi BXE  77kw r.v. 2010 po fl... Pokusím se Vám problém popsat co nejpřesněji. Asi 3 týdny zpět sem pocítil při jízdě něco špatně začalo to prvně tím, že pří akcelerací na rychlostní stupeň 3 občas cukla... O třeba týden později na to se přidal i rychlostní stupeň 2 a 4 také při akcelerací totéž stejný problém. Zajel jsem na diagnostiku (origo VAG), která nám nic neřekla, ale i tak jsem to tam nechal ať na to mrknou sundali ventilové víko zkontrolovali váčku při jednom sundali EGR také KLAPKU oba díly se vyčistily ačkoliv na těchto dílech nebyl velký nános "bordelu" tak jsem pocítil lepší požitek z jízdy, ale pořád to problém nevyřešilo. Včera auto nechtělo nastartovat, což jsem se divil chytlo asi na 4 start vyjel jsem z parkovacího místa celé parkoviště procukal a zase to jelo s tím, že občas při akceleraci na rychlostní stupeň 2,3,4 zacuká jak za tepla i  za studena. Také se občas stává, že po vyřazení: příklad "před větším retarderem na parkovišti vyřadím přejedu ho na Neutral auto zničeho nic umře.. nastartuje a jede zase dál" žádná kontrolka krom červené baterky, což je v tomto případě normální se nerožné. Auto je už asi 8 000 km po rozvodech včetně vodní pumpy překontrolováno nastavení rozvodu vše OK a diag stále nic. Vstřikovače zkontrolovali taky mají OKA kompresi... Ještě před tímto problémem se měnilo čidlo kliky, které je na tomto motoru špatně přístupné šla dolu převodovka cestou se vyměnila spojková sada včetně dvouhmoty veškeré díly nahrazeny prvovýrobou. Od tohoto servisního zákroku to celé začalo, ale to bude shoda náhod si myslím. Typ toho cuknutí je něco jakoby se ne 2 vteřiny přiškrtila nafta třeba... Momentálně zkusíme vyměnit tandemové čerpadlo pak už nás napadá čerpadlo v nádrží nebo z oxidovany nějaký kabel, který by teoreticky nemusel vyhazovat žádnou chybu pokud to není čidlo jinak nevím tankují normálně na Benzině nebo OMV jinak nikde jinde a přidávám vifa dle norem. Tankují do plna a jezdím do cinknutí rezervy. NĚJAKÉ RADY OD VÁS PROSÍM ? Díky moc nebo to dám na vrakač... 

Upraveno od mateov

Ahoj. Nechci byt chytrak ,ale palivovej filtr a celej system podavani nafty to je dulezity pak podavaci cerpadlo,nejsem si jistej jestli tam je.

  • Autor
Před hodinou, Tomdlouhan napsal:

Ahoj. Nechci byt chytrak ,ale palivovej filtr a celej system podavani nafty to je dulezity pak podavaci cerpadlo,nejsem si jistej jestli tam je.

Ahoj, v pořádku palivový filtr měněn před 10 tis km, ale ještě se zkontroluje. Jinak PD = přímé vstřikovaní tudíž vstřikovače s čerpadlem jsou dohromady, kdyby tam byl problém už je špatná komprese.... Kompresi vstřiku mám oka. Dále je tandemové čerpadlo, které zítra zkusím vyměnit zda pomůže a pak už jen palivové čerpadlo, ale dnes sem ještě přemýšlel výše, jak popisují, že to začalo od problému, kdy jsem nemohl nastartovat kvůli čidla kliky, které se vyměnilo od té doby cukání a pouze se to stupňovalo k horšímu tak mě napadla elektrika k tomu čidlu, které je vyměněné. Což by chybu nemuselo házet pokud tam je nějaká oxidace jednoho kablíku třeba... A ty čerpadla nejsou většinou věcí co odcházejí ve 250tis km... To tandemové ještě budiž skrz pístky co jsou vevnitř atd.. malinko od oleje je, ale nic extra a nafta z něj neteče..  Tak uvidíme jsem si bezradný už jinak nevím :( :( :'( 

Upraveno od mateov

Když sundali převodovku,měnili i gufero motoru ze strany spojky?Pokud ano,musí se měnit celá příruba s guferem a pokud se to nenastaví přesně,tak to dělá takový bordel,nebo to nejede vůbec.

  • Autor
před 5 minutami, Choseu napsal:

Když sundali převodovku,měnili i gufero motoru ze strany spojky?Pokud ano,musí se měnit celá příruba s guferem a pokud se to nenastaví přesně,tak to dělá takový bordel,nebo to nejede vůbec.

To se tuším neměnilo...

 

  • Autor

Nějaké další rady? Co třeba ta elektrika neměl někdo podobný problém a závadu třeba našel někde na kablu? 

Může být i kabeláž co vede k čidlu otáček někde prodřená.Už i to sme řešili.Oni se ty kabely prodřou i v těch plastových chráničkách.

Odesláno z mého Mi 9 Lite pomocí Tapatalk

  • 2 týdny později...

Dobréj mame asi stejní problém ..   Octavia1,9 tdi 2000rok  po ujetých 5km se rozsvítil kontrolka asr ,začně cukat  a vypne motor .nejde nahodit..po 5 minutách opět nastartuju .. ujede zase 5km a zase vypne ... diagnostika nic neukaze... výměna rozvodů čerpadla repas alternatoru..nikdo nevi co s tim...naka zkušenost? Predem dekuji

  • Autor

Asi mluvíte o 1 octavii já hovořím o dvojce.. Mě se momentálně po nějaké době cukání, chcípání motoru za jednoho dne na maxidotu napsalo porucha motoru + blikala kontrolka žhavení a svítila kontrolka ABS a diagnostika vyhodnotila zase snímač klikové hřídele, který se měnil za origo kus a zase stejný problém mezi tím se dělo to co popisují v článku nahoře. Tak jsem to dal na reklamaci ať se starají už je jediná možnost kabeláž k čidlu a nebo problém v řídicí jednotce a nebo opět VADNY KUS NOVÉHO KUSU SNÍMAČE KLIKY jak bude opraveno dám vědět myslím si, že v následujícím týdnu už snad budu vědět. 

  • 2 týdny později...
  • Autor

Závada vyřešena osciloskopem více problému ve svazku k řídicí jednotce (zhnile kable)... Svazek neměněn, ale opraven je dosti drahý. Na problém přišli hoši z Polska... V Česku si 10 mechaniku nevědělo rady s tím. Auto jezdí jak má a dokonce jsem auto zvukově nepoznal. 

Upraveno od mateov

  • 2 měsíce později...

Zdravím, mám ode dneška stejný problém u OII, 1,9 TDI...

Kdyby to byl kabelový svazek, dáš mi sem prosím foto, který a ve kterých místech by to mohlo být chycené, abych si případně usnadnil hledání ?

 

Díky moc předem

  • Autor
před 15 minutami, Hustoles77 napsal:

Zdravím, mám ode dneška stejný problém u OII, 1,9 TDI...

Kdyby to byl kabelový svazek, dáš mi sem prosím foto, který a ve kterých místech by to mohlo být chycené, abych si případně usnadnil hledání ?

 

Díky moc předem

Ahoj, máš to vyznačené na foto v těch 2 svazcích co vedou do řídicí jednotky... Muselo se vše rozebrat kvůli přístupu. Tzn. stěrače komplet celá ta plastový krtky atd.. dostat se k řídicí jednotce.  

odkaz.png

  • 4 roky později...

Ahoj všichni, teď jsem řešil úplně to samé, cukání, trhání a pod.. mám Octavii 2 1.9. TDI 2004 diagnostika bez závad, chyba ale byla v kabelovém svazku co vede od motoru kolem převodovky k baterii. I když je svazek v chrániče, byla izolace kabelů snad každých 10 cm prodřená právě od té vroubkované chráničky.

Upraveno od Octavia Tom

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.