Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den,

prosím všechny kdo by mi mohli pomoct o radu. Mám Superb s motorem 2.5TDi 114kw (AYM).

Asi před dvěmi měsíci se poprvé objevil problém. Po delší cestě cca 100km začal blbnout volnoběh. Osciloval někde mezi 800-1100 otáčkami, místo aby se držel na 800. Kromě toho přestalo spínat turbo a motor nešel přes 3000 otáček. Když sem nechal motor zchládnout, vše bylo zase v pořádku. Ovšem po další delší jízdě se problém objevil znovu. Postupně se problém začal objevovat po stále kratších cestách, až nakonec téměř hned po ujetí několika km.

Když sem zajel do servisu, diagnostika vyhodila následující závady:

00542 – snímač zdvihu jehly ( -0, -přerušovaný)

17978 – řídící jednotka motoru blokována ( -přerušovaný)

1126 – Signál otáček motoru (Nahodilá závada), žádný signál

1126 – Signál otáček motoru (Nahoidlá závada), signál mimo toleranci

513 -    Snímač otáček motoru (Nahodilá závada), žádný signál

 

Bylo mi odporučeno v první řadě vyměnit řídíci vstřik na 3. válci (202F). Podobné info sem se dočetl na různých fórech. Takže sem vstřik před pár dny vyměnil. Závada ovšem zůstala a projevuje se naprosto totožně jako předtím. Po diagnostice byly určeny tyto závady:

1126 – Signál otáček motoru (Nahodilá závada), žádný signál

1126 – Signál otáček motoru (Nahoidlá závada), signál mimo toleranci

513 -    Snímač otáček motoru (Nahodilá závada), žádný signál

 

Můj servisák mi říkal, že se s touto závadou u 2.5 ještě nesetkal. Takže si vůbec nemůže být jistý čím to je. Ale říkal, že z jeho zkušenosti u jiných motorů, to většinou není vadným snímačem otáček.

Zrovna o této závadě sem na českém internetu prakticky nic nenašel a na anglickém je, že to může být cokoli po cestě od snímače otáček až po řídící jednotku. Bohužel neznám žádného schopného autoelektrikáře. Tak se chci zeptat, jestli někdo z vás neřešil podobný problém, nebo by něměl aspoň tip čím by to mohlo být?

Předem moc děkuji za jakékoli rady

Nazdar! no podle toho bych rek ze mas opravdu v haji snimac! on se zahreje a zacne delat blbosti!

tou tryskou si myslim ze to nemohlo byt mel jsem v ruce uz par techto motoru a nikdy se nestalo ze by vuz blbnul kvuli trysce!

bud nekde ko kabelaz nebo ten snimac.

mas automat ci manual?

  • Autor

Mám manuál. Díky za doporučení. Díval sem se, že ten snímač je za pár stovek, tak určitě zkusím jako první věc výměnu a napíšu jak to dopadlo :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.