Přejít na obsah

Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém


vitasko

Doporučené příspěvky

před 1 hodinou, T.o.m.m.y. napsal:

 

Jinak k předchozí diskuzi ohledně spokojenosti s vozy Škoda. Mám rád tuto značku a osobně mám již třetí auto, ale u každého jsem měl nějaký problém.  Současná Octavia IV. je na tom zatím nejhůř. Takže buď mám jen smůlu, nebo je problém někde jinde. 

 

 

No já taky mám rád Škodovku a mám  již 6.-té  nové vozidlo Škoda a taky nikdy žádné velké problémy, mimo nějaké menší mechanické problémy(únik oleje, vrzající náprava apod.).

Na druhou stranu byly to většinou základní výbavy vozů velikosti Fabia, takže stejně žádná složitá elektronika. Jen se obávám, aby se na hned na začátku výroby Fabie IV, nepřidala taky ona k těmto diskutovaným problémům. Doufejme, že  se již chytli ve Škodovce za hlavu a do jejího nástupu to vychytají, protože se zatím avizuje, že i Fabia má mít podobný, možná trochu jednodušší  infotainment jako OIV.  Byla by to další ostuda a zbytečná ztráta dalších potencionálních zákazníků. U OIV to není o smůle, smůla vypadá úplně jinak. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prodávat se Octavia v USA tam by se s nimi nemazlili

 

Tesla má svolat desítky tisíc aut kvůli závadě

Elon Musk má však mnohem větší problém než kočky. Musí totiž řešit výzvu Národní správy USA pro dopravní bezpečnost (NHTSA) ke stažení 150 tisíc jeho elektromobilů z provozu. Modelům S vyrobeným mezi lety 2012 až 2018 a Modelům X s ročníkem 2016 až 2018 může prý selhat displej, který ovládá skoro celý vůz od odmlžení oken přes kontrolu rychlosti po parkovací kameru. A to kvůli malé životnosti jediného čipu, vysvětluje magazín Verge.

Tesla se tak podle odborníků snažila šetřit na špatném místě, dodává časopis Drive. Modely S a X stojí v Česku asi 2,5 milionu korun a svolávací akce by mohla Teslu vyjít podle analytiků Wall Street Journal na 6,5 až 10,8 miliardy. Ta ale svolávání elektromobilů zatím nepotvrdila.

 

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/muskuv-spatny-den-pry-muze-za-smrt-kocek-a-musi-svolat-158-tisic-aut-138423#dop_ab_variant=0&dop_req_id=8oNdhVDMVMt-202101192010&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží kde je problém, u prvních ročníků byl problém v paměti, kdy za určitých situací mohlo dojít k zaplnění a potom se cash zapisovala neustále přes sebe a tím mohla odejít. Na druhou stranu, u nás v EU by se asi nestalo, že by někdo řešil nějaký problém u výrobu starého 9let, to se jim musí nechat, že se tím vůbec někdo zabývá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já když se mi to stalo poprvé, tak jsem i vystoupil z auta a zkoumal, do čeho jsem to vlastně narval. A to jsem jen najížděl do garáže, kde je zvýšený nájezd, tedy žádná překážka. Po tom, co mi to udělalo znovu, jsem to raději vypnul. Podobně se bohužel někdy chová i Front Assist. Na to se prostě nedá připravit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas. Vjíždím do garáže, před sebou nemám žádnou překážku, jen je vjezd trochu užší. V 1% případů mi to tvrdě zabrzdí, že si myslím, do čeho jsem to naboural. Je to funkce, která akorát otravuje a člověk aby pořád musel myslet na to, jestli vypnul všechny asitenty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No to se přece nedělá...stěžovat si na úžasný, ikonický...krám z Boleslavi :-)

Také sepisuji seznam závad a mám jich v seznamu o trochu víc. V poslední době začalo blbnout i to řazení. Někdy se převodovka chová tak, jako by postrádala synchronizaci a počítá zuby.

Také zůstala zatažená ruční brzda a žádným způsobem nešlo odbrzdit. Smýkat při jízdě zadní kola není moc sranda. Naštěstí byl sníh, tak to trochu klouzalo. Každopádně pomohlo až vypnout motor a vystoupit a znovu nastoupit. Do té doby tlačítko ruční brzdy svítilo a nereagovalo.

A abych nezapomněl, začínají být slyšet brzdy, jako by byly šišaté kotouče. Na nájezd 10 tis. to není špatné :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, RDMBR napsal:

Známý poslal, má toho trošku víc...

 

20DA5F1E-BB5E-44C6-88DB-2A402502385A.jpeg

Tak to je vcelku slušný seznam závad a problémů. Jsem rád, že jsem si v sobě nutkání ke koupi OIV prozatím zakázal a odsunul na neurčito. A že už to bylo na spadnutí. 
 

Otázkou zůstával, kdy ta vhodná chvíle nastane, když ani po roce provozu není SW vyřešený...

Editováno: , autor: LukášCBR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

popravdě - mám z toho obavy, mám 2 malý děcka a představa, že su co chvíli bez auta, se kterým budou zápasit v servise, mě trochu děsí... přemýšlím, že když se mě O4 nebude zamlouvat, tak půjdu do koncernového MPV co se dělá od 2015 a těch suprčupr fíčur je v něm mnohem míň... doufám, že to čekání na značky není znamení toho co píšeš :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle zkušeností mnoha nepokojených... je. Taky jsem čekal na auto, které se u dealera "vyřizovalo" 3 týdny a bohužel jsem se dočkal. Už při přebírání se kousnul infotainment a bylo třeba ho resetovat a během cesty domů zbytky nadšení rychle vyprchaly.

Editováno: , autor: Gater
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...