Přejít na obsah

Výdechy klimatizace


Bubaq

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

Oktávka 4. generace má prostřední výdechy klimatizace na palubce posunutý hodně dolů. Osobně to považuju za velký knock-out praktičnosti na úkor vzhledu a umístění displeje do horní části palubovky. Ale hodnotím to zatím jen z fotek.

 

Jaké jsou vaše praktické zkušenosti? Myslím ty z vás, kteří v O IV pravidelně jezdí.

Dají se tyhle výdechy nastavit tak, aby chlad / teplo nešly přímo na ruku položenou na středové opěrce, případně na trup? Bohužel nesnesu, když na mě v autě fouká studený vzduch.

 

A jak jste si zvykli na nutnost ovládat teplotu několika kliknutími v menu namísto intuitivního pootočení fyzického ovladače?

 

Děkuji za reálné zkušenosti.

dz7-9099.jpg

Editováno: , autor: Bubaq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

1. Mrzne mi ruka

2. i mirny rezim se obcas zblazni... takze nekoukam na silnici a klikam abych klimu vypnul ( normalne mam nastaveno 22.5 v auto rezimu) 

 

celkove je reseni klimy naprd. Rano nasednes, chces pustit vyhrivani skla ale nejdriv si musis pockat nez to nabehne.... za me rozhodne palec dolu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 9. 2020 na 10:15, Bubaq napsal:

Ahoj,

 

Oktávka 4. generace má prostřední výdechy klimatizace na palubce posunutý hodně dolů. Osobně to považuju za velký knock-out praktičnosti na úkor vzhledu a umístění displeje do horní části palubovky. Ale hodnotím to zatím jen z fotek.

 

Jaké jsou vaše praktické zkušenosti? Myslím ty z vás, kteří v O IV pravidelně jezdí.

Dají se tyhle výdechy nastavit tak, aby chlad / teplo nešly přímo na ruku položenou na středové opěrce, případně na trup? Bohužel nesnesu, když na mě v autě fouká studený vzduch.

 

A jak jste si zvykli na nutnost ovládat teplotu několika kliknutími v menu namísto intuitivního pootočení fyzického ovladače?

 

Děkuji za reálné zkušenosti.

dz7-9099.jpg

Pří nastavení nahoru to je celkem v pohodě. Nyní, kdy se začíná ráno topit to je naopak docela příjemné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tu ale asi zalezi, ake vyhrievanie skla je na mysli. Ci klasicke cez kurenie, alebo vyhrievane celne sklo. V scale vyhrievane celne sklo zapina aj v zime automaticky. Tiez pri zahmlievani celneho skla nezavisle od rocneho obdobia, ak nie je zapnuta AC. V pripade ak je zapnuta AC, tak odhmlieva celne sklo cez nu. Vidiet to v zapnutych spotrebicoch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
V 4. 9. 2020 na 14:18, RDMBR napsal:

Ahoj, mám je nasměrovaně úplně nahoru a těsně před zavřením, taky to nesnáším když to fouká přímo na mě bo mě začne hned v krku bolet?

Všechno je o zvyku...kupodivu Laura todle zvládne na 1ku když ji reknu kolik chci nastavit?

Laura umí ovládat teplotu v autě? Jak? Včera jsem převzal O4 po O3 je to co šlo jednoduše tak teď složitě hledám v displeji.. za jízdy lahůdka :) Manželka nezvládne ani zapnout rozmrazování předního skla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně že zvládnu a zvyknu si :-). Ale je to prostě zhoršení ovladatelnosti a bezpečnosti, byť ne nijak zásadní. Na knoflík se vůbec nemusím dívat. Šáhnu a pootočím. To u displeje neplatí.

 

Jako rozumím velmi dobře snaze jít s dobou, mít ovládání auta atraktivní a moderní a mám dnešní všemožný vychytávky rád. Ale v tomhle konkrétním případě by méně bylo rozhodně více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Bubaq napsal:

A jak Laura pozna, jak moc chladno mi je? Jestli chci pridat pul stupne ci dva? Jestli chci pridat jen pro spolujezdce nebo v celem aute?

 

To zruseni manualni kontroly otocnym ovladacem je spatne.


.... když řekneš přítelkyni/manželce že ti je zima, tak pozná na kolik má nastavit klimatizaci? Zase nepřeháněj..

Já souhlasím s tím, že mechanické tlačítko nebo kolečko bylo jednodušší pro řidiče, protože sáhneš a nastavíš, ale dokážeš si představit, jak by interiér vypadal, kdyby si měl mít na všechno tlačítko a kolečko? Doba jde dopředu a tím, že máš v infotainmentu strašně moc věcí, tak je jednoduše musíš dát na displej a ten displej funguje na dotek. 

Nemá to jenom Škodovka, mají to i další automobilky. Chce to brát objektivně, jsou prostě věci, které nezměníme. Jasně, mohla tam zůstat teplota na kolečku, ale to by každý chtěl nějaké kolečko a tlačítko na své oblíbené funkce... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...