Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, pri vyřazení kvaltu za jízdy se stává, že mi otáčky hned neklesnou kam mají ale třeba 4 sekundy se drží kolem 1500 a pak teprve ručička spadne kam má. Je to normální? 

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ja mam  BGU. A abych to upřesnil tak otáčky klesnou na 1000, v tu chvíli cosi zachrasti  ve výfuku, chvíli to stojí na těch 1000 otáčkách a pak to klesne někam ke 800. Celé to trvá tak 4 sekundy. Za jízdy není slyšet ten výfuku ale otáčky dělají to samé jak při volnobehu když zmacknu pedál tak i když za jízdy vyřadim.  Na diagnostice 0 chyb, necítím pokles výkonu 

Vloženo

Taketo problemy ( mozno ziadne) sa tazko opisuju a ezte tazsie diagnostikuju.Egr ventil sa sice da zdiagnostikovat pekne no najlepsie je ho vybrat a sledovat jeho pohyb.Niekedy sa javia v poriadku no ked sa ohreju zadrhavaju sa.Takze jedinym testom je povolit dva sruby na skrtiacej klapke na trubke od Egr.dat tam na skusku plechovy kusok alebo mincu a utiahnut.Tymto testom si oddelis vyfukovu cast egr od nasavacej.Tipujem ze to pomoze kedze zmes nebude taka chudobna.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...