Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

myslel som to tak,že nie vždy býva tá platnička so signalizáciou tou,ktorá presne určuje ako sú opotrebené aj ostatné...dúfam,že som to nenapísal zložito na pochopenie ;)

Ad Libero: nestejné opotřebení sem zaznamenal naposledy u žigula a tam to bylo závadou brzd. Takže toho bych se fakt nebál. Resp. ten rozdíl nebude tak velkej.

Ad bojler: Inu servisák ti řekne cokoli, aby měl praci a kšeft (jasně že to nelze brát do slova). Ale trošku přemýšlej. nová deska má kolik? 2cm? Dejme tomu. Po 50 000km, jak tady psalo už víc lidí se rosvítí kontrolka a to mají ty desky ješte min 5-7mm. Pokud tedy není materiál obložení nestejnorodej a postupně se neopotřebovává rychleji, tak vychází ještě 12 500 - 17 500km. Jasně, že je nutno počítat trochu nestejné opotřebení, taky je nelze dojet do konce, asi se i víc hřejou, takže opotřebení může být malinkato rychlejší. Suma sumárum bych se vsadil, že 10 000km ještě vydrží. Pokud tedy uvažujeme "normální" jízdní styl.

A jádro pudla je, že jancoSV má cca 3000 km do servisky, takže to zvládně naprosto v pohodě. :)

Upraveno od Blacky

Já si myslím, že si u mě dávali hodně záležet (mimochodem tentokrát hlásili i upadenou krytku na šroubu kola). Uvidíme, určitě budu čekat do rozsvícení, třeba ještě rok vydrží. Bohužel, nemám čím měřit (resp. mám, ale jsou tam hrany), takže těch 22mm můžu odhadovat přes prst..

A ještě jedna věc - hodně by mě zajímaly případné zkušenosti s výměnou kotoučů za neznačkové, se snahou dát tam lepší.

Upraveno od bojler

150tkm na jedny desticky je v pohode, ja prodaval Fabii se 74tkm a desticky (FSIII) byly jako novy.

Je to o stylu jizdy a o tom, kde se prevazne auto pohybuje. Pritelkyne jezdi prevazne po meste a v 55tkm byly desticky (FSII) kaput, prestoze zadna zavodnice neni.

A od toho se odviji i ta ocekavana zivostnost hlasena technikem - pokud nezna styl jizd, muze odhadovat leda tak pocasi. Rozptyl muze byt zasadni.

Na zaver doporucuji kotouce menit za original, ucinnost bude zarucena na urovni novyho auta a zadny nemily prekvapeni se nebude konat.

Asi to tak udelam a experimentovat nebudu. Zatim jsem zadne "spolehlive" informace nenasel.

  • 1 měsíc později...

záleží co je u tebe neznačkové, VW koncern si nevyrábí kotouče

hodně osvědčená kombinace je poslední dobou ATE+ATE

Jinak Brembo+Brembo nebo Textar dělám už 15let a minimální problémy

  • 1 měsíc později...

Tak som sa dnes trochu pohral. Dufam ze ta cervena tam sedi.post-44395-0-18203600-1320445497_thumb.jpost-44395-0-87653600-1320445531_thumb.jpost-44395-0-57681100-1320445563_thumb.jpost-44395-0-87911900-1320445601_thumb.j

hezke. :palec2:

Jen ty dva zvedáky , by to asi nezachránily. Ten okraj pneu to neudrží. Jak to zpadne z heveru tak to houpne na pneu a je vymalováno. Zkus si poskočit na okraj tý gumy a uvidíš, že se zvedne , natož tuna .. viděno naživoohmy.png

Ak si tie heveri das poriadne a nedavas ich tam prvy krat tak by to hupnut nemalo. A ani nastastie nehuplo. A tie gumy tam boli len keby nahodou. Ale je to heske len na leto to bude chciet riedsie elektrony aby lepsie vyzneli.

A ty dva zvedaky to podrzali paradne.

Upraveno od harmis

dokazal by mi nekdo vysvetlit, pro na zadnim naprave je na naboji vicko a vepredu chybi? Ma to nejaky rozumny duvod, protoze me se tam drzi bordel a rezne to

Asi preto ze tym vickom je hned lozisko aspon ma Felde to tak je. Ale zislo by sa aj na predne.

Tak si ty víčka tam dej kol-28.gif Číslo dílu je 1J0 501 249 C a cena je 52Kč za kus.

Za tym vickom vzadu nie je nahodou vazelina? Aspon na Felde to tak bolo. Vpredu vazelina nie je, preto tam nie je ani vicko.

Presne tak ako pises.

Upraveno od harmis

Za tym vickom vzadu nie je nahodou vazelina? Aspon na Felde to tak bolo. Vpredu vazelina nie je, preto tam nie je ani vicko.

nie!!..vzadu žiadna vazelína nie je i keď je tam krytka...je tam len matica čo drží náboj kolesa kol-31.gif

Je docela drsné, jak se ty kotouče rozžhavily.

Holt, China expanduje a žiaľ na úkor bezpečnosti. Tu jasne vidieť, že šetriť na nesprávnom mieste a už vôbec nie na brzdách sa neoplatí. No a dodávateľom by sa mali asi pozrieť na certifikáty a podobne.. je to hazardovanie.

  • 2 roky později...

Chtěl bych se zeptat, zda jsou těhlice z F2 záměnné s těmi z F1? :)

Ano su len treba dodržať FSII a FSIII.

Viete mi poradiť? Auto mi 5 dni stalo a hrozne zahrdzaveli predné kotúče. Od vtedy sa nedá zbaviť hluku pri brzdení a vibrácii do pedálu. Čo s tým? Mám to už meniť? Mám 30 t km.

Řekl bych brzdit a brzdit...Měl jsem jednou stejný problém, auto jsem omyl a postavil na pár dní na zahradě, kotouče přestaly hučet asi po 30 km a to jsem se snažil častěji brzdit.

Parkrát ostřeji přibrzdit, ta rez se za chvíli sedře..

v najhoršom prípade to nechaj "líznuť" na sústruhu ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.