libero Vloženo 17. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2011 myslel som to tak,že nie vždy býva tá platnička so signalizáciou tou,ktorá presne určuje ako sú opotrebené aj ostatné...dúfam,že som to nenapísal zložito na pochopenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 18. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2011 (editace) Ad Libero: nestejné opotřebení sem zaznamenal naposledy u žigula a tam to bylo závadou brzd. Takže toho bych se fakt nebál. Resp. ten rozdíl nebude tak velkej. Ad bojler: Inu servisák ti řekne cokoli, aby měl praci a kšeft (jasně že to nelze brát do slova). Ale trošku přemýšlej. nová deska má kolik? 2cm? Dejme tomu. Po 50 000km, jak tady psalo už víc lidí se rosvítí kontrolka a to mají ty desky ješte min 5-7mm. Pokud tedy není materiál obložení nestejnorodej a postupně se neopotřebovává rychleji, tak vychází ještě 12 500 - 17 500km. Jasně, že je nutno počítat trochu nestejné opotřebení, taky je nelze dojet do konce, asi se i víc hřejou, takže opotřebení může být malinkato rychlejší. Suma sumárum bych se vsadil, že 10 000km ještě vydrží. Pokud tedy uvažujeme "normální" jízdní styl. A jádro pudla je, že jancoSV má cca 3000 km do servisky, takže to zvládně naprosto v pohodě. Editováno: 18. Srpen 2011, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 18. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2011 (editace) Já si myslím, že si u mě dávali hodně záležet (mimochodem tentokrát hlásili i upadenou krytku na šroubu kola). Uvidíme, určitě budu čekat do rozsvícení, třeba ještě rok vydrží. Bohužel, nemám čím měřit (resp. mám, ale jsou tam hrany), takže těch 22mm můžu odhadovat přes prst.. A ještě jedna věc - hodně by mě zajímaly případné zkušenosti s výměnou kotoučů za neznačkové, se snahou dát tam lepší. Editováno: 18. Srpen 2011, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 20. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2011 150tkm na jedny desticky je v pohode, ja prodaval Fabii se 74tkm a desticky (FSIII) byly jako novy. Je to o stylu jizdy a o tom, kde se prevazne auto pohybuje. Pritelkyne jezdi prevazne po meste a v 55tkm byly desticky (FSII) kaput, prestoze zadna zavodnice neni. A od toho se odviji i ta ocekavana zivostnost hlasena technikem - pokud nezna styl jizd, muze odhadovat leda tak pocasi. Rozptyl muze byt zasadni. Na zaver doporucuji kotouce menit za original, ucinnost bude zarucena na urovni novyho auta a zadny nemily prekvapeni se nebude konat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2011 Asi to tak udelam a experimentovat nebudu. Zatim jsem zadne "spolehlive" informace nenasel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Meggy Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 záleží co je u tebe neznačkové, VW koncern si nevyrábí kotouče hodně osvědčená kombinace je poslední dobou ATE+ATE Jinak Brembo+Brembo nebo Textar dělám už 15let a minimální problémy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmis Vloženo 4. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2011 Tak som sa dnes trochu pohral. Dufam ze ta cervena tam sedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 5. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2011 hezke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 6. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2011 Jen ty dva zvedáky , by to asi nezachránily. Ten okraj pneu to neudrží. Jak to zpadne z heveru tak to houpne na pneu a je vymalováno. Zkus si poskočit na okraj tý gumy a uvidíš, že se zvedne , natož tuna .. viděno naživo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmis Vloženo 6. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2011 (editace) Ak si tie heveri das poriadne a nedavas ich tam prvy krat tak by to hupnut nemalo. A ani nastastie nehuplo. A tie gumy tam boli len keby nahodou. Ale je to heske len na leto to bude chciet riedsie elektrony aby lepsie vyzneli. A ty dva zvedaky to podrzali paradne. Editováno: 6. Listopad 2011, autor: harmis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grim334 Vloženo 6. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2011 dokazal by mi nekdo vysvetlit, pro na zadnim naprave je na naboji vicko a vepredu chybi? Ma to nejaky rozumny duvod, protoze me se tam drzi bordel a rezne to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmis Vloženo 6. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2011 Asi preto ze tym vickom je hned lozisko aspon ma Felde to tak je. Ale zislo by sa aj na predne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emkon Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Tak si ty víčka tam dej Číslo dílu je 1J0 501 249 C a cena je 52Kč za kus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Za tym vickom vzadu nie je nahodou vazelina? Aspon na Felde to tak bolo. Vpredu vazelina nie je, preto tam nie je ani vicko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmis Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 (editace) Presne tak ako pises. Editováno: 7. Listopad 2011, autor: harmis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Za tym vickom vzadu nie je nahodou vazelina? Aspon na Felde to tak bolo. Vpredu vazelina nie je, preto tam nie je ani vicko. nie!!..vzadu žiadna vazelína nie je i keď je tam krytka...je tam len matica čo drží náboj kolesa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jairo Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Pekny test brzd pre Fabiu : original vs. cinsky vyrobok: http://auto.sme.sk/c/6131319/autosmelive-cinske-brzdy-vo-fabii-skoncili-v-plamenoch.html 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Je docela drsné, jak se ty kotouče rozžhavily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Holt, China expanduje a žiaľ na úkor bezpečnosti. Tu jasne vidieť, že šetriť na nesprávnom mieste a už vôbec nie na brzdách sa neoplatí. No a dodávateľom by sa mali asi pozrieť na certifikáty a podobne.. je to hazardovanie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 31. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2013 Chtěl bych se zeptat, zda jsou těhlice z F2 záměnné s těmi z F1? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 31. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2013 Ano su len treba dodržať FSII a FSIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 31. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2013 Viete mi poradiť? Auto mi 5 dni stalo a hrozne zahrdzaveli predné kotúče. Od vtedy sa nedá zbaviť hluku pri brzdení a vibrácii do pedálu. Čo s tým? Mám to už meniť? Mám 30 t km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 31. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2013 Řekl bych brzdit a brzdit...Měl jsem jednou stejný problém, auto jsem omyl a postavil na pár dní na zahradě, kotouče přestaly hučet asi po 30 km a to jsem se snažil častěji brzdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 31. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2013 Parkrát ostřeji přibrzdit, ta rez se za chvíli sedře.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2013 v najhoršom prípade to nechaj "líznuť" na sústruhu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.