Srpen 17, 201114 r myslel som to tak,že nie vždy býva tá platnička so signalizáciou tou,ktorá presne určuje ako sú opotrebené aj ostatné...dúfam,že som to nenapísal zložito na pochopenie
Srpen 18, 201114 r Ad Libero: nestejné opotřebení sem zaznamenal naposledy u žigula a tam to bylo závadou brzd. Takže toho bych se fakt nebál. Resp. ten rozdíl nebude tak velkej. Ad bojler: Inu servisák ti řekne cokoli, aby měl praci a kšeft (jasně že to nelze brát do slova). Ale trošku přemýšlej. nová deska má kolik? 2cm? Dejme tomu. Po 50 000km, jak tady psalo už víc lidí se rosvítí kontrolka a to mají ty desky ješte min 5-7mm. Pokud tedy není materiál obložení nestejnorodej a postupně se neopotřebovává rychleji, tak vychází ještě 12 500 - 17 500km. Jasně, že je nutno počítat trochu nestejné opotřebení, taky je nelze dojet do konce, asi se i víc hřejou, takže opotřebení může být malinkato rychlejší. Suma sumárum bych se vsadil, že 10 000km ještě vydrží. Pokud tedy uvažujeme "normální" jízdní styl. A jádro pudla je, že jancoSV má cca 3000 km do servisky, takže to zvládně naprosto v pohodě. Upraveno Srpen 18, 201114 r od Blacky
Srpen 18, 201114 r Já si myslím, že si u mě dávali hodně záležet (mimochodem tentokrát hlásili i upadenou krytku na šroubu kola). Uvidíme, určitě budu čekat do rozsvícení, třeba ještě rok vydrží. Bohužel, nemám čím měřit (resp. mám, ale jsou tam hrany), takže těch 22mm můžu odhadovat přes prst.. A ještě jedna věc - hodně by mě zajímaly případné zkušenosti s výměnou kotoučů za neznačkové, se snahou dát tam lepší. Upraveno Srpen 18, 201114 r od bojler
Srpen 20, 201114 r 150tkm na jedny desticky je v pohode, ja prodaval Fabii se 74tkm a desticky (FSIII) byly jako novy. Je to o stylu jizdy a o tom, kde se prevazne auto pohybuje. Pritelkyne jezdi prevazne po meste a v 55tkm byly desticky (FSII) kaput, prestoze zadna zavodnice neni. A od toho se odviji i ta ocekavana zivostnost hlasena technikem - pokud nezna styl jizd, muze odhadovat leda tak pocasi. Rozptyl muze byt zasadni. Na zaver doporucuji kotouce menit za original, ucinnost bude zarucena na urovni novyho auta a zadny nemily prekvapeni se nebude konat.
Srpen 20, 201114 r Asi to tak udelam a experimentovat nebudu. Zatim jsem zadne "spolehlive" informace nenasel.
Září 22, 201113 r záleží co je u tebe neznačkové, VW koncern si nevyrábí kotouče hodně osvědčená kombinace je poslední dobou ATE+ATE Jinak Brembo+Brembo nebo Textar dělám už 15let a minimální problémy
Listopad 6, 201113 r Jen ty dva zvedáky , by to asi nezachránily. Ten okraj pneu to neudrží. Jak to zpadne z heveru tak to houpne na pneu a je vymalováno. Zkus si poskočit na okraj tý gumy a uvidíš, že se zvedne , natož tuna .. viděno naživo
Listopad 6, 201113 r Ak si tie heveri das poriadne a nedavas ich tam prvy krat tak by to hupnut nemalo. A ani nastastie nehuplo. A tie gumy tam boli len keby nahodou. Ale je to heske len na leto to bude chciet riedsie elektrony aby lepsie vyzneli. A ty dva zvedaky to podrzali paradne. Upraveno Listopad 6, 201113 r od harmis
Listopad 6, 201113 r dokazal by mi nekdo vysvetlit, pro na zadnim naprave je na naboji vicko a vepredu chybi? Ma to nejaky rozumny duvod, protoze me se tam drzi bordel a rezne to
Listopad 6, 201113 r Asi preto ze tym vickom je hned lozisko aspon ma Felde to tak je. Ale zislo by sa aj na predne.
Listopad 7, 201113 r Za tym vickom vzadu nie je nahodou vazelina? Aspon na Felde to tak bolo. Vpredu vazelina nie je, preto tam nie je ani vicko.
Listopad 7, 201113 r Za tym vickom vzadu nie je nahodou vazelina? Aspon na Felde to tak bolo. Vpredu vazelina nie je, preto tam nie je ani vicko. nie!!..vzadu žiadna vazelína nie je i keď je tam krytka...je tam len matica čo drží náboj kolesa
Listopad 9, 201113 r Pekny test brzd pre Fabiu : original vs. cinsky vyrobok: http://auto.sme.sk/c/6131319/autosmelive-cinske-brzdy-vo-fabii-skoncili-v-plamenoch.html
Listopad 9, 201113 r Holt, China expanduje a žiaľ na úkor bezpečnosti. Tu jasne vidieť, že šetriť na nesprávnom mieste a už vôbec nie na brzdách sa neoplatí. No a dodávateľom by sa mali asi pozrieť na certifikáty a podobne.. je to hazardovanie.
Prosinec 31, 201311 r Viete mi poradiť? Auto mi 5 dni stalo a hrozne zahrdzaveli predné kotúče. Od vtedy sa nedá zbaviť hluku pri brzdení a vibrácii do pedálu. Čo s tým? Mám to už meniť? Mám 30 t km.
Prosinec 31, 201311 r Řekl bych brzdit a brzdit...Měl jsem jednou stejný problém, auto jsem omyl a postavil na pár dní na zahradě, kotouče přestaly hučet asi po 30 km a to jsem se snažil častěji brzdit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.