admin Vloženo 1. Březen 2021 Sdílet Vloženo 1. Březen 2021 Mít v automobilu určitou konstrukční chybu většinou znamená nutnost svolání již prodaných kusů automobilů. Mnohým automobilkám se však do této akce vůbec nechce a vše odkládají na později. To jistila studie jedné z amerických univerzit, která se zaměřila na velké automobilky působící v USA. Kalkul a profit Důvodů, proč automobilky s prováděním svolávacích akci příliš nespěchají, může být více, ovšem podle studie je jedním z hlavních důvodů snaha vyhnout se množství negativní pozornosti ve jménu co možná nejlepších výsledků na akciovém trhu. Studie se proto zaměřila na šest automobilek, které působí na trhu v USA, konkrétně se jedná o Chrysler, Ford, GM, Hondu, Nissan a […] Článek Ve jménu vyšší přízně výrobci automobilů otálejí se svolávacími akcemi se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky