Přejít na obsah

1.4 16v výměna pístu


vendalehy

Doporučené příspěvky

Ahoj všem,mám Fabii1 55kw 1.4 16v označení motoru BKY.Má najeto 103000 a už motor klepe za studena, tak jsem se rozhodl že udělám výměnu pístu.Máte někdo zkušenost jaké písty použít,jakého výrobce,tento motor má výšku pístu 47 a třeba botor BBY 49.9mm.Koukal jsem třeba na píst KOLBENSCHMIDT 99562600 který je dole téměř kulatý a bude obepínat celou vložku.Vím že už budou načaté vložky (prasátka) ale právě proto nechci koupit originál píst na BKY ale třeba delší.Koukal jsem že je i náhrada píst dlouhý 59mm ale nikdo ho nemá skladem.Budu rád když napíše https://data.kvikymart.space/mlparts.cz/images/0m/46k/46456/46456_4079193891.jpegněkdo kdo už to řešil a jak .Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nitktonto neriesi pac tie auta uz maju cez 10r a take opravy sa neoplatia. Jazdi to jazdi, klepeto daj hlasnejsie radio. Alebo predaj auto. 

Treba pozriet navod od skodovky. Ale myslim ze nove sruby na hlavu asi bude treba, plus nove loziska do ojnic. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No taky se mi do toho nechce ,ale má to jen103000km,je to uplně bez koroze a práci si udělám sám.Tak jestli bude až to rozeberu hlava ok tak matroš je tak za 6000kč.Nechci to podcenit abych nemusel kupovat za dva roky jiný motor který bude taky klepat.Ono to než se prohřeje klepe jako prase, hlavně při přidání plynu.Koupil jsem ho tchánovi a koukam že jsem neměl štastnou ruku :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zabrusit ventily, nove vsetky gufera, neprehadzat hydrosteli, nove rozvody, plus piesty, ojnicne loziska, tesnenia, nova nemrzka, novy olej a 1az2 dni roboty. Neviem ci sa vojdes do 6 tisic

Editováno: , autor: atlan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozvody jsem dělal letos v unoru když jsem koupil auto,písty cca 4000kč,těsnění pod hlavu erling cca 550kč,těsnění pod sací a výfuk potrubí cca 300kč,plus silikon 300,a nové šrouby na hlavucca 350kč.Ale právě počítam když to má jenom 103000km že tu hlavu nebudu muset dělat.No uvidíme až se to rozebere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doma máme síce F2 s 1.4 ale konštrukčne skoro rovnaký motor. Do 170tkm ten motor mal neskutočne tichý chod akokeby to bolo tsičko. Dal sa spraviť servis s rozvodmi jednému servisu a motor začal klepať vymenili sa zdvíhatka nič sa nezmenilo. Teraz má ten motor 320tkm motor klepe o niečo viac ale olej mením 10-12tkm a nežerie to žiadny olej. 

 

Tiež som uvažoval o výmene piestov, môj mechanik to už robil na Pole, dával tam originál piesty a motor bez výbrusu po zložení mal zvuk ako nový motor. Hovoril mi, že boli mierne chytené aj spodne šály, tie ten klepot tiež môžu trocha robiť.  A hovoril mi, že ten motor robil pre nejakého dedka čo to nevytočí aj keby musel. Proste motor treba držať v otáčkach aby tie piesty sa nezodrali. 

 

Niekto tu na fóre menil piesty za vyššie od výrobcu Nural. Jeden piest ho vyššiel  tuším 60€. Možno to je riešenie problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě ,já to koupil od pána kterému bylo 82 let a za rok najel 2000 km.Měl to  9 let takže ten jezdil jenom na volnoběh :( Když jsem to kupoval tak motor šel potichu ale pak jsem udělal výměnu všeho možného a nemožného a asi olej 5w40 od totalu mu nešmakoval a začal klepat.Koupil jsem i Militec 1 a ani ten už nepomohl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...