Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, jen tak pro pobaveni. Vyrazili jsme s kamaradem a jeho corollou 4x4 do terenu, netrvalo dlouho a chtel jsem zkusit nektere prekazky projet taky. Musim uznat ze me prijemne prekvapil system EDS, ktery znatelne zafungoval v kopci, ktery jsem si byl jisty ze nevyjedu. Posilam par zaberu z toho dne. Mejte se

IMG-20210405-WA0000.jpg

_20210408_203343.JPG

Upraveno od nedo

Určitě rozjezdu do kopce pomáhá XDS a ne EDS ? XDS+ je spíše na projíždění zatáček.

to je paráda, ten kopec by mě nenapadlo ani ve snu, že vyjede...

  • Autor
před 21 minutami, Jan R. napsal:

Určitě rozjezdu do kopce pomáhá XDS a ne EDS ? XDS+ je spíše na projíždění zatáček.

Pravda, poopravim prispevek.

  • 3 týdny později...

Procházím specifikaci nové Scaly a v ní je položka PZP - "zvýšený podvozek". V konfigurátoru vidím jen "paket pro špatné cesty" v jehož popisu se skoro nic nedočtu jen "lepší průchodnost terénem atd.". Mohl by někdo poradit, o kolik je podvozek oproti standardu zvednutý a případně jestli to někdo viděl v reálu? Mám z toho trochu obavu, oni Škodovky obecně už ve standardu bývaj tak trochu na chůdách (hlavně byly FII i současné F III). Aby to auto nevypadalo nějak trapně. Na druhou stranu to jde do stavební firmy, tak pokud to nebude vizuálně úplně paskvil, tak bych pro to měl pochopení :-)

Nějaký extra zvýšený podvozek mají scaly pro PČR, fotky někde byly a je to asi už extrémní koza. Moc bych od toho nečekal. Pakety pro špatné cesty byly už i na O1. Plastové !!! kryty na podvozku a hlavně specifické díly a tím jistě dražší tlumiče, pružiny atd. a měla tuším i ocelový kryt pod motorem a to scala určitě mít nebude. 

Dle webu Škodovky  u Scaly ten podvozek pro špatné cesty zvyšuje světlou výšku vozu o 12 mm a zahrnuje jiné pérování a tlumiče a dodatečnou ochranu podvozku, tj, větší podmotorový kryt, který pokračuje i pod převodovkou. Jestli je tam i nějaký kryt další, tj. dříve tam měli škodovky u toho podvozku pro špatné cesty i kryty tzv. misek pro dolní uchycení zadních tlumičů, tak to už nemůžu sloužit, zkus se zeptat přímo u prodejce. 

Ocelový kryt pod motorem určitě není, je to jen větší plastový výlisek, možná o nějaké té větší tloušťce. 

 

Hm, takže zvednutí je 12mm. To by snad nemuselo ještě vypadat tak divně. Praktické přínosy na ježdění po stavbách to taky má. Dík za vysvětlení. Podrobnosti případně proberem s prodejcem. Šlo mi spíš o to jestli to někdo viděl na živo v porovnání se standardem, jestli to je vizuálně nějak markantní rozdíl. Osobně bych se držel standardního podvozku, ale auto není přímo pro mě, ale pro mého tátu, který by se spíš klonil k tomu zvýšenému. Já jen radím s výběrem specifikace :-)

Upraveno od tom01

on už ten standardní je vysoko a je to poznat na parkovišti oproti ostatním autům, dalších 12 už bude vypadat jako SUV :) 

Pokud to má táta někde na stavbu, tak bych klidně bral ten zvýšený podvozek, než upřednostnit nějaký vizuál. Bavil jsem se před nějakým časem s důchodcem, co si pořídil Fabii III combi se zvýšeným podvozkem, neboť od jara do podzimu bydlí na chatě, kde je přístupová cesta jen přes polní a  a částečně lesní cestu a ten si to nemohl vynachválit. Předtím  měl prý  Fabii II a šoural na té  cestě pořád tzv. břichem auta a teď to prý má tak akorát na pohodové projetí. Holt buď účel, nebo krásu.  Já osobně jsem za účel, ale každý se rozhoduje za své. 

Upraveno od DušanV

To zvýšení bývalo vždy 15mm (auta), ale světlá výška se zvedne "jen" o těch 12mm kvůli mohutnějšímu podmotorovému krytu, který to zase trochu snižuje. Nevím tedy zda je to případ i Scaly, ale obecně to takto bývalo u starších modelů.

@DušanV   No na tahání materiálu po stavbách to není, ale pro technika stavební firmy ano. Díky za info. Mezitím se toto téma trochu slilo s diskuzí v sekci Koupě Scaly :-D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.