nedo Vloženo 8. Duben 2021 Sdílet Vloženo 8. Duben 2021 (editace) Ahoj, jen tak pro pobaveni. Vyrazili jsme s kamaradem a jeho corollou 4x4 do terenu, netrvalo dlouho a chtel jsem zkusit nektere prekazky projet taky. Musim uznat ze me prijemne prekvapil system EDS, ktery znatelne zafungoval v kopci, ktery jsem si byl jisty ze nevyjedu. Posilam par zaberu z toho dne. Mejte se VID-20210405-WA0006.mp4 VID-20210405-WA0004.mp4 Editováno: 8. Duben 2021, autor: nedo 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 8. Duben 2021 Sdílet Vloženo 8. Duben 2021 Určitě rozjezdu do kopce pomáhá XDS a ne EDS ? XDS+ je spíše na projíždění zatáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 8. Duben 2021 Sdílet Vloženo 8. Duben 2021 to je paráda, ten kopec by mě nenapadlo ani ve snu, že vyjede... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nedo Vloženo 8. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 8. Duben 2021 před 21 minutami, Jan R. napsal: Určitě rozjezdu do kopce pomáhá XDS a ne EDS ? XDS+ je spíše na projíždění zatáček. Pravda, poopravim prispevek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 28. Duben 2021 Sdílet Vloženo 28. Duben 2021 Procházím specifikaci nové Scaly a v ní je položka PZP - "zvýšený podvozek". V konfigurátoru vidím jen "paket pro špatné cesty" v jehož popisu se skoro nic nedočtu jen "lepší průchodnost terénem atd.". Mohl by někdo poradit, o kolik je podvozek oproti standardu zvednutý a případně jestli to někdo viděl v reálu? Mám z toho trochu obavu, oni Škodovky obecně už ve standardu bývaj tak trochu na chůdách (hlavně byly FII i současné F III). Aby to auto nevypadalo nějak trapně. Na druhou stranu to jde do stavební firmy, tak pokud to nebude vizuálně úplně paskvil, tak bych pro to měl pochopení :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 28. Duben 2021 Sdílet Vloženo 28. Duben 2021 Nějaký extra zvýšený podvozek mají scaly pro PČR, fotky někde byly a je to asi už extrémní koza. Moc bych od toho nečekal. Pakety pro špatné cesty byly už i na O1. Plastové !!! kryty na podvozku a hlavně specifické díly a tím jistě dražší tlumiče, pružiny atd. a měla tuším i ocelový kryt pod motorem a to scala určitě mít nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 28. Duben 2021 Sdílet Vloženo 28. Duben 2021 Dle webu Škodovky u Scaly ten podvozek pro špatné cesty zvyšuje světlou výšku vozu o 12 mm a zahrnuje jiné pérování a tlumiče a dodatečnou ochranu podvozku, tj, větší podmotorový kryt, který pokračuje i pod převodovkou. Jestli je tam i nějaký kryt další, tj. dříve tam měli škodovky u toho podvozku pro špatné cesty i kryty tzv. misek pro dolní uchycení zadních tlumičů, tak to už nemůžu sloužit, zkus se zeptat přímo u prodejce. Ocelový kryt pod motorem určitě není, je to jen větší plastový výlisek, možná o nějaké té větší tloušťce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 28. Duben 2021 Sdílet Vloženo 28. Duben 2021 (editace) Hm, takže zvednutí je 12mm. To by snad nemuselo ještě vypadat tak divně. Praktické přínosy na ježdění po stavbách to taky má. Dík za vysvětlení. Podrobnosti případně proberem s prodejcem. Šlo mi spíš o to jestli to někdo viděl na živo v porovnání se standardem, jestli to je vizuálně nějak markantní rozdíl. Osobně bych se držel standardního podvozku, ale auto není přímo pro mě, ale pro mého tátu, který by se spíš klonil k tomu zvýšenému. Já jen radím s výběrem specifikace :-) Editováno: 28. Duben 2021, autor: tom01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 28. Duben 2021 Sdílet Vloženo 28. Duben 2021 on už ten standardní je vysoko a je to poznat na parkovišti oproti ostatním autům, dalších 12 už bude vypadat jako SUV :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 28. Duben 2021 Sdílet Vloženo 28. Duben 2021 (editace) Pokud to má táta někde na stavbu, tak bych klidně bral ten zvýšený podvozek, než upřednostnit nějaký vizuál. Bavil jsem se před nějakým časem s důchodcem, co si pořídil Fabii III combi se zvýšeným podvozkem, neboť od jara do podzimu bydlí na chatě, kde je přístupová cesta jen přes polní a a částečně lesní cestu a ten si to nemohl vynachválit. Předtím měl prý Fabii II a šoural na té cestě pořád tzv. břichem auta a teď to prý má tak akorát na pohodové projetí. Holt buď účel, nebo krásu. Já osobně jsem za účel, ale každý se rozhoduje za své. Editováno: 28. Duben 2021, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 28. Duben 2021 Sdílet Vloženo 28. Duben 2021 To zvýšení bývalo vždy 15mm (auta), ale světlá výška se zvedne "jen" o těch 12mm kvůli mohutnějšímu podmotorovému krytu, který to zase trochu snižuje. Nevím tedy zda je to případ i Scaly, ale obecně to takto bývalo u starších modelů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 28. Duben 2021 Sdílet Vloženo 28. Duben 2021 @DušanV No na tahání materiálu po stavbách to není, ale pro technika stavební firmy ano. Díky za info. Mezitím se toto téma trochu slilo s diskuzí v sekci Koupě Scaly :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.