Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahoj, jen tak pro pobaveni. Vyrazili jsme s kamaradem a jeho corollou 4x4 do terenu, netrvalo dlouho a chtel jsem zkusit nektere prekazky projet taky. Musim uznat ze me prijemne prekvapil system EDS, ktery znatelne zafungoval v kopci, ktery jsem si byl jisty ze nevyjedu. Posilam par zaberu z toho dne. Mejte se

IMG-20210405-WA0000.jpg

_20210408_203343.JPG

Editováno: , autor: nedo
Vloženo
před 21 minutami, Jan R. napsal:

Určitě rozjezdu do kopce pomáhá XDS a ne EDS ? XDS+ je spíše na projíždění zatáček.

Pravda, poopravim prispevek.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Procházím specifikaci nové Scaly a v ní je položka PZP - "zvýšený podvozek". V konfigurátoru vidím jen "paket pro špatné cesty" v jehož popisu se skoro nic nedočtu jen "lepší průchodnost terénem atd.". Mohl by někdo poradit, o kolik je podvozek oproti standardu zvednutý a případně jestli to někdo viděl v reálu? Mám z toho trochu obavu, oni Škodovky obecně už ve standardu bývaj tak trochu na chůdách (hlavně byly FII i současné F III). Aby to auto nevypadalo nějak trapně. Na druhou stranu to jde do stavební firmy, tak pokud to nebude vizuálně úplně paskvil, tak bych pro to měl pochopení :-)

Vloženo

Nějaký extra zvýšený podvozek mají scaly pro PČR, fotky někde byly a je to asi už extrémní koza. Moc bych od toho nečekal. Pakety pro špatné cesty byly už i na O1. Plastové !!! kryty na podvozku a hlavně specifické díly a tím jistě dražší tlumiče, pružiny atd. a měla tuším i ocelový kryt pod motorem a to scala určitě mít nebude. 

Vloženo

Dle webu Škodovky  u Scaly ten podvozek pro špatné cesty zvyšuje světlou výšku vozu o 12 mm a zahrnuje jiné pérování a tlumiče a dodatečnou ochranu podvozku, tj, větší podmotorový kryt, který pokračuje i pod převodovkou. Jestli je tam i nějaký kryt další, tj. dříve tam měli škodovky u toho podvozku pro špatné cesty i kryty tzv. misek pro dolní uchycení zadních tlumičů, tak to už nemůžu sloužit, zkus se zeptat přímo u prodejce. 

Ocelový kryt pod motorem určitě není, je to jen větší plastový výlisek, možná o nějaké té větší tloušťce. 

 

Vloženo (editace)

Hm, takže zvednutí je 12mm. To by snad nemuselo ještě vypadat tak divně. Praktické přínosy na ježdění po stavbách to taky má. Dík za vysvětlení. Podrobnosti případně proberem s prodejcem. Šlo mi spíš o to jestli to někdo viděl na živo v porovnání se standardem, jestli to je vizuálně nějak markantní rozdíl. Osobně bych se držel standardního podvozku, ale auto není přímo pro mě, ale pro mého tátu, který by se spíš klonil k tomu zvýšenému. Já jen radím s výběrem specifikace :-)

Editováno: , autor: tom01
Vloženo (editace)

Pokud to má táta někde na stavbu, tak bych klidně bral ten zvýšený podvozek, než upřednostnit nějaký vizuál. Bavil jsem se před nějakým časem s důchodcem, co si pořídil Fabii III combi se zvýšeným podvozkem, neboť od jara do podzimu bydlí na chatě, kde je přístupová cesta jen přes polní a  a částečně lesní cestu a ten si to nemohl vynachválit. Předtím  měl prý  Fabii II a šoural na té  cestě pořád tzv. břichem auta a teď to prý má tak akorát na pohodové projetí. Holt buď účel, nebo krásu.  Já osobně jsem za účel, ale každý se rozhoduje za své. 

Editováno: , autor: DušanV
Vloženo

To zvýšení bývalo vždy 15mm (auta), ale světlá výška se zvedne "jen" o těch 12mm kvůli mohutnějšímu podmotorovému krytu, který to zase trochu snižuje. Nevím tedy zda je to případ i Scaly, ale obecně to takto bývalo u starších modelů.

Vloženo

@DušanV   No na tahání materiálu po stavbách to není, ale pro technika stavební firmy ano. Díky za info. Mezitím se toto téma trochu slilo s diskuzí v sekci Koupě Scaly :-D

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...