Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

když tohle nastane, stačí auto odstavit, zamčít a počkat cca 10 minut než v zamčeném autě zhasne červená kontrolka na stropě, další start a všechno bude ok.

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Vloženo

Jsou Tvoje info o novém FW nějak ověřené, máme Scalu 3 roky, vše měněné a aktualizované, problémy pořád se 3 telefony a už přes rok čekáme na "nový" FW. Dle dnešní info ze servisu máme FW aktuální a máme si koupit další a možná kompatibilní telefon. 2x Samsung a 1x Xiaomi. Myslím, že je to od nich prachsprostá výmluva, že za vše může spárování s telefonem.

Vloženo

Luboun: ja mám Redmi Note 11Pro 5G syn Apple iPhone 13 a tiež mi povedali nech si kúpim druhý telefón čo je kompatibilný s autom ale to je blud lebo služobný Samsung S22 tiež vypadáva tak neviem aký. Proste Škoda.

Vloženo

A máte někdo telefon prokazatelně kompatibilní dle těch jejich úžasných stránek? Prostě si musíme koupit telefon dle Škodovky....

https://compatibilitylist.skoda-auto.com/

Ale stejně, pokud si koupíte telefon vyrobený půl roku poté, co ho otestovali nebo v něm proběhne byť jen jediná aktualizace čehokoliv nebo instalace další aplikace, tak od toho dává Škoda ruce pryč.... viz jejich upozornění při otevírání ověřování kompatibility...

Vloženo

V prosinci jsem reklamoval pri mrazech vyskakujici hlasku ochrany komponent a nefunkcnosti systemu. Zaroven jsem do te doby resil neustale vypadavajici kabelove apple car - v servise mi bylo na reklamaci receno (ochrana komponent) ze o tomto vedi, ze to je znama chyba a ze mi bude prehran SW/FW jednotky. Od te doby zadne vypadky, nebo nefunkcnosti.

Jinak teda kabelove pripojeni a telefon iPhoneSE2020

IMG_5974.jpg

Vloženo

Luboun: teraz som pozeral ten zoznam škodovky tak keď mám Scalu 2019 môžem použiť len staré telefóny? To asi nestíhajú dopĺňať nové 😁. Ešte by ma teda fakt zaujímalo či to majú odskušane s tými čo tam majú napísané.

Vloženo

Ano, základem je oběhnout bazary, koupit staré použité telefony, dát je do továrního nastavení, vypnout automatické aktualizace a neinstalovat žádný další software. Pak je určitá naděje....

Před otevřením těch stránek kompatibility na webu Škody je obšírné upozornění, že musíš mít zcela identický (vč. roku výroby a stejné verze UI) telefon, jinak negarantují nic.

Vloženo

Tohle je absolutní nesmyl. Mám MR2020 a iphony SE 2020, Xr, 11, 12 naprosto bez problémů, od Samsungu S21, A52, A52s, A23 5g, 2x loňská Motorola, Nokia,2x Realme, Redmi a další. Vždy bezdrátové spojení a vždy bez problémů a to mám původní FW. To jako by někdo řekl, že mu nebude fungovat nová žehlička v jeho staré elektroinstalaci :) Každopádně telefon nemá vliv nikdy na funkci SOS a stejně tak ani FW infotainmentu. Stojím si za svým tvrzením, že problémy SOS má na svědomí akumulátor v jeho jednotce.

Vloženo

Myslím si, že tam uvádzajú mobily pre neaktualizovaný stav infotainmentu. Tiež nemám pre 2019 tel. v zozname a ide. To bude asi deklarácia, že pre tieto by to malo ísť bezchybne s plnou podporou.

Bez tak je to kravina, lebo presne viem za akých podmienok sa reštartuje infotaiment a robí to nezávisle na druhu telefónu, či systému.

A ako to bolo vyššie, toto na SOS vplyv nemá. 

Vloženo

Já s Tebou vůbec nepolemizuju. Nicméně s Bolerem bojujeme 3 roky, vše údajně měněné, software prý aktuální a jiný není.... Systém zamrzá, seká se, "černá" a SOS občas nefunkční. Dle tvrzení servisu i textu na stránkách Škoda vše souvisí se vším a prý i nekompatibilní telefon může totálně zaseknout celý systém. Vím, že je to NESMYSL, ale jak s tím bojovat, když oficiálně přiznají, že produkují takový šmejd a všichni se na to odvolávají?

Máš štěstí, že Ti funguje vše i s "nekompatibilním" telefonem.

Vloženo

Mě se zase vrátil neduh snulování všeho. Když jsem auto pořídil tak to samo snulovalo trip, hodiny, pak přes rok pokoj a teď během měsíce třikrát, nerozumím tomu, ale údajně se mě týká přehrátí radia a virtuálu. Odolával jsem dokud vše šlapalo jak mělo, ale teď na servise nechám udělat. Není na co čekat, ale obava je aby to nebylo ještě horší :-(

Jo a mám vypozorováno, že se to snulování stane s odemčením auta.

Vloženo (editace)

Starý telefon Xiaomi Redmi Note 8 (Android) drátově bez problémů, nyní iPhone 13 bezdrátově rovněž (po aktualizaci na iOS 16 semtam připojení na druhý pokus). Infotainment Amundsen, MR 2019.

Editováno: , autor: Kolacek12
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Po delší době včera zase chyba sos a nefunkční infotainment. Zajímavý je, že se to stává pouze, když pouzívám iphone, s androidem neikdy, asi náhoda. Spíše to bude oteplením a inteligentním "nedobíjením", v zimě, když auto dobíjí trvale jsem se s tím nikdy nesetkal. Netuší někdo, jestli v tomhle stavu fungují alespoň akusticky zadní parkovací senzory?

  • o 7 měsíců později...
Vloženo
V 7. 10. 2022 na 7:49, PeWe napsal:

Dopředu upozorňuju že v mém případě výpadky SOS nemají vliv na infotainment a mám jej vždy plně funkční . No v některých případech bych na 2 roky klidu nevsázel . Většinou jsme měl výpadky jen občas tak jsem mávl rukou . Na jaře to už bylo už hodně často , ale nesledoval jsem příčiny kdy a proč. Proto při garančce (3.rok) jsem  reklamoval . Dle diagnostiky vadná GPS anténa , tudíž výměna + přehrání OCU jednotky , ještě ten den když jsem jel ze servisu byla chyba tak jsem otočil a jel zpět ( znovu přehrána jednotka OCU). Pak byl cca 2týdny klid . No a samozřejmě to nepomohlo . Pak přes prázdniny se to opět rozjelo jako před výměnou antény  , tak jsem začal sledovat , fotil, točil videa a zapisoval no a došel jsem k závěru  , že pokud je venkovní teplota od 20°C výše tak mi chyba vyskakuje skoro denně . Tzn. ráno  a večer kdy je chladno v drtivé většině bez chyby , ale přes den hází chybu . Objednal jsem se tudíž na reklamaci  a před ní se ochladilo a výpadky přestaly . V rámci reklamace ( před 2 týdny ) vyměněna OCU jednotka včetně její baterie . No po reklamaci zatím bylo chladno ( max 17 °C ) a tudíž 2 týdny bez závady a včera , kdy bylo nejtepleji a těsně přes 20°C mi to opět vyhodilo chybu. @Jirra  tu na předešlé stránce psal , že jemu to dělá od 10°C . 

 

Abych uzavřel etapu s mým problémem  SOS chybou , tak ještě loni na konci října jsem reklamoval a byla ještě navíc vyměněna LTE anténa v zadním nárazníku a od  té doby již skutečně mám klid od této chyby . Ale jak jsem psal výše , vždy jsem měl infotaiment funkční .

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ono asi zalezi kus od kusu ja som s nefuncnym infotainmentom nemal ziadny problem . 1x sa mi stalo ze sos rano svietilo na cerveno a pobede uz bolo zelene inak vsetko ok 

Vloženo

ale stalo sa...a len otazka casu, kedy sa to stane zase, kedze to sos maju roky problemy

preco sa to nestava zene na aute inej znacky?..hmm, niekde asi bude konstrukcna chyba 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...