Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

@Dodi 15 Souhlas s těmi (s-) značkami. Uvidíme, až po určité době zveřejní Němci opravy Scaly v německých servisech a se svolávačkami atd.

Taky s Dodim souhlasím. 

Všude jsou problémy a každý je taky vnímá jinak...

 

Abych se vrátil k tématu. 

Sos je podle mě ten nejmenší problém.

Dnes jsem koukal a stále svítí zeleně. 

Model konec 2019 takže jeden z nejstarších. Třeba nové ročníky blbnou víc. Nevím. 

 

@Dodi 15 áno, súhlasím, presne tak som naletel škodovke. okrem jedného majiteľa, každý vravel len chváli a potom , keď sa mi začala tá sračka srať, mi zrazu postupne vraveli, že aj toto som mal aj hento. akurát, nie každá sračka, schováva reklamácie ako VW, že sa k nim nedostaneš.

čo máme ostatné autá, resp. sme mali. ford, opel, suzuki, fiat, dacia, nikto neschovával reklamácie a dali sa vylustrovať v servisnej histórii.

Pánové, mám s ecall stejný problém. Stává se, že několik dnů nefunguje, následně zase několik dnů funguje bez problému. Časem se to zhoršuje. Nezdá se mi normální, že by škodovka nebyla schopna závadu za 3roky, co je tento systém na trhu, identifikovat. Přece je blbost, aby závada byla v software, když to přestává fungovat po cca. 1 až 2 letech. Kód software přece není závislý na čase. Rovněž měnit po roce kabeláž se mi zdá nesmysl. Utvrzuje mě v tom i to, že někteří,  jak to tady tak čtu, už na výměně byli opakovaně. Daleko pravděpodobnější mi připadá informace od vormen, který nahodil myšlenku akumulátoru v ecall. Zajímalo by mě, kde k této informaci přišel.... nevěřím, že škodovka příčinu po 3 letech nezná, takoví diletanti snad nejsou. Pak mě napadá ještě např. vysychání elektrolyt. kondenzátorů v jednotkách a tím zvýšení náchylnosti k rušení apd. To by tak odpovídalo, že po výměně bude tak rok, dva klid a pak znovu...
Ještě jsem vypozoroval, že závada se objeví skoro okamžitě, jak se zvýší venkovní teplota nad cca. 10°C. Když byly nízké teploty, byl klid. Zajímaly by mě na to zdejší názory.

Pokud to nevyřeší, abych se toho auta hned po záruce zbavil.

Hm. 

Co třeba spojení přes operátory? 

Přeci jen jsou někde hůře pokrytá místa a pak to dělá bordel v následném spojení se sítí? 

Nebo přechod mezi operátory??? 

Určitě to bude používat všechny 3.

Jen nápad. 

 

Baterku jsem zde popisoval. 

On se někdo najde, kdo se k ní dostane a změří. 

Nebo možná by byla možnost jí najít v měřených hodnotách v diagnostice a odečíst voltáž. 

 

Ty kondíky nevím. Bude to jak mobily a ty bordely nedělají. Bude to vše smd a mikro. 

mam 2020 rok a s infotainmentom ani s SOS som este nemal ziadny problem . mozno mam nejaky vynimocny kus .

Již jsem psal a t.c. čekám na opravu, jelikož baterie nejsou a někteří v mem servisu čekají již od nového roku. 
Me to zjistili jen napichnutim na PC, kde hlásí kritický stav baterie tak prý výměna.

Já myslím, že se silou signálu GSM to spojitost mít nemůže, protože to nenaběhne vždy při nastartování. Ze začátku stačilo jen vypnout motor a znovu nastartovat a bylo vše OK. Navíc můžu jet přes celou republiku a nechytne se to. 

Ty kondiky... zas v autě může být více zdrojů rušení, třeba vn od zapalovací svíček, atd., předpokládám nutnost vyšší odolnosti proti rušení než u mobilů. 

 

Dodi 15 ... předpokládám, že se jedná o baterii v ecall? Připadá mi to nejlogičtější. To by mohl někdo zjistit, kde to vyčíst ve Vcds...

 

M.a.r.e.k.... může záležet kolik máš najeto, tj. kolik hodin bylo auto v provozu. Mi se to začalo projevovat až  kolem 35tkm

 

Nejvíce mě štve, že pak nejede celý infotaiment, tj. ani handsfree, rádio, navigace, atd. Kdyby to šlo alespoň nějak vyblokovat... 

je to možne ze sa to prejavi az casom najazdene mam cca 10t KM

Rok a půl, 10tis.km když se to projevilo, me všechno funguje i spojení s operátory na všech třech linkách, jen to píše porucha SOS vyhledejte servis. Kontrola u stropu nesviti vůbec jen někdy začne na chvilku svitit červené, ale fakt jednou za čas. Jezdím s tím už někde od před vánoc a čekám na servis.

  • 1 měsíc později...

Dnes jsem se bavil s přejímacím technikem jednoho AS(měl jsem tam pracovní Octavii na servisu), prý problémy s e-call již vyřešeny(nové jednotky), zatím přetrvávají problémy s výměnou baterií, prý nejsou.

  • 1 měsíc později...

Dnes mě potkala poprvé závada SOS, která ale potvrdila moji teorii o souvislosti s napětím baterie, která podle mě problém způsobuje. Čekal jsem přes hodinu v autě a ikdyž jsem po zastavení vytáhl klíček, nedošlo k totálnímu umrtvení auta, protože jsem ho nezamkl pomocí DO, takže auto mělo zvýšený odběr proudu. Občas jsem auto zamkl/odemkl tlačítkem a taky jsem propojoval bezdrátově novej telefon a několikrát zapnul zapalování. Start proběhl naprosto bez problémů, ale infotainment vůbec nenaběhl, zato červená kontrolka na stropě, žlutý vykřičník na palubce a nápis chyba SOS. Takže jsem popojel pár kilometrů, aby se baterka oživila a zkusil restart auta, infotainment už naběhl, ale chyba SOS stále. Ta byla dána tím, že po vypnutí motoru a zamčení auta, kontrolka SOS na stropě svítí ještě několik minut a systém je aktivní. Je proto potřeba čekat několik minut po odstavení auta až kontrolka zhasne a až potom znovu nastartovat. Při inicializaci si systém změří napětí a pak rozhodne, jestli bude svítit zeleně nebo červeně :) Takže jsem dojel 20km domů a za 10 minut šel do auta a kontrolka zelená přesně jak jsem čekal. 

Ta nutnost čekání asi nebude pravidlo. Začátkem dubna jsem měl po startu závadu SOS (poprvé, a zatím naposledy). Vypnul jsem motor a hned zas nastartoval, a vše bylo OK, včetně zelené kontrolky.

  • 1 měsíc později...

Dnes opět stejná chyba. Asi po 150km cestě jsem zastavil, šel něco koupit a po návratu k autu, jsem odemkl pouze kufr a otevřel ho a takhle jsem auto nechal cca 10-15 minut. Následně po startu jsem byl bez rádia a s chybou SOS. Čekalo mě dalších 100km, tak jsem čekal, že to samo naskočí a ono nic. Takže jsem po hodině zastavil, restart auta a displej naběhl, SOS stále závada, předpokládám, že příště bude vše ok. Prostě nemůžu zastavit a sedět chvíli v autě, jinak je to tam :) 

Následující den vše funguje jak má. 

Upraveno od vormen

Já mám výrobu 06/2021 a doteď jsem podobný problém nezaznamenal...

Dnes dáno auto na garancku a v rámci toho budou měnit řídicí jednotku SOS tak jsem zvědavý jak to bude fungovat…. 

toto bude kameň úrazu po záruke. teda pre zákazníkov, lebo všetko pôjde na vrub nás. tak ako i aktívna ochrana komponentov, keď sa zapne 

Jj, již jsem taky řešil a zatím ok, ale nevěřím, že se nevrátí. Ten zdroj přece nemá třeba 10-15let životnost. Původní vydržel sotva 1,5roku.

Tak ja som sa bavil s technikom o tom, keď sme boli na rybách. Sám povedal, že to bude ako bumerang po záruke sa vracať, lebo už teraz chodia tie autá.

  • 2 týdny později...

Takze po 3 rokoch aj mne svieto SOS na červeno a vypisuje Porucha funkcie nudzoveho volania. Auto bolo na garancnej prehliadke pred tyzdnom. Je mozne ze nieco do toho posrali , ze doteraz mi to nerobilo a zrazu to robi? Zajtra samozrejme budem volat servis. 

Tak test 1300km a prozatím OK i CarPlay je OK nevypadava😀

Ja už na to auto nemám nervy. To je fakt hanba.

Nič iné neostáva ako kým je auto v záruke reklamovať a keď skončí záruka, sú 3 možnosti: Buď si to zaplatiť a čakať do ďalšej chyby, vykašlať sa na to a žiť s tým. Bude to dokola sa opakovať, otázka je len časový interval medzi poruchami. Ako som písal vyššie, technik vravel, že to sa bude pekne sypať naďalej.

před 2 hodinami, csabac napsal:

 

Teraz som šiel autom a už žiadnu chybu nehlasi. Je treba ísť aj tak do servisu alebo nie?

Upraveno od petulko

Možná už se o tom diskutovalo a možná i já sám, nepamatuji si vše, ale nebude jednou nefunkční SOS problém na STK jako vážná závada?

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.