Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, chtel bych se zeptat zda tu mate nekdo zkusenosti/doporuceni na dekarbonizaci motoru. Nedavno jsem koupil trojkovy Superb v 110kW, co mel najeto behem 3.5 let 110 tisic (dle vseho prevazne dalnice a rad bych ho udrzel co nejdele pri zivote. Hned po koupi jsem navic vymenil motorovy olej, vsechny filtry, olej v DSG (ktery byl mmchdm po 110t km jeste pry ve velmi dobrem stavu na ten najezd) a vymenil komplet rozvody. Puvodne motorovy olej samozrejme longlife intervaly kolem 30t km (ted chci drzet 15t/1r). Nyni premyslim, jestli ma jeste smysl nejak cistit motor, nebo bude stacit obcas do nafty dolit aditivum, motor obcasne vytacet a melo by to byt ok? Dik za rady. 

Vloženo

Jestli motor pěkně jezdí, neřeš to a užívej si. Tento nájezd nepředstavuje problém.  Recirkulace spalin se bere až za filtrem pevných částic,  takže jdou do sání spaliny bez sazí. Separátory olej. Mlhy jsou též kvalitní.  Dnes karbonování hrozi spíš u benzinových přímovstřiků. 

Doporučuji tankovat naftu bez bio složky u eurooilu (páč organika obsahuje popeloviny více než nafta a šetříš tím DPF) a trvale pŕidávat VIF, který čistí vstřikovače a mírně vylepšuje mazivost nafty a i další parametry.  

  • Líbí se mi 1
  • Díky 2
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

 Preferujem  krátke výmeny oleja 2.t ,4.t ,5 t  samozrejme pri každej+ filter .Momentálne  som na tretej výmene potom už normálne . Po tretej výmene zase nový  palivový filter  dva krát aditíva do nafty  Texaco techron . Ešte mi nedá spávať prevodovka chcem tam olej vymeniť a to mám manuál😬 S3 110kw  

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Mam stejny rocnik a momentalne jsem nekde na 120 tis km, olej urcite 15 tis nebo rok, a namisto VIF bych doporucil Millers Oils Diesel Power EcoMax 500 ml, casto jezdim delsi trasy dalmice/okrsky a s VIFem jsem se pod 5l/100km nedostal, s Millers Oils okolo 4.8l/100km, parkrat i 4.6l/100km. Dlouhodobe jsem aktualne na 4.9l/100km. Tim chci pouze naznacit, ze se mi osobne Millers Oils osvedcil vic, ackoliv je lehce drazsi. 

Vloženo

V rámci čistoty motoru bych určitě koukal na kvalitu paliva. Určitě prémiovou kvalitu. Od nového vozu jsem jezdil na Shell VPower Diesel. Motor super tah a zvuk. Pak jsem kolem najezdu 100 tis. km asi na 20 tis. km přešel na Vervu. Někde jsem v té době zaslechl, že je to jen čistá nafta s aditivem. Ale po ježdění na Vervu se mi zdá zvuk motoru a turba je takový dieselovější a nemá již takový jasný zvuk při plné náloži jako dřív. Zas jezdím na VPower. 
A ještě jedna zkušenost. Když tankuju na Shellu v Rakousku, auto jede ještě líp a má o 0,3l menší spotřebu. Jak je to možné říkám si. Ví někdo jak je to nyní aktuálně u prémiových paliv? Kolik tam výrobci přidávájí rostlin?

Vloženo

Tankuji pravidelně u ČEPRA bez biosložky. 

Nedávno jsem se dozvěděl, že KM Prona nabízí produkt DIESEL PRO PLUS. Splňuje normu pro arktickou naftu. Tedy je v ní logicky více petroleje a neobsahuje biosložku, protože na arktickou naftu je výjimka, které KM prona jak vidno využívá. 

Vloženo

A jestli chcete vědět, kolik je v naftě biosložky, stačí obsluhu požádat o dodací list. Tam je uveden přesný obsah MEŘO v procentech. Pokud je v naftě hydrogenovaná biosložka, tak nevím, který parametr sledovat. 

Vloženo

Ja som dal spraviť kompletnú dekarbonizaciu BG ešte na superbe 2 motor plus  palivový sistem . Tlaky som nemeral neviem posúdiť ale pocitovo  žiadna zmena ani placebo ..  

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Vymeniť olej v intervale 3000km aspoň 3x po sebe. 

Chémiu by som nedával do oleja. 

Radšej na tie vymeny lacnejší olej nejaký Shell AV-L. 

Ja dávam 70eurovy ravenol 😂 😂 😂 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

dfga stojí ten ravenol za tu cenu ? chcel som skúsiť Ravenol smp , alebo Petro Canada tu tak slávne ospevuje Admin  FB stránky škoda superb club . Že aký super olej  ale ešte  doň naleje aditíva od BG  ... 

Vloženo

Skus VMP, mam ho druhu výmenu. 

Lepšie teploty mam na diaľnici a auto ma krásny zvuk, nehovorím, že lepší ako pri origo vw ale je v pohode. 

Podľa zlozenia a parametrov asi najlepší VW 507.00 olej. 

Ešte ma napadá Extreme AMG VR2 5W-30 GTI. 

Pripadne Redline Euro Series 5W-30.

Oba oleje ale nezoženies. 

  • o 1 rok později...
Vloženo

Myslim ze som temu pochopil. Zadavatel sa pytal na cistenie motora pri najazde 110tis km.

Ja som sa chcel spytat, ci pri tychto motoroch nie je potrebne nejake cistenie (udrzba) ani po vyssich najazdoch 200-300km...

Mozem sa na to spytat, ci vadi taka otazka?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...