rzm Vloženo 10. Září 2021 Sdílet Vloženo 10. Září 2021 Ahoj, chtel bych se zeptat zda tu mate nekdo zkusenosti/doporuceni na dekarbonizaci motoru. Nedavno jsem koupil trojkovy Superb v 110kW, co mel najeto behem 3.5 let 110 tisic (dle vseho prevazne dalnice a rad bych ho udrzel co nejdele pri zivote. Hned po koupi jsem navic vymenil motorovy olej, vsechny filtry, olej v DSG (ktery byl mmchdm po 110t km jeste pry ve velmi dobrem stavu na ten najezd) a vymenil komplet rozvody. Puvodne motorovy olej samozrejme longlife intervaly kolem 30t km (ted chci drzet 15t/1r). Nyni premyslim, jestli ma jeste smysl nejak cistit motor, nebo bude stacit obcas do nafty dolit aditivum, motor obcasne vytacet a melo by to byt ok? Dik za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 10. Září 2021 Sdílet Vloženo 10. Září 2021 Jestli motor pěkně jezdí, neřeš to a užívej si. Tento nájezd nepředstavuje problém. Recirkulace spalin se bere až za filtrem pevných částic, takže jdou do sání spaliny bez sazí. Separátory olej. Mlhy jsou též kvalitní. Dnes karbonování hrozi spíš u benzinových přímovstřiků. Doporučuji tankovat naftu bez bio složky u eurooilu (páč organika obsahuje popeloviny více než nafta a šetříš tím DPF) a trvale pŕidávat VIF, který čistí vstřikovače a mírně vylepšuje mazivost nafty a i další parametry. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanson Vloženo 10. Září 2021 Sdílet Vloženo 10. Září 2021 Pokud auto jezdilo do autorizaku, tak olej v DSG byl menen v 60tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rzm Vloženo 10. Září 2021 Autor Sdílet Vloženo 10. Září 2021 Je to uz 7kvalt DQ381, tam pokud vim je predpis az na 120tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanson Vloženo 10. Září 2021 Sdílet Vloženo 10. Září 2021 Pardon, ja mam 6 a tam je to po 60. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heron Vloženo 3. leden 2022 Sdílet Vloženo 3. leden 2022 Preferujem krátke výmeny oleja 2.t ,4.t ,5 t samozrejme pri každej+ filter .Momentálne som na tretej výmene potom už normálne . Po tretej výmene zase nový palivový filter dva krát aditíva do nafty Texaco techron . Ešte mi nedá spávať prevodovka chcem tam olej vymeniť a to mám manuál😬 S3 110kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemo Vloženo 24. leden 2022 Sdílet Vloženo 24. leden 2022 Mam stejny rocnik a momentalne jsem nekde na 120 tis km, olej urcite 15 tis nebo rok, a namisto VIF bych doporucil Millers Oils Diesel Power EcoMax 500 ml, casto jezdim delsi trasy dalmice/okrsky a s VIFem jsem se pod 5l/100km nedostal, s Millers Oils okolo 4.8l/100km, parkrat i 4.6l/100km. Dlouhodobe jsem aktualne na 4.9l/100km. Tim chci pouze naznacit, ze se mi osobne Millers Oils osvedcil vic, ackoliv je lehce drazsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 25. leden 2022 Sdílet Vloženo 25. leden 2022 A o dekarbonizaci motoru nikdo nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 25. leden 2022 Sdílet Vloženo 25. leden 2022 Myslíš že tyto motory mají problémy s karbonizací? EGR bere Spaliny až za DPF. Tak budou poměrně čisté.... 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michaltvr Vloženo 25. leden 2022 Sdílet Vloženo 25. leden 2022 V rámci čistoty motoru bych určitě koukal na kvalitu paliva. Určitě prémiovou kvalitu. Od nového vozu jsem jezdil na Shell VPower Diesel. Motor super tah a zvuk. Pak jsem kolem najezdu 100 tis. km asi na 20 tis. km přešel na Vervu. Někde jsem v té době zaslechl, že je to jen čistá nafta s aditivem. Ale po ježdění na Vervu se mi zdá zvuk motoru a turba je takový dieselovější a nemá již takový jasný zvuk při plné náloži jako dřív. Zas jezdím na VPower. A ještě jedna zkušenost. Když tankuju na Shellu v Rakousku, auto jede ještě líp a má o 0,3l menší spotřebu. Jak je to možné říkám si. Ví někdo jak je to nyní aktuálně u prémiových paliv? Kolik tam výrobci přidávájí rostlin? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 25. leden 2022 Sdílet Vloženo 25. leden 2022 Tankuji pravidelně u ČEPRA bez biosložky. Nedávno jsem se dozvěděl, že KM Prona nabízí produkt DIESEL PRO PLUS. Splňuje normu pro arktickou naftu. Tedy je v ní logicky více petroleje a neobsahuje biosložku, protože na arktickou naftu je výjimka, které KM prona jak vidno využívá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 25. leden 2022 Sdílet Vloženo 25. leden 2022 A jestli chcete vědět, kolik je v naftě biosložky, stačí obsluhu požádat o dodací list. Tam je uveden přesný obsah MEŘO v procentech. Pokud je v naftě hydrogenovaná biosložka, tak nevím, který parametr sledovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heron Vloženo 25. leden 2022 Sdílet Vloženo 25. leden 2022 Ja som dal spraviť kompletnú dekarbonizaciu BG ešte na superbe 2 motor plus palivový sistem . Tlaky som nemeral neviem posúdiť ale pocitovo žiadna zmena ani placebo .. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grey Vloženo 19. Únor 2022 Sdílet Vloženo 19. Únor 2022 Dělal jsem komplet dekarbo na 180tis. Foto měrky, jak vypadal olej po najetí několika set km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deliberator Vloženo 19. Únor 2022 Sdílet Vloženo 19. Únor 2022 @grey jasne. Jako vtip dobry... normalne tam mas olej cisty jak ve flasce 😂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 21. Únor 2022 Sdílet Vloženo 21. Únor 2022 Vymeniť olej v intervale 3000km aspoň 3x po sebe. Chémiu by som nedával do oleja. Radšej na tie vymeny lacnejší olej nejaký Shell AV-L. Ja dávam 70eurovy ravenol 😂 😂 😂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heron Vloženo 9. Duben 2022 Sdílet Vloženo 9. Duben 2022 dfga stojí ten ravenol za tu cenu ? chcel som skúsiť Ravenol smp , alebo Petro Canada tu tak slávne ospevuje Admin FB stránky škoda superb club . Že aký super olej ale ešte doň naleje aditíva od BG ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 10. Duben 2022 Sdílet Vloženo 10. Duben 2022 Skus VMP, mam ho druhu výmenu. Lepšie teploty mam na diaľnici a auto ma krásny zvuk, nehovorím, že lepší ako pri origo vw ale je v pohode. Podľa zlozenia a parametrov asi najlepší VW 507.00 olej. Ešte ma napadá Extreme AMG VR2 5W-30 GTI. Pripadne Redline Euro Series 5W-30. Oba oleje ale nezoženies. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 10. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2023 Ahojte, urcite je vas tu uz viacero s daleko vacsim najazdom cez 200tis km. Vozite sa stale dalej, bez nejakej udrzby navyse? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2023 ??? Co tím myslíš? Je ti zadání tématu jasné? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 10. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2023 Myslim ze som temu pochopil. Zadavatel sa pytal na cistenie motora pri najazde 110tis km. Ja som sa chcel spytat, ci pri tychto motoroch nie je potrebne nejake cistenie (udrzba) ani po vyssich najazdoch 200-300km... Mozem sa na to spytat, ci vadi taka otazka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2023 To je OK. Nicméně z toho původního to není moc zřejmé. Ale už to nebudem dál pitvat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.