csabac Vloženo 25. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2024 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 25. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2024 Doplnim, codlo teploty vlavo a vpravo je identicke. Vymena cidla a klapkaotvorena naplno manualne neovplyvnila teploty vlavo a vpravo. Vsetky klapky funguju, cifla vlavo vpravo myslim tiez(bez diagnostiky). Radiator na uz odtok chladnejsi, takze zase pusta menej tepla. Okrem raduatora ak je nieco este vadne, tak uz len riadiaca-climatronic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bennoch69 Vloženo 26. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2024 Tak tady sleduji jaké s tím máš problémy pořád dokola. Už to musí být únavné pro tebe. Můj osobní typ je , že to bude přívod k radiátoru topení a problém zřejmě nastal po výměně rozvodů , že se při výměně něco nedopatřením dostalo do chladícího okruhu a doputovalo to až k tomu radiátoru a tam to nepouští horkou vodu. Pokud teda do výměny rozvodů problém s topením nebyl. Jsem sám osobně zvědavý , jak tahle anabáze dopadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 26. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2024 To sa isto nedozviem, že či sa ta niečo dostalo a či pri výmene rozvodov. Ide to do toho istého autorizáku, takže si myslím, ak by sa tam niečo dostalo pri výmene rozvodov, nik sa k tomu nepostaví čelom, lebo potom by sme sa isto pobavili, kto uhradí náhradný diel. Čo som pozeral, tak 1,6tdi, 2tdi mali pri chladiacej kvapaline G13 a hlavne diaľničných autách problém s degradovaním chladiacej kvapaliny v EGR a zanášaním radiátora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 26. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2024 Rozdíl tam být může, ale minimálně znatelný. Vyměnit radiátor a nechat udělat pořádnej proplach. V autorizáku na to mají jasně daný postup dle TPI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 26. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2024 Už sme dohodnutý na pondelok. Ale teraz som zapochyboval o radiátore. Spodná trubka je vstup a vrchná hore výstup? lebo som videl obrázok, kde to bolo zakreslené opačne. Ja mám spodnú stále horúcu a vrchnú raz chladnú a raz teplú. To by ale potom znamenalo, že voda vôbec nejde do radiátora zhora a okrem polopriepustného radiátora, tam bude i niečo iné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 26. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2024 (editace) u mna je to takto...vrch studeny, vlazny, vcera horuci, spodona trubka je vzdy horuca doplním: číslo dielu je 2q1819030. vstup v motorovom priestore je takto: vrchná trubka prívod, spodná odvod. V interiéri sa ale potrubia krížia a spodná je vstup do radiátora, horná odtok, keby niekto do budúcna potreboval Editováno: 26. Listopad 2024, autor: csabac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek253 Vloženo 26. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2024 Při rozvodech se zpravidla mění i vodní pumpa, takže možné zavzdušnení, nebo se tam mohl dostat nějaký bordel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 26. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2024 Moze byt, ale ocakavammze autoritak to aj odvzdnusni, resp. spravi tak ze bude ok. Nonuz je to jedno, auto konco zase v servise a teda po zaruke uz pyta peniaze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 26. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2024 Inak doplnim, ze G13 chladiacu prestali pouzivat v skode a niekde okolo 2020 ju nahradili G12 evo. Ja mam na nadrzke uvedene G13 a tipujem ze 2019 rocnik bude mat i napln G13. Teda ak nedali G12 evo pri vymene rozvodov. Vraj ta g13 degraduje a upchava radiator. Inak po mne uz maju nahlasene v servise dve dalsie (ovce) s tymto syndromom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 26. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2024 Este k tomu zavtdusneniu. Nemyslim si, ze by sa radiator zazvzdusnil, kedze scala ma horuci privod dole. Tam bude bordel, alebo dozity. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 27. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2024 Dnes spravena dalsia diagnostika. Vsetko bez chyby, vsetko beha. Aj realne hodnoty teplot na cidlach. Takze radiator. inak auto zacalo kurit kym sme robili diagnostiku ako sauna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 13. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2024 (editace) Doplním postreh po vyriešení problému. Radiátor, resp. celý systém bol zanesený. Prestalo kúriť. Predpokladám, že rozožieranie radiátora G13 trvalo dlhšie. Pred výmenou, aj keď auto kúrilo, sa voda ohrievala veľmi rýchlo po štarte. ručička sa držala vždy na 90ke, teplota oleja tiež v pohode. mám 1,6 TDI a pripisoval som rýchlejší ohrev v zime aj tomu, že mám prídavné elektrické kúrenie od výroby. Postreh: To rýchlejšie zohriatie na pracovnú teplotu spôsoboval upchatý radiátor, resp. zanesený okruh. po štarte a prejazde 5km, bola voda okolo 70 podľa ukazovateľa a olej už ukazoval 50C. Teraz sa voda ani nepohne po 5km a olej nabehne tak po 10 km jazdy pri týchto teplotách. Takže ak máte TDI a voda, olej sa Vám zohrieva rýchlejšie, je to jeden zo signálov upchávajúcej sa sústavy. Ešte jeden postreh. Predtým, ak som auto odľahčil od záťaže, výjazd z diaľnice, klesanie na diaľnici, teplota oleja šla dole o 5-9C. Teraz naopak, auto ide do záťaže, teplota oleja začne klesať. A aj pri odľahčení ak klesá, klesá pozvoľnejšie a pomalšie. Editováno: 13. Prosinec 2024, autor: csabac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 14. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2024 Radiátor zarůsta z důvodu jeho malé velikosti. Alespoň tak jsem slyšel ze servisu. Momentálně toto řeším u opla insignia také nafta 6 let stará. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 16. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2024 @csabac co mas za datum vyroby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 16. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2024 (editace) @Dodi 15 5/2019 bola tam G13 a samozrejme, prečo by mi ju niekto v záruke vymenil, či aspoň upozornil na to, že ju daj vymeniť. Položka za pár eur ma vyšla na 800 eur aj s ostatnými nákladmi. Nehovoriac o tom, že bola poškodená aj nádržka vyrovnávacia, asi tlakom, nešlo viečko poriadne odtočiť a zatočiť za studena a necukla na konci keď som ju dotočil, že tam je také to cuknutie cítiť. Ako keby závit bol poškodený...menil som celú a v starej po vyčistení mnou a následnom výplachu v autorizáku som našiel zase usadeniny týždeň po výplachu strojovom. Takže dnes idem skontrolovať novú po 5 dňoch, čo tam je a kedy a či uplatním ten opätovný výplach na reklamáciu. mám termín, čo som hneď nahlásil reklamáciu po tej pene a usadeninách na stene nádržky po výplachu. Ale už pred Vianocami sa mi nechce riešiť a brať žene zase auto na celý deň. Editováno: 16. Prosinec 2024, autor: csabac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 16. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2024 @csabac Toť otázka, co by se změnilo, kdyby se kapalina vyměnila zavčas. Já mám 01/20, tak doufám, že už správnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 16. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2024 @Dodi 15 to už nezistíme. Ale zase pri nájazde 170k km za 5 rokov tam odtočila veľa tá kvapalina. Vtedy boli rozvody robené a kvapalina pôvodná. Čo ma na tom sere je prístup. Vedia o tom, že šli autá z G13 z linky, ale nedáme zvolávačku, lebo...ukrátime si zisk. Resp. veď to auto ak sa dosere v záruke, spravíme, ak po, zarobíme na ňom. Ako úplne by stačilo, že odporúčajú vymeniť. Dal by som si to vypustiť, spraviť trebárs len preplach destilkou za krátkej jazdy a naplniť novou. Už jedno, teraz je podstatné, ak tam ešte je sajrajt a bude znova usadenina v nádržke, aby to šlo von a nový radiátor nezasralo od toho čo je v systéme časom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 16. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2024 Vie mi niekto vysvetlit toto? Po jazde domov cca 70km som si vsimol ze teplota oleja v meste po jazde okreskami cez 100c. Ubudloni adblue tak tipujem ze vypalovalo dpf. Ale mi nedalo a hned po jazde ze kuknem vodu, olej. Ryska vodu pod max, otvorim viecko, vyskocila nad max vid foto. Ale hladina realne po hranu nadrzky. Novy, radiator, vyplachnuty system, nova nadrzka a viecko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 16. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2024 Ako moze byt hladins z boku 3mm nad ryskou a pritom realbe hladina po vrch. Po minute ako to bolo otvorene to zacalo klesat. Necham vychladnut trocha a pozrem hladinu vody a oleja zase Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2024 Nemyslím si, že toto patří zrovna do tohoto tématu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 16. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2024 @csabac Však ty to nějak určitě dotáhneš do úspěšného konce 🙂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 16. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2024 Na psychiatriu…🤣🤣🤣 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.