Přejít na obsah

Climatronic - nefunkční, závady, netopí, nechladí


Seal

Doporučené příspěvky

Doplnim, codlo teploty vlavo a vpravo je identicke. Vymena cidla a klapkaotvorena naplno manualne  neovplyvnila teploty vlavo a vpravo. Vsetky klapky funguju, cifla vlavo vpravo myslim tiez(bez diagnostiky). Radiator na uz odtok chladnejsi, takze zase pusta menej tepla. Okrem raduatora ak je nieco este vadne, tak uz len riadiaca-climatronic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tady sleduji jaké s tím máš problémy pořád dokola. Už to musí být únavné pro tebe. Můj osobní typ je , že to bude přívod k radiátoru topení a problém zřejmě nastal po výměně rozvodů ,  že se při výměně něco nedopatřením dostalo do chladícího okruhu a doputovalo to až k tomu radiátoru a tam to nepouští horkou vodu. Pokud teda do výměny rozvodů problém s topením nebyl. Jsem sám osobně zvědavý , jak tahle anabáze dopadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To sa isto nedozviem, že či sa ta niečo dostalo a či pri výmene rozvodov. Ide to do toho istého autorizáku, takže si myslím, ak by sa tam niečo dostalo pri výmene rozvodov, nik sa k tomu nepostaví čelom, lebo potom by sme sa isto pobavili, kto uhradí náhradný diel.

Čo som pozeral, tak 1,6tdi, 2tdi mali pri chladiacej kvapaline G13 a hlavne diaľničných autách problém s degradovaním chladiacej kvapaliny v EGR a zanášaním radiátora. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už sme dohodnutý na pondelok. Ale teraz som zapochyboval o radiátore.

Spodná trubka je vstup a vrchná hore výstup? lebo som videl obrázok, kde to bolo zakreslené opačne.

Ja mám spodnú stále horúcu a vrchnú raz chladnú a raz teplú. To by ale potom znamenalo, že voda vôbec nejde do radiátora zhora a okrem polopriepustného radiátora, tam bude i niečo iné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u mna je to takto...vrch studeny, vlazny, vcera horuci, spodona trubka je vzdy horuca

 

IMG_9917.jpg

doplním: číslo dielu je 2q1819030. vstup v motorovom priestore je takto: vrchná trubka prívod, spodná odvod. V interiéri sa ale potrubia krížia a spodná je vstup do radiátora, horná odtok, keby niekto do budúcna potreboval

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak doplnim, ze G13 chladiacu prestali pouzivat v skode a niekde okolo 2020 ju nahradili G12 evo. Ja mam na nadrzke uvedene G13 a tipujem ze 2019 rocnik bude mat i napln G13. Teda ak nedali G12 evo pri vymene rozvodov. Vraj ta g13 degraduje a upchava radiator. Inak po mne uz maju nahlasene v servise dve dalsie (ovce) s tymto syndromom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...