Leden 13Led 13 prave ze na 1.5 to zacinaju robievat dost casto ako na 1.4 lebo tie ma malokto. problem je ze tie ceny pripravkou su neunosne na kazdy motor iny pripravok.ja som pisal ze je tam iny pripravok a kalibruje sa to cez pc.a pri kolkych to mam robit ?interval je pri 240 ale radsej si dam pri 200.napisat dozivotne je debilina ked to tak nieje.
Leden 13Led 13 žádný interval není.jezdí k nám na servis 1,5 TSi s 320.000 km a rozvody původní.Mají kevlarový řemen,nebo s nějakými kevlar.vlákny či co.
Leden 13Led 13 origo skoda povedala 220 000 aj ked je tam kevlarove vlakno ale odporucaju menit. nik nenuti ta ich menit na silu .ja si dam a budem mat istotu a pokoj na dusi motor nieje perpetum mobile a nic neni dozivotne a navzdy.10 ludi 500 nazorov
Leden 13Led 13 Nejsem sice moderátor, ale nebylo by lepší vytvořit pro diskuzi o rozvodech u 1.5 TSI nové téma v odpovídající sekci? 🙂 Kdo bude hledat informace o 1.4 TSI, bude se tady muset pročítat X příspěvky o nesouvisejícím motoru. 🤔 Jako možný zdroj informací o této problematice už něco existuje v sekci O3:
Leden 13Led 13 ja som to cital a presne ako vravim 5 ludi 10 nazorov a kazdy si to riesi po svojom.chces mat pokoj v dusi a predist problemu menis alebo prdne a aj motor s autom a je zarobene ovela viac ako mohlo. je problem dohladat takyto ukon.no mne povedal ze je lepsie ho menit chalan v skodovke.a to ma nenutil ale pekne slusne mi posepkal. vedia ze je pisany dozivotny ale uz len sedliacky rozmyslam ze ani sucha dsg prevodovka nieje sucha a pouziva olej na mazanie a nieje dozivotna lebo je nazvana sucha.
Leden 14Led 14 ja som kupil auto z 198000km. bolo mi povedane že po 210 000km je 1vá kontrola potom každých 30 000km. neviem koľko peňazí je za kontroly ale dal som to za 550euro vymeniť v autorizovanom servise a mam na 200 000km kladne spanie a do 400 000 by som ho chcel predať. áno majú tam (TT SVK) prípravky na 1,4TSI. Vodnú pumpu som nemenil.
Leden 14Led 14 ale pletiete tu jablka z hruskami furt 95% 1,4 TSI ide na klasicke plechove pripravky ktore ma kazdy autorizak povinne 1,5TSI , novsie 1,0TSI idu len cez diagnostiku a pripravky ktore stoja cez 2000€ a nema ich skoro nikto ... je zbytocne na tym lamentovat, autorizak to urobi akurat to nebude nikdy na pockanie ... naozaj tym remenom po 250tis km nebyva nic 1,4-1,2 na plechove pripravky je vymena na dve hodiny kludnej roboty kedze sa nemusi rozoberat defakto skoro nic
Leden 14Led 14 no podľa tohto videa ale môj motor vyzerá dosť inak. neviem ako je vierohodná ta animácia ale minimálne: mam iný kryt hlavy nemám snímač na vačkovom hriadeli nemám hliníkový intercooler pod saním. aj mierku oleja mam inú/inde.
Leden 14Led 14 su dve 1.4 starsia a novsia s vypianim dvoch valc CZEA podobne ako u1.5 tsi preto sa tu miesaju hrusky jahody pomarance.ta starsia neviem ako vypada a kde co ma presne no na tejto je nastavovanie ako 1.5 cez pc s pripravkom za 2000 e ale nepasuje na 1.5 ku a aj ine uhly nastavenia vacok su u 1.5 ako 1.4 pri vymene .a treba aj diagnostiku pustat cez odys cez skodu na zapis zevraj.po dnesnom dni co som sa dozvedel.tak nech povie niekto relevantny co menil co meni a rozumie sa a vie co to obnasa.
Leden 14Led 14 před 8 hodinami, suri. napsal: ale pletiete tu jablka z hruskami furt 95% 1,4 TSI ide na klasicke plechove pripravky ktore ma kazdy autorizak povinne 1,5TSI , novsie 1,0TSI idu len cez diagnostiku a pripravky ktore stoja cez 2000€ a nema ich skoro nikto ... je zbytocne na tym lamentovat, autorizak to urobi akurat to nebude nikdy na pockanie ... naozaj tym remenom po 250tis km nebyva nic 1,4-1,2 na plechove pripravky je vymena na dve hodiny kludnej roboty kedze sa nemusi rozoberat defakto skoro nic Chlapci,je to jak píše Suri a nevymýšlejte jiné kraviny.Jak jsem psal,máme na servise 1,5TSi co má 320.000 a v klidu. Já osobně u svého Golfu 7 1.4 TSi 2017 měnil řemen a kladky při myslím 335000 a řemen jak nový,absolutně bez známek nějakého poškození.Jak jsme psal,má tam být kevlar nebo co.osobně si myslím,že spíš odejde nějaká kladka než řemen.
Leden 14Led 14 Ten remen ma sklennikove vlakna (su tazsie, ale zaroven pevnejsie ako kevlar). Inak co som studoval a aj pozeral, tak u tychto motorov EA211 fakt nie su problemy s rozvodmi, skor je to rarita.
Leden 16Led 16 ani rarita asi , nepocul som o takom este ze by bol problem menilo sa vzdy kvoli inemu problemu , uniku oleja hore z gufera a podobne menil som yeti 2016 po 250+ a nebolo tomu nic , na remeni vidno ze jazdil , kladky ako nove nic co by sa o rok dva a par km potkalo
Leden 20Led 20 Ahoj chlapi, nechával jsem dělat rozvody u 1.4 tsi s vypínání válců spíše z preventivních důvodů,najezd 179000 a rok výroby 2017... a od té doby se mi to auto nezdá. První problém byl,že dsg začalo radit jinak,hrozně brzo řadí 3 a 4 stupeň, a celkove nemám z projevu motoru dobrý pocit. Nyní jsem si všiml že auto stále kouří... Nejdřív si říkám že je to nizkyma teplotama venku, ale kouří i po ujetí 20km a zahřátí motoru. Dnes jsem mu dal trochu zahul jestli to nezmizí ale po přijetí domu je vidět stále mírný kouř nebo spíš para.. nesmrdi, je to opravdu jako voda.. ráno když mrzne je v koncovkach trošičku ledu. Voda se asi neztraci, ale delala se i vodni pumpa a par dni zpet jsem trochu dolil, myslel jsem ze se to po vymene pumpy stat muze ze klesne hladina... Co jsem zjišťoval tak v servisu nanestavovali casovani přes PC. Další věc je,že s tím jezdí manželka a auto se extra nezahreje.. je možné že ty rozvody mohou být udělané špatně? Je tu někdo z okolí Prahy kdo by dokázal zjistit na diagnostice zda je vše správně? Pokud to vůbec jde přes diag... popřípadě origo vcds mám a když mě někdo navede tak dokážu nějaké hodnoty poslat, ale nevím které kontrolovat... díky a omlouvám se za dlouhý příspěvek
Leden 20Led 20 u 1,4 TSi se rozvody pomocí PC nenastavuji.Pokud mají přípravky,není co udělat špatně.
Leden 20Led 20 to video je na motor 1.4 tsi czea 110 kw .ja mam tento motor rv 2018 a nastavuje sa cez pc- vacky tak ako je vo videu .s pripravkami starsie sa nastavuju klucom cez pripravok ako na klasike.uz pochop ze su 2 druhy 1.4 tsi jeden je s vypinanim 2 ch valcov 110 kw ako je 1.5 tsi a jeden je bez klasika 4 valec.
Leden 21Led 21 aky mas kod motora a kde ti to robili ked je tam problem a mas fakturu, treba to pisomne reklamovat v zarucnej lehote, ktora je na pracu tusim iba 3 mesiace ? 1.4 TSI CZCA 92 kW 1.4 TSI ACT CZDA, CZEA 110 kW
Leden 21Led 21 To samozřejmě mohu,ale nejsem v pozici že můžu na 100% říct že je něco špatně ... na převodovku mi bylo řečeno, že s ní nic nedělali a s rozvody nemá nic společného a že se mohlo stát, že se nějak resetovala protože auto bylo 3 dny odpojene od baterky( něco chybělo na dodělání rozvodu) Tu paru z vyfuku pozoruji pár dní kdy je venku stále kolem 0°C... proble i je, že s autě jezdí manželka a do práce cca 5km z prace stejně a pak po městě s dětmi na kroužky...
Leden 21Led 21 Jinak má 1.4 tsi act 110 kw, ale přesný kód motoru neznám... Kód motoru jsem zjistil, a je to czea Upraveno Leden 22Led 22 od LukasKant
Leden 26Led 26 Ta pára bych řekl, že je normální. Z počátku mě to také překvapilo. Při určité teplotě a vlhkosti vzduchu to máme také. Člověk o tom nemusí vědět, dokud se na to nezaměří.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.