Publikováno Leden 6, 20223 r Dobrý den. Vlastním vozidlo Škoda Superb 2.0 tdi 140 kw, r.v. 2015 DSG 4x4. Několikrát se mi stalo, že během jízdy při nízkých otáčkách okolo 1500 začne vozidlo cukat. Když přidám plyn a zvýší se otáčky tak to přestane. A dále když přijíždím do křižovatky úplně nezastavím a chci se znova rozjet, je tam zařazený 2 rychlostní stupeň , tak to také cukne , Toto se neděje pravidelně jen někdy. Děkuji za každou radu která mi pomůže.
Leden 6, 20223 r Autor Na diagnostice závada nízký tlak paliva. na doporučení - Vyměněn palivový filtr, přidána aditiva do nafty a stále stejné.
Květen 11, 20223 r Zdravím všechny a prosím o rady, nebo názory. Motor mi začal v posledních dnech dělat starosti. Zbruba jednou za dva dny začne při pomalejší jízdě cukat, někdy i chcípne. Je to nepříjemné škubání, zkoušel jsem v tento moment i vyřadit DSG na neutrál a otáčky skákaly, klesaly. Po zhruba hodině takové jízdy, kdy jsem raději i zastavil začal motor zase normálně fungovat. Tohle se opakovalo za poslední týden už několikrát, mezi tím auto najelo třeba 2tis km. V průběhu toho týdne jsem začal problém řešit.. Diagnostika - neukázala nic (ve škodovce) Vstřiky - dle diagnostiky ve škodovce v pohodě Pal. čerpadlo - ve škodovce v pohodě Filtry vyměněny Do nafty jsem nalil přípravek na "detox" motoru a vyčištění vstřiků.
Duben 20, 20241 r Zdravim, jak se podarilo problem vyresit? Nyni mam neco podobneho a jsme vsichni bezradni. Dokonce autorizovany servis si nevi rady. Diky moc
Leden 8Led 8 Zdravim neriesil niekto problem s trhanim motora? Ide o superb 3 sportline 2.0 tdi 140kw 4x4 DSG6 najazd 184000km. Auto sem tam za jazdy trhne raz dvakrat, nerobi to praviedelne je to len pri zahriatom motore az po cca 50km a skor pri nizkych otackach do 2000. Na D prevodovke to robi podstatne viac na S skoro vobec. (dnes pri 180km ceste to spravilo len raz). Nespozoroval som pokles vykonu ani zvyseny spotrebu, auto ide normalne akurat idem menit olej v DSG mam nabehane 60000 na oleji. Zacalo to po natankovani Vervy ale odvtedy som sa vratil k omv maxmotion a vyjazdene 3 nadrze. Diagnostika teda len vypis chyb cisty. Na volnobeh ziadne trasenie ani kolisanie otacok nie je. Upraveno Leden 8Led 8 od Vlady25
Květen 17Kvě 17 Dobrý večer, mám zcela stejný problém jako Vlady25 na Škoda Superb 3 2.0 TDI 140 kW4x4 DSG6 (nájezd 182000 km). Vůz začal nepravidelně za jízdy, ať už na rychl. stupeň 4 ve městě při rychlosti 50 km cca 1400 ot. nebo i při jízdě po dálnici na rychl. stupeň 6 při 2200 otáčkách a rychlosti 120-130 km za jízdy škubat/trhat, jakoby se přerušil přívod paliva na půl vteřiny. Ve městě jednou dokonce zcela zhasl. Provedena diagnostika v servisu, absolutně bez závad. Vyměněný olej v DSG, všechny filtry včetně palivového, pravidelně servisovaný, olej v motoru se mění po max. 15000 km, nové rozvody, vodní pumpa ve 150000 km atd.. Zkouška tankování nafty i jinde, naposledy prémiová nafta u OMV, takže to bude něčím jiným. Na volnoběh žádný problém ani pokles otáček, starty bez problémů, nová baterie. Má někdo nějaký nápad, kde může být příčina? Zkouším i jiný servis. Děkuji
Květen 17Kvě 17 Ja som vymenil snimac klukoveho hriadela a je po probleme ale odporucam aj skontrolovat kabelaz ja som mal zaoxidovany konektor do riadiacej jednotky ktory je nestastne pod nalievacim hrdlom vody do ostrekovaca Upraveno Květen 17Kvě 17 od Vlady25
Květen 18Kvě 18 Ještě dotaz, je to složité vyměnit? Přestávám věřit servisům (ani autorizovaný servis si neví rady, to už je na pováženou). Nějaké foto případně schéma náhodou prosím nemáte? Tuším, že je to někde u olejového filtru ze spodu? Děkuji ještě jednou.
Červenec 12Čvc 12 Zdravim, take by me zajimal vysledek, koupila jsem stejny typ vozu - superb 3 140kW, 4x4 DSG a dělá mi totéž...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.