Publikováno Leden 8, 20223 r Dobrý den, rada bych se zeptala na zkušenosti zde diskutujících. Situace je následující. Koupili jsme Škodu Octavií combi 2014, dovoz Německo, Hned ten den jsme vyjeli do zahraničí (800 km). Po příjezdu se nàm rozsvítila červená ikonka oleje (při koupi nás ujišťovali, že všechny provozní kapaliny jsou vyměněny). Okamžitě jsme zastavili. Doplnili jsme litr oleje, v následujících dnes jsme auto dali do servisu ať vymění cely olej. po 300 km začala svítit žlutá kontrolka, zkontrolujte hladinu oleje. Zase jsme litr dolili. Auto kupovane přes Škoda plus, takto budeme řešit s nimi po příjezdu, ale zajímaly by mně vaše názory. dekuji za reakci. Julie
Leden 8, 20223 r Podla AS normy 1L na 1000km je normalna spotreba oleja. Otec tiez ma sice benzinovu octaviu 2012 a pri 90 tkm tiez zrala tolko oleja.Musela sa spravit GO motora. Pochybujem ze ti Skoda plus to spravi na vlastne naklady. Na spotrebu oleja vlyva vela veci napr Dlhy interval vymeny oleja Vysoke otacky za studena Kratke trasy s dislom Zle zabehnutie noveho motora Je bezne ze v nemecku mal majitel hned dialnicu takze motor dostaval od studena vyssie otacky Tiez mozno zle zlozene piestne kruzky. Toto je moderna doba.Taketo auta nam predavaju a vidia ,ze idu ako teple rozky.
Leden 8, 20223 r Mám ten samý motor,olej si měním sám a možu říct že to co tam naleju tak to i po 10-15tis.vyleju. 1L na 1000km je podle mne hodně! To by motor musel mět najeto aspoň tak 350000km.
Leden 8, 20223 r Autor Děkuji za reakce. mě spíše jde o to, že jsme v servise nechali vyměnit cely olej a za 300 km zase svítila žlutá kontrolka oleje, že máme zkontrolovat hladinu. To se snad nevypařil. Problém tedy určitě někde bude. Mela jsem naději, že Škoda plus bude mít serióznější jednání, bohužel je tomu opak. každopádně děkuji a přeji hezký den.
Leden 8, 20223 r A aký presný kód motoru máš ?? Napr. CRMB 110kw verzia žerie olej buď vôbec alebo v minimálnom množstve, kód DFGA 110kw tiež rovnako, ale 135kw verzia CUNA a CUPA tie si zoberú olej skoro každý motor. Niektoré 1l na 3tkm iné na 5-8tkm niektoré v pohode zvládnu bez dolievania 15tkm interval.
Leden 8, 20223 r Já mám CKFC, najeto necelých 250t, měním sám co 15t a nikdy jsem nemusel dolívat ani kapku - na měrce jsem se nedostal nikdy pod půlku (MIN - MAX)
Leden 8, 20223 r Ano aj CKFC je ako CRMB napr. Nerozumiem tomu, prečo tie CUPA a CUNA tak žerú olej a pritom tie motory jazdia v podstate bez problémov. Ja dolievam do jednej tak 1l po 6-8tkm a do druhej netreba nič. Inak @Lokin32 ja by som to reklamoval čím skôr pretože taká vysoká spotreba oleja ak to fakt spáli motor tak zachvílu pochová DPFko a to potom už budú iné ceny za opravy. Ak ti to žerie olej cez Turbo tak to je tak oprava do 500€ aj s prácou ak to žerie cez krúžky tak tam si myslím, že cena bude dvojnásobná.
Leden 8, 20223 r Autor @marfanděkuji za radu. Reklamaci mám v plánu udělat hned po příjezdu. Upřímně nevím, zda u auta s tímto uspějeme.
Leden 8, 20223 r Treba skúsiť, pretože to ste si mohli auto kúpiť o dosť drahšie a možno bez takéhoto problému. (viem to z vlastnej skúsenosti)
Leden 8, 20223 r Řekni ti přesně jaká bude reakce od "Škoda +". Paní,toto je běžná spotřeba oleje s tímto motorem,TO JE V POŘÁDKU, ŽÁDNOU JINOU ZÁVADU JSME NENAŠLI! Upraveno Leden 8, 20223 r od Fajerak
Leden 8, 20223 r Autor @Fajerak:) nevím, zda je úplně běžné při 1500 najetých kilometrech 2x dolivat olej. Při tom podruhé to bylo po 300 km od olejového servisu. Jako morálně jsme z toho špatní. Druhé auto a zase podraz. První měli stočené km, a tady už se děsím, co z toho vyleze. Platili jsme 319000, což pro nás není malá částka, ale prodejce to určitě zajímat nebude. Nemůže třeba být chyba v elektronice? To si vždy naivně myslím.
Leden 8, 20223 r No,než do toho vrážet další peníze tak to bych pokut to jde raději odstoupil od smlouvy a vys.spotřeba oleje dal jako skrytou vadu!
Leden 8, 20223 r Pokud se rozsvítila kontrolka po 300 km tak je jasné že to žere víc jak 1l na 1000km, co na tom. V momentě kdy se při výměně oleje 15K km dolévá víc jak 1l tak prostě motor není zcela ok a 320K za auto rozhodně není málo. Jestli nevidíš únik oleje někde v motorovém prostoru, tak je jednoduš Motor nebo turbo v hajzlu a prvních 6 měsíců je dokazování na autobazaru - škoda+ je klasický autobazar jako každý jiný. Nicméně tady nic jiného než nový motor nebo turbo nepomůže. Pokud to bude turbem tak ok, ale jestli je to motor... tak ti nový motor bazar nikdy nezaplatí a bude se s tebou hádat a zkoušet různé levnější opravy což znamená ztrátu času a nervy. Podle prvního jednání a podle toho jak se k tomu postaví bych se hodně rozmyslel jestli rovnou neodstoupit od smlouvy. Dej vědět jak jsi dopadl docela mě to zajímá. Díky. Upraveno Leden 8, 20223 r od 15degren
Leden 8, 20223 r Autor @15degren na odstoupení od smlouvy je pozdě. Kupovali jsme auto 22.12. Vrátíme se do ČR a budeme reklamovat. Jak to vše dopadlo dam vědět. Jen mě ještě zajímá, co kdyby auto prohlédl znalec a vydal odborný posudek a s tímto posudkem bychom vyrazili do Škoda plus?
Leden 8, 20223 r Autor To ano, ale aspoň bude důkaz na papíře. Jinak moje pravda vs jejich pravda. Novy motor také není zrovna levná záležitost.
Leden 29, 20223 r Ahojte mam DFGA. Po 4000km je olej na 2/3 rysky. Je to ok? Pri vymene bol na maxime (davali sme 5l). Predtým som mal CAYC a ten nebral po 10 000km výmene nic. Vdaka. Upraveno Leden 31, 20223 r od cayc
Únor 2, 20223 r beru tieto traktory olej často , čo mám odsledované od litra po dva na LL interval ...ten liter na 15-20tkm mi príde celkom štandard
Únor 4, 20223 r A tvoja skúsenosť co menej zožerie? Teraz tam je Ravenol VMP 5W30, do starého vždy išiel Shell ECT C2/C3 0W30 tam nebral nič.
Únor 8, 20223 r Autor Dobrý den, reklamace uplatněna. Skoda plus to opraví na svoje náklady, budou tam dávat nový motor. Jejich zjištění: “motor byl u původního majitele rozděláván, pravděpodobně došlo v minulosti k přeskočení rozvodového řemene a způsobilo to kolizi pístu s ventilem. Oprava u původního majitele proběhla, ale asi ne úplně úspěšně a vůz s tímto zatajeným nedostatkem prodával dál a my bohužel koupili. Tato závada nelze při běžné kontrole a zkušební jízdě odhalit. Proto nyní hledáme jiný motor, který vyměníme ve Vašem voze. Původní motor nemá cenu opravovat, není zaručen dobrý výsledek”. jak to ještě dopadne, budu informovat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.