Přejít na obsah

Velká spotřeba oleje


Lokin32

Doporučené příspěvky

Dobrý den, 

rada bych se zeptala na zkušenosti zde diskutujících. 
Situace je následující. 
Koupili jsme Škodu Octavií combi 2014, dovoz Německo, 

Hned ten den jsme vyjeli do zahraničí (800 km). Po příjezdu se nàm rozsvítila červená ikonka oleje (při koupi nás ujišťovali, že všechny provozní kapaliny jsou vyměněny).  Okamžitě jsme zastavili. Doplnili jsme litr oleje, v následujících dnes jsme auto dali do servisu ať vymění cely olej. 
po 300 km začala svítit žlutá kontrolka, zkontrolujte hladinu oleje. Zase jsme litr dolili. 
Auto kupovane přes Škoda plus, takto budeme řešit s nimi po příjezdu, ale zajímaly by mně vaše názory. 
dekuji za reakci. 
Julie 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla AS normy 1L na 1000km je normalna spotreba oleja.

Otec tiez ma sice benzinovu octaviu 2012 a pri 90 tkm tiez zrala tolko oleja.Musela sa spravit GO motora.

Pochybujem ze ti Skoda plus to spravi na vlastne naklady.

Na spotrebu oleja vlyva vela veci napr

Dlhy interval vymeny oleja

Vysoke otacky za studena

Kratke trasy s dislom

Zle zabehnutie noveho motora

Je bezne ze v nemecku mal majitel hned dialnicu takze motor dostaval od studena vyssie otacky

Tiez mozno zle zlozene piestne kruzky.

 

Toto je moderna doba.Taketo auta nam predavaju a vidia ,ze idu ako teple rozky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za reakce. 
mě spíše jde o to, že jsme v servise nechali vyměnit cely olej a za 300 km zase svítila žlutá kontrolka oleje, že máme zkontrolovat hladinu. To se snad nevypařil. 
Problém tedy určitě někde bude. 
Mela jsem naději, že Škoda plus bude mít serióznější jednání, bohužel je tomu opak. 
každopádně děkuji a přeji hezký den. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A aký presný kód motoru máš ?? Napr. CRMB 110kw verzia žerie olej buď vôbec alebo v minimálnom množstve, kód DFGA 110kw tiež rovnako, ale 135kw verzia CUNA a CUPA tie si zoberú olej skoro každý motor. Niektoré 1l na 3tkm iné na 5-8tkm niektoré v pohode zvládnu bez dolievania 15tkm interval. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano aj CKFC je ako CRMB napr.  Nerozumiem tomu, prečo tie CUPA a CUNA tak žerú olej a pritom tie motory jazdia v podstate bez problémov. 

Ja dolievam do jednej tak 1l po 6-8tkm a do druhej netreba nič. 

 

 

Inak @Lokin32 ja by som to reklamoval čím skôr pretože taká vysoká spotreba oleja ak to fakt spáli motor tak zachvílu pochová DPFko a to potom už budú iné ceny za opravy. 

 

Ak ti to žerie olej cez Turbo tak to je tak oprava do 500€ aj s prácou ak to žerie cez krúžky tak tam si myslím, že cena bude dvojnásobná. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Fajerak:) 

nevím, zda je úplně běžné při 1500 najetých kilometrech 2x dolivat olej. Při tom podruhé to bylo po 300 km od olejového servisu. 
Jako morálně jsme z toho špatní. Druhé auto a zase podraz. První měli stočené km, a tady už se děsím, co z toho vyleze. Platili jsme 319000, což pro nás není malá částka, ale prodejce to určitě zajímat nebude. 
Nemůže třeba být chyba v elektronice? To si vždy naivně myslím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se rozsvítila kontrolka po 300 km tak je jasné že to žere víc jak 1l na 1000km, co na tom. V momentě kdy se při výměně oleje 15K km dolévá víc jak 1l tak prostě motor není zcela ok a 320K za auto rozhodně není málo.

Jestli nevidíš únik oleje někde v motorovém prostoru, tak je jednoduš Motor nebo turbo v hajzlu a prvních 6 měsíců je dokazování na autobazaru - škoda+ je klasický autobazar jako každý jiný. Nicméně tady nic jiného než nový motor nebo turbo nepomůže. Pokud to bude turbem tak ok, ale jestli je to motor... tak ti nový motor bazar nikdy nezaplatí a bude se s tebou hádat a zkoušet různé levnější opravy což znamená ztrátu času a nervy.

 

Podle prvního jednání a podle toho jak se k tomu postaví bych se hodně rozmyslel jestli rovnou neodstoupit od smlouvy.

 

Dej vědět jak jsi dopadl docela mě to zajímá. Díky.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dobrý den, 

reklamace uplatněna. 
Skoda plus to opraví na svoje náklady, budou tam dávat nový motor. 
Jejich zjištění: “motor byl u původního  majitele rozděláván, pravděpodobně došlo v minulosti k přeskočení rozvodového řemene a způsobilo to kolizi pístu s ventilem. Oprava u původního majitele proběhla, ale asi ne úplně úspěšně  a vůz s tímto zatajeným nedostatkem prodával dál a my bohužel koupili. Tato závada nelze při běžné kontrole a zkušební jízdě odhalit.

Proto nyní hledáme jiný motor, který vyměníme ve Vašem voze. Původní motor nemá cenu opravovat, není zaručen dobrý výsledek”. 
 

jak to ještě dopadne, budu informovat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...