Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím chlapi 

na diagnostice mi našli tuhle chybu ,,Pozdější nastavení předstihu vačkového hřídele (řada válců 1) požadovaná hodnota nedosažena’’  kontrolka motoru svítí jen občas a celkově mi připadá že auto jede normálně jen zvuk při studeném startu trochu hlučnější. 
nesetkal se stim už někdo ? Abych třeba věděl co mě čeká. 
Díky 

  • 2 roky později...

Zdravím, nepodařilo se ti to nakonec nějak vyřešit? Mám naprosto totožný problém a navíc s tím, že mi při studeném startu občas chvíli rachtá řetěz a zároveň pár sekund škube celý motor.

Mno u tohodle motoru ti řetěz rachtat nemůže, protože tam žádnej není. 

  • 3 měsíce později...
V 5. 11. 2024 na 17:58, ImM1chal napsal:

Zdravím, nepodařilo se ti to nakonec nějak vyřešit? Mám naprosto totožný problém a navíc s tím, že mi při studeném startu občas chvíli rachtá řetěz a zároveň pár sekund škube celý motor.

Vyřešili jste to tedy nějak nakonec?

Kouknout v diagnostice na nastavení úhlu váčky kolik je tam stupňů. Teď jsem si to sám seřizoval. Měl jsem pohnutou váčku kterou nastavuje nastavovač vačky na právě straně motoru 

  • 2 týdny později...

Zdravím, řeším stejnou závadu na 2.0 tdi 110 kw s přestavovačem. Chtěl jsem se zeptat jak jste konkrétně seřídil ten rozdíl co to ukazuje v diagnostice, moc by mi to pomohlo děkuji. 

Co vám to dělá? Jak jste došel, že máte něco špatně 

V diagnostice uložená stejná závada P001100, auto běží normálně, ale po ujetí cca 50km zabliká žhavení a uloží se tato závada. V BMH toto viz obrázek
 

IMG_3379.jpeg

IMG_3430.jpeg

Dát rozvody na přípravky, aretovat kliku a kolo vačky. Plastové víko ventilu vlevo má zátku, vyšroubovat a musí jít vsunout další přípravek 6 mm. Pokud nejde, tak povolit olejový regulační ventil a zaaretovat,pak dotahnout ventil. Teď nevím kolik nm už. Možná je, ale vadný ten nastavovač nebo ventil 

nastavovač jsem dával nový a rozvody jsem přitom také aretaval, jaký rozdíl těch stupňů v naměřených hodnotách by měl být správný? požadovanou hodnotu to chce 10 stupňů a mě to skáče mezi 10,4 -10,7 stupňů. 

V 27. 2. 2025 na 20:04, Mirek_golf napsal:

Kouknout v diagnostice na nastavení úhlu váčky kolik je tam stupňů. Teď jsem si to sám seřizoval. Měl jsem pohnutou váčku kterou nastavuje nastavovač vačky na právě straně motoru 

 

To by mělo bejt OK ten rozdíl vs požadavek. A aretoval jsi i tu sací vačku přes to horní víko ventilů? Při dotahovani olejového ventilu? 

Aretoval jsem vše. kliku, vačku výfuk i sací přes tu dirku. Už fakt nevím po čem jít

Nejspíš ko vačky. Ale jen jedna z mnoha možnosti 

Zase si říkám, že kdyby byly ko vačky tak by to asi hlásilo furt protože by časování bylo rozhozené. Žhavení mi zabliká párkrát až po ujetí cca 50 km, jinak chod motoru je luxusní, už jsem z toho zoufalej

Zdravím, mne ukazuje adaptace váčky 0 max -0,24. Myslím že  to ukazuje moc do mínusu a proto to ukazuje chybu. Přestavovač váčky vám ukazuje jaké hodnoty skutečnou a požadovanou? Od do myslím.

-1.86 nebude hrozná hodnota. Mně ukazuje +2.77 a nic mi to nesvítí. Ja se taky potřebuju dostat do mínusu a nechce se tomu. 😄

Požadovanou to chce stálých 10 stupňů a skutečná skáče mezi 10,3 - 10.8 stupňů, měřeno na volnoběh. Při vyšších otáčkách se ten rozdíl naopak zmenšuje k těm 10 stupňům. Teď jde tedy o to jestli ta hodnota té adaptace vačky je moc v mínusu, co udělat proto aby se to zlepšilo? Znovu zkusit nastavit rozvody? 

Zkus znovu dat rozvody na přípravek. Ale povol ty kola jak se to opravdu má dělat. Někteří to jenom aretuji a nasadi řemen a napnou kladku 

Ještě se zeptám, jaké hodnoty ukazují vám co se týká toho přestavení vač. hř. sac. vent. Požadovaná hodnota a skutečná hodnota? a mění se vám to nějak při změně otáček? Máte taky stálou požadovanou hodnotu těch 10 stupňů? 
zkoušel jsem porovnat stejný motor ale v FL octavii a tam jsou tyto hodnoty viz. Foto a nevím co si o tom mám myslet

IMG_3432.jpeg

Není tam ještě někde v diagnostice nějaké základní nastavení nebo vynulování hodnot toho přestavovače?

Myslím není. Dá se udělat akorát test ,ale ten mi vychází OK, ale to neznamená že je ko

  • 1 měsíc později...

Ahoj, mám ten stejný problém. Můžu poprosit o info, čím u tebe byla závada způsobena.

Díky

Ahoj, zatím nevyřešeno, mám to teď rozjeté, jestli se to podaří určitě dám vědět

  • 1 měsíc později...
V 3. 5. 2025 na 14:32, pavel83 napsal:

Ahoj, mám ten stejný problém. Můžu poprosit o info, čím u tebe byla závada způsobena.

Díky

Ahoj, podařilo se ti závadu vyřešit?

  • 3 týdny později...
V 3. 5. 2025 na 14:32, pavel83 napsal:

Ahoj, mám ten stejný problém. Můžu poprosit o info, čím u tebe byla závada způsobena.

Díky

Ahoj, tak co podařilo se teda vyřešit?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.