Publikováno Březen 12, 200718 r Zdravím, sleduji toto fórum již od koupě své první Octavie tj. asi půl roku. Škoda Octavia Combi, RV 2003, MR 2004, 1,6i, motor BFQ. Dovoz Německo. Najeto cca 60000 km. Nebyl vážnější problém, až na výměnu brzdového spínače což se hlásilo jako porucha EPC. 700 Kč a za 10 minut se jelo. Až v sobotu přijdu k autu a nejde odemknout dálkovým na klíči a cosi pod kapotou hučí. Jely oba dva ventilátory – chlazení i klima a pod palubovkou něco pravidelně cvakalo – asi nějaké relé. Baterka mlela z posledního, tak jsem ji hodil na nabíječku a doufal, že se přes noc auto vzpamatuje. Nebyl vůbec důvod pro zapnutí ventilátoru. Manželka přijela z práce cca 2 km, takže se auto nestihlo pořádně zahřát a klimu taky nezapínala. Vodu jsem zkontroloval a OK. Ráno po zapojení samozřejmě žádna změna, oba ventilátory jely na plný výkon, ale relé pod palubovkou necvakalo. Nepomohlo ani nastartovat a zapnout a vypnout klimu. Začali jsme tedy s bráchou hledat pojistku pro ventilátor, ale nenašli. Ventilátory mám teď odpojené na konektoru, s autem se dá v pohodě jezdit, žádná kontrolka nesvítí, teplota ukazuje. Dneska jdu na VAG, ale jenom pro kontrolu se ptám taky tady, kde může být chyba. Hledal jsem tady na fóru, ale podobnou závadu jsem nenašel. Děkuji za odpovědi, snad jsem na něco nezapomněl. Dodávám že klima ja manuální A/C
Březen 12, 200718 r Vidím asi jen dvě možné příčiny... Buď se porouchal permospinač, nebo bitron.....
Březen 13, 200718 r Autor Bohužel netuším co to je bitron. Na VAG jsem byl - cca 20 chyb, ale všechny pravděpodobně způsobené postupným vytahováním pojistek při marné snaze zastavit ventilátory. Chyby vymazany a uvidíme dnes. Jak se tak procházím dílenskou příručkou, tak mě napadá vadná řídící jednotka ventilátoru. Je to možné? Dík
Březen 13, 200718 r Autor Podle popisu je ta řídicí jednotka ventilátoru (bitron) někde pod autobaterií. Dostanu se k ní, aniž bych musel rozebrat půl auta? Jde o to jestli to můžu s kolegou jednoduše prohodit a tím vyzkoušet pro jistotu než jí koupím.
Březen 14, 200718 r Autor Takže odpovím pro ostatní. Přístup je hodně špatný, ale po vyndání baterie se to trošku zlepší. Byla to vadná řídicí jednotka ventilátoru. 1000 Kč na šroťáku. Zdar
Září 24, 200816 r Čaues lidi, potřeboval bych poradit dnes jsem přijel z nákupu a ejhle vypnu motor a oba ventilátory na chladiči stále jedou a to i po 15 minutach. Když po této době otočím líčkem vidím že je "ručička teploty" jako při studeném motoru a motory stále jedou. Mám O1 r.v. 1999 motor AHF klimatronic 1.9 TDi 81KW. Odpojil jsem tedy alespoň konektor abych mohl jezdit. Prosím o radu. Nebo zda se to někomu nepřihodilo. Upraveno Září 24, 200816 r od wiibald
Září 25, 200816 r koukni na pojistku klimatizace na boku palubky, je tam 10A, číslo si nepamatuji , myslím č.16, pokud bude vypálené, tak to stále poběží
Září 26, 200816 r Tak ja to mam taky a zjistili ze cidlo to neni tak zkousi termostat ,dnes si pro to jdu tak ti napisu co to je .
Září 26, 200816 r Pod baterii jsou hlavní relátka ventilátoru zkus na ně mrknout popř. vyměnit, řešil jsem podobný problém.
Únor 6, 20223 r Zdravím , v servisu škoda mě řekli ať si toho nevšímám,že je to v pořádku. Já ale nevěřím. mám vuz škoda octavia 1 combi ,75 kw,rv .2003. Mám dotaz ohledně neustále běžících 2ventilátorů až při nastartovaném motoru. El. klimatronic je vyplý a oba se hned točí i při nula celsia a nevypnou. U novější octavie se švagrovi netočí ani 1 vrtule. Mám tam vadu ? VAG mě nic nekazuje. 1ks L ventilátor jsem aspon rozpojil ručně. Děkuji za rady.
Únor 6, 20223 r Mě oba běžely při nezapojení svorkovnice u termostatu a taky jsem tady kdysi četl o dochlazovací jednotce Upraveno Únor 6, 20223 r od ben06
Říjen 1, 20231 r U me konecne vyreseno. Octavia 1. Po odpojeni vsech cidel stale bezeli ventilatory. Zjistil jsem poskozene kabely u konektoru k rele co je pod baterkou. Vymenil jsem cely konektor a uz nespina pri studenem startu. Upraveno Říjen 1, 20231 r od attovidecz
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.