Přejít na obsah

Travel assist


faithless78

Doporučené příspěvky

Mne sa snad este nestalo pri zapnutom Travel assiste, aby mi auto vyhubovalo, ze mam drzat volant. (volant mam kapacitny, TA z vyroby)

 

Emergency assist sa aktivuje az po dosiahnuti intervalu. Ak je 10 minut, tak tento asistent snad postrada zmysel.

 

TA je stale len asistent, nie autonomna jazda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam na mysli starsi system. hlidani v pruzich. vim, ze to neni uplne ok tema. ale lepsi jsem nenasel a prislo mi zbytecne zakládat další.

kapacitni volant nemam. Kdyz jedu stopu uprostřed pruhu a normlane drzim volant, kazdou chvili chce, at udelam pohyb volantem (s hlaskou prevezmete rizeni nebo tak něco), aby si overil, ze drzim volant.

tim padem toho asistenta nepouzivam, protoze nebudu klickovat jak had na rovne ceste, aby si byl system jist, ze ridim.

tim padem predpokladam, ze kdyz to nezapinam, tak ani nepouzivam funkci emergency brake, o ktere pisete. takze prodlouzenim intervalu o nic neprichazim.

 

nechci, opakuji nechci jezdit bez drzeni volantu. ani minutu, ani 10 minut ... a verim, ze bych se s hlidanim v pruzích szil, pokud pojedu normlani jizdu a nebude na me porad blikat výstrahy a pipat ... 

Editováno: , autor: hamoun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ja ted nechaval menit kapacitni volant po zaruce (ale nastesti to slo z pojistovny). Kdyz odectu vetrak v sedacce, co mi menili, tak to vyjde mozna i na neco kolem 20 tisic. Chovalo se to presne, jak se zde pise, porad to chtelo casteji a casteji drzet volant i kdyz jsem ho drzel. A zhorsovalo se to. Nejdriv prehrali software, ujel jsem 10 km a zacalo to delat znovu, tak sel cely volant. Skoro bych rekl, ze kdyby tam uz nebyl novejsi software, tak ze bude piskat a hlasit tu TA chybu. 

image.thumb.png.ccae5ec6a4c2cfde943d6852ab0b3b1e.png

Editováno: , autor: frogale
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Čau, mám ve výbavě Travel Assist, ale mám starý volant bez tlačítka a adaptivní vedení v pruhu musím zapínat ručně v asistentech. Dá se někde v kódování nastavit, abych po máčknutí páčky ACC měl zapnutý rovnou i adaptivní LA stejně jako po stisknutí tlačítka TA na nových volantech? Díky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj,

Superb 3 MR22, kapacitní volant od výroby.

 

Většinou mi kapacitní volant funguje, tak jak si myslím, že by fungovat měl. Po aktivaci Travel Assist se stačí dotýkat volantu a nevyskočí žádná hláška o převzetí řízení. 

 

Někdy se mi ale stává, že po aktivaci Travel Assist jakoby nefunguje kapacitní volant a při držení volantu mi i přesto vyskočí upozornění "převezměte řízení" (nestačí volant pouze držet / dotýkat se, ale musím s ním lehce pohnout / otočit tak, jak to bylo u aut bez kapacitního volantu). Po otočení volantu hláška zmizí a vše se při jízdě stále opakuje. Samozřejmě, že při aktivaci Travel Assist nejezdím bez držení volantu, ale vadí mi ta povinnost trochu pohnout volantem (zapínám jen na dálnici).

 

Po ujetí nějaké vzdálenosti zkusím Travel Assist vypnout a znovu zapnout a někdy se to chová opět stejně jak je popsáno výše,a nebo někdy vše funguje na dotyk / držení a nemusím s volantem točit. 

 

Nějak jsem zatím nevypozoroval, jestli auto má při aktivaci Travel Assist třeba nějakou podmínku kdy stačí volant pouze držet a kdy vyžaduje aktivní pohyb otočením (hustota provozu, nejasné čáry pruhů, atd.). 

 

Proto se chci zeptat, jak Vám funguje kapacitní volant a jestli je toto chování normální nebo Vám vždy dotyk funguje nehledě na situaci kdy Travel Assist aktivujete.

 

Podotýkám, že se nejedná o vadu která se tu řešila dříve a to pípání nedostupnosti systému. Toto mi neudělalo ani jednou co auto mám, cca 15 000 km.

 

Auto mám necelý rok, ale dle servisní knížky vím, že bylo na svolávací akci s kodem SDA 48S5 + 55N3.

 

Budu rád za jakoukoli informaci / zkušenost

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mel take problem s volantem. Postupne se to zhorsovalo a dotyk pak uz nebyl rozpoznan nikdy. Meli to v servise na prehrati softwaru, vydrzelo to tak 10km a zase. Nakonec se na pojistovnu menil cely volat a od te doby ok. Jinak to ma fungovat tak, jak clovek predpoklada. Proste zapnes a vzdy jen lehce drzis. Bohuzel jsou ty kapacitni prvky po strane volantu a ne zrovna tam, kde jsem zvykly volant drzet, takze i tak se obcas ozve a musim ruku posunout. Ted mam doma na stole latku s kovovymi vlakny, tak mozna nekdy vyzkousim, co by s tim slo udelat.

 

Dokonce mam ted cerstvou zkusenost, ze kdyz clovek drzi volant i po zastaveni v zacpe, samo se na adaptivni tempomat rozjede treba i po par minutach. Nikdy jsem si toho nevsiml, vzdy to udrzelo pripravenost k rozjezdu nahodne jen 3 nebo 12 vterin. Asi jsem vzdy volant pustil 🙂

Editováno: , autor: frogale
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mam najeto cca 73 tisic (auto je ještě v záruce 100Kkm / 5let). Pokud aktivuji Travel Assist a dotyk funguje hned po aktivaci, tak pak funguje celou dobu kdy je využíván. Není to tak, že najednou přestane dotyk fungovat. A pokud aktivuji a nefunguje, také pak nefunguje stále, než jej třeba nevypnu a neaktivuji znovu, kdy třeba zase začne fungovat a pak zase funguje už pořád. 

Jak jsem psal, jak kdyby tam byla nějaká podmínka.

Myslím, že kdyby volant odcházel, tak že by to prostě i při funkčním dotyku najednou přestalo reagovat atd. Toto mi teda zatím nedělá.

 

Jinak pokud dotyk funguje, tak se stačí dotknout lehce úplně kdekoli po celém obvodu volantu (vně i zevnitř) . Stačí i jednou rukou držet vespod volant lehce dvěma prsty a palcem proti sobě. 

Hláška kdy dotyk nefunguje a musím pohnout volantem se objevuje cca po 10 sekundách. To je pořád stejné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak držím dole v strede z vnútornej strany hneď vedľa loga L&K, tak môj nereaguje a o 10 sekúnd píše hlášku. Musím mať prst o nejaké 2-3 cm vpravo.

Mimochodom, skúšal si niekedy funkciu úplného samočinného núdzového zastavenia ak nedržíš volant? Funguje to, ale niekde som čítal, že by to malo odstaviť auto na krajnici, ale mne auto ostane stáť v jazdnom pruhu diaľnice. Ak by si náhodou mal čas a možnosť to na diaľnici bezpečne otestovať, môžeš napísať, že ako sa to správa na tvojom aute? Vďaka.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...