Přejít na obsah

Cvrlikání při plném plynu a strašné dunění při ACT


Znedlob

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Tak jsem pokračoval v hledání. Dal jsem k čerpadlu telefon a nahrával jízdu. Slyšet v pozadí to je, ale z potrubí to nejde. Takže mám takový tip, ze by to mohlo delat turbo, což by k dávalo smysl. Ozývá se to při nafouknuti, kdyz se turbo roztočí a tlakuje. Jen nevím, jak to podat v AS, aby to správně prověřili. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Dobrý den.

Koupil jsem si škodu scalu 1.5 tsi 110kw.

Mam stejný problém jako se tady řešil, při plném plynu auto začne jak kdyby cvrlikat.

Absultně nevím kde by mohl už být problém zkusil jsem snad vše v AS mi řekli, že nic neslyší protože je to slyšet jen v tahu ale na volnoběh nic.

byl bych velice rád kdyby mi někdo poradil co to bylo a jak se to vyřešilo.

dekuji 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má někdo vlastní zkušenost s porovnáním ACT u evo1 a evo2? Viděl jsem test od Vaculíka kde ty dva motory porovnává a říká že evo2 v dvouválcovém režimu už neduní. Měl jsem 1.5tsi jak v O3 FL tak v O4 a u obou dvouválec nepříjemě vibruje. Teď vybírám O4 FL a asi budu muset jít do 110kw tdi, protože nechci riskovat další dunící dvouválec. Měl jsem půjčenou Scalu evo2 a tam byl dvouválec celkem ok, ale mohl to být lepší kus.

Editováno: , autor: Hamr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Evo2, výroba 04/23, najeto cca 20tkm, na 2 válce neduní, při přepínání na 4-válec je velmi mírné škubnutí,

kdo se nato nezaměří, tak to nepozoruje, zvukově to nepoznám. Mám kód motoru DXDB

Editováno: , autor: radek253
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@radek253 1,5 tsi evo1 manuál, jazda na 2 valce po rovine konštantnou rýchlosťou 90kmh nastavenou tempomatom, otáčky 2000/min a duní to tak ,že to necíti a nepočuje len ten, kto má problémy so sluchom. Veľa majiteľov tejto konfigurácie to však z nejakého dôvodu nechce priznať. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Já sdílím tvoje rozhořčení s 2 válcovým režimem u 1.5 tsi evo1. Trápí mě to 6 let již ve druhém autě. Nicméně mám ve firmě více kolegů se stejným motorem, kteří to neřeší. Možná nejsou tak citliví na sluch, ale i ty motory vibrují méně nebo více, je to kus od kusu. Ja jich měl půjčených od kolegů okolo deseti a vnímam to všude, protože jsem na to už alergický. Někde více někde méně. Obě moje auto byly pekelné a řadil jsem tak, abych nejel na dva válce. Proto jsem se ptal, jestli někdo vnímal vibrace u evo1 a teď je necítí u evo2. Zkoušel jsem Scalu evo2 a Karoq evo2, oboje ok, ale pouze krátké jízdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...