Přejít na obsah

2.0 MPI spotřeba a zkušenosti


pet

Doporučené příspěvky

Kurňa chlapy dejte si do podpisu co máte za systém LPG, ať se můžem

ptát na rady a zkušenosti pro různý systémy a motory :palec2:

Jo jo.Jak je to s tím LPG?Někdo tvrdí,že je to super.Někdo zase,že se tím ničí motor.Zajímalo by mě,jestli se třeba nesníží spotřeba oleje u tohodle typu?

nechci nikoho nutit a přesvědčovat, ale už mám 4-té auto na lpg a jsem s plynem 1000% spokojen!! Mě třeba nic neříká nafták. motor se na plyn. neničí!!! spalováním benzínu zustává karbon, který pak olej- polo a plná syntetika rospouští, při spalování plynu nic nezustává. Pokud nekdo tvrdí, že se ničí motor, tak nemá asi auto na plyn!!!! To je jako já bych rozumoval o naftáku a tankování fritov. oleje do něj! Jsem prostě max. spokojen- je rozdíl tankovat litr za 28-29 za 95 natur. a 13-14 za lpg!!!! Ani mě nevadí, že mám oválnou nádrž- 80lt stoho 65 litr provozních. Co se týče systému, tak sem se díval do papíru a jsou tady italské návody- LANDI RENZO. Jinak mrkněte na www.fedorauto.cz tam my dělaly všeshny auta, co jsem měl a mám :p;) . Byla to 120-rapid, favorit r.v.89, felicie 1,3 r.v.00 a ted octávie 2,0 r.v. 01 combi. Jinak v rodině máme ještě felicii 1,6 r.v. 00 a taky bez problému!!!!!!!! :p:p:p:p:p u felicie 1,6 a octávce 2,0 necítím rozdíl mezi provozu na lpg a ba, akorát je rozdíl ve spotřebe, narust na provoz lpg asi 1-2litr na 100km. Jinak DOPORUČUJU!!!!! Pánové a co tak založit téma: Lpg v octávce? Ukázat fotky a tak, co vy na to????? :palec2::palec2:lol;)

Editováno: , autor: TomášLPG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Da sa ist s 2,0 aj za 5,3 L benzinu, ale to je uz pre ten motor skor trapenie jazdit za tolko benzinu....Proste ten motor nie je na uspornu jazdu, kto chce setrit s pohonnymi hmotami nech si kupi 1,9 Tdi,Sdi.....

Ehm no, ještě jsem neslyšel, že by někdo zadřel motor volnoběžnými otáčkami, zařazeným rychlostním stupněm při jízdě z kopce, nebo ubráním plynu při rozjetém autě na rovince, natož otáčkami 2500 namísto 4500, ale nikomu to nevnucuju ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurňa chlapy dejte si do podpisu co máte za systém LPG, ať se můžem

ptát na rady a zkušenosti pro různý systémy a motory :palec2:

Jo jo.Jak je to s tím LPG?Někdo tvrdí,že je to super.Někdo zase,že se tím ničí motor.Zajímalo by mě,jestli se třeba nesníží spotřeba oleje u tohodle typu?

Ja pouzivam system Sequent od BRC uz cca 3 a 1/2 roka... Absolutna spokojnost... Pozri moje prispevky... Nici to motor len tym co opovrhuju LPG systemami.

Co sa oleja tyka je pravda ze pri vymene olaje je olej menej znecisteny.

Editováno: , autor: Marcello
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurňa chlapy dejte si do podpisu co máte za systém LPG, ať se můžem

ptát na rady a zkušenosti pro různý systémy a motory :palec2:

Jo jo.Jak je to s tím LPG?Někdo tvrdí,že je to super.Někdo zase,že se tím ničí motor.Zajímalo by mě,jestli se třeba nesníží spotřeba oleje u tohodle typu?

nechci nikoho nutit a přesvědčovat, ale už mám 4-té auto na lpg a jsem s plynem 1000% spokojen!! Mě třeba nic neříká nafták. motor se na plyn. neničí!!! spalováním benzínu zustává karbon, který pak olej- polo a plná syntetika rospouští, při spalování plynu nic nezustává. Pokud nekdo tvrdí, že se ničí motor, tak nemá asi auto na plyn!!!! To je jako já bych rozumoval o naftáku a tankování fritov. oleje do něj! Jsem prostě max. spokojen- je rozdíl tankovat litr za 28-29 za 95 natur. a 13-14 za lpg!!!! Ani mě nevadí, že mám oválnou nádrž- 80lt stoho 65 litr provozních. Co se týče systému, tak sem se díval do papíru a jsou tady italské návody- LANDI RENZO. Jinak mrkněte na www.fedorauto.cz tam my dělaly všeshny auta, co jsem měl a mám :p;) . Byla to 120-rapid, favorit r.v.89, felicie 1,3 r.v.00 a ted octávie 2,0 r.v. 01 combi. Jinak v rodině máme ještě felicii 1,6 r.v. 00 a taky bez problému!!!!!!!! :p:p:p:p:p u felicie 1,6 a octávce 2,0 necítím rozdíl mezi provozu na lpg a ba, akorát je rozdíl ve spotřebe, narust na provoz lpg asi 1-2litr na 100km. Jinak DOPORUČUJU!!!!! Pánové a co tak založit téma: Lpg v octávce? Ukázat fotky a tak, co vy na to????? :palec2::palec2:lol;)

Souhlasím se založením téma LPG v OCTAVII. Je určitě hodně lidí i mimo forum co maji lpg jak v Oc tak i v jinych autech a kazda rada dobra. Super tema!

Editováno: , autor: Rocky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem na tom stejne jako Sudetak. Chci LPG, ale nevim za kolik, u koho a jaky vyrobce LPG systemu.

Navic chci toroid ( musim sklapet sedacky ) a dojezd na LPG min. 500km.

...a ted mne reknete, jak na to:)

Velmi jednoducho..

Ja mam toroid, pekne zarovno podlahy, ziadne vyssie ci niezsie plato podlahy... Dojazd s 2.0 motorom mam 450km, nadrz ma 49-50 litrov,

a doporucujem ti vrele VSTREKOVANIE... ziadne podtlakove vyparovace a zmiesavace. Nesetri na tom, ono sa ti to v prijemnej jazde a vykone vrati. Ja si to len pochvalujem.

Jedine co ti v CR neporadim je ze kam si to dat namonotvat, keby si bol z BA via Slovakia tak no problemo... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, mate nekdo zkusenosti s chipnutym 2.0? Kolegove v praci (TDI a 1.8T) se me smeji, ze mi to nejede :). Mam ale pocit, ze u motoru bez turba by se zadny zazraky nekonaly...

Videl jsem nabidky na chip - 92kW a 103kW. Ale u 2.0i se chipovat nedoporucuje, jak se do motoru sahne, tak se zacina sypat.

Pridej turbo. Zahledl jsem to u jednoho clena tady na foru - 156kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem na tom stejne jako Sudetak. Chci LPG, ale nevim za kolik, u koho a jaky vyrobce LPG systemu.

Navic chci toroid ( musim sklapet sedacky ) a dojezd na LPG min. 500km.

...a ted mne reknete, jak na to:)

Velmi jednoducho..

Ja mam toroid, pekne zarovno podlahy, ziadne vyssie ci niezsie plato podlahy... Dojazd s 2.0 motorom mam 450km, nadrz ma 49-50 litrov,

a doporucujem ti vrele VSTREKOVANIE... ziadne podtlakove vyparovace a zmiesavace. Nesetri na tom, ono sa ti to v prijemnej jazde a vykone vrati. Ja si to len pochvalujem.

Jedine co ti v CR neporadim je ze kam si to dat namonotvat, keby si bol z BA via Slovakia tak no problemo... :palec2:

Ja mam zase sekvencni vstrikovani od lovtecu, nadrz 60l (tankuju tak 42l) dojezd tak 400-450 km podle nohy. Jinak to nijak nesetrim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, mate nekdo zkusenosti s chipnutym 2.0? Kolegove v praci (TDI a 1.8T) se me smeji, ze mi to nejede :). Mam ale pocit, ze u motoru bez turba by se zadny zazraky nekonaly...

Videl jsem nabidky na chip - 92kW a 103kW. Ale u 2.0i se chipovat nedoporucuje, jak se do motoru sahne, tak se zacina sypat.

Pridej turbo. Zahledl jsem to u jednoho clena tady na foru - 156kW.

Moc se me nezda, ze by to slo naroubovat. Jakej by se mel treba pouzit ridici SW? Ale jinac by to bylo idealni reseni...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, mate nekdo zkusenosti s chipnutym 2.0? Kolegove v praci (TDI a 1.8T) se me smeji, ze mi to nejede :). Mam ale pocit, ze u motoru bez turba by se zadny zazraky nekonaly...

Videl jsem nabidky na chip - 92kW a 103kW. Ale u 2.0i se chipovat nedoporucuje, jak se do motoru sahne, tak se zacina sypat.

Pridej turbo. Zahledl jsem to u jednoho clena tady na foru - 156kW.

Tak s tím turbem by mě to zajímalo.V nějakém tuning časáku jsem viděl inzerát i s foto na nabídku turbodmýchadel vhodné pro benzínové motory 1.4-2.0l. Označení T/3 T/4.Cena 13kkč.Jestli máte někdo 2.0l Octu s turbem,tak foto sem,nebo alespoň odkaz.A jaké úpravy by musely následovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne aj mna to zaujima to turbo.... ak by to malo potom 156 kW som ochotny investovat aj 20 000

A kde je ten co ma v 2,0 turbo? Nejake fotky, kolko to stalo,ake upravy a tak

Vzhledem k tomu, ze OCTAVIA II RS 2,0 TFSI ma 147 kW, myslim ze s osmiventilovym dvoulitrem meme smulu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čaute no mě by to taky docela hodně zajímalo jak je tostím turbem, asi bych taky do toho šel hodit tam turbo tak je dvoulitr trhač asfaltu jinač ted sem se vrátil z chorvatska a můžu říct se svojí octávečkou 2.0 sem měl spotřebu ůplně luxusní na dánici sem jel v průměru 150Km/h a spotřeba celkově jak sem dojel na místo 6,5L a zpátky se to trošku zvedlo poněvadž sem bloudil kapečku po vídni takže to bylo rovných 7L a to je umě spokojenost :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čaute no mě by to taky docela hodně zajímalo jak je tostím turbem, asi bych taky do toho šel hodit tam turbo tak je dvoulitr trhač asfaltu jinač ted sem se vrátil z chorvatska a můžu říct se svojí octávečkou 2.0 sem měl spotřebu ůplně luxusní na dánici sem jel v průměru 150Km/h a spotřeba celkově jak sem dojel na místo 6,5L a zpátky se to trošku zvedlo poněvadž sem bloudil kapečku po vídni takže to bylo rovných 7L a to je umě spokojenost :feve:

No tak teď opravdu přemýšlím nad tvoji spotřebou 7l a pokud jedeš 150km/h třeba 300km v kuse. Vždyť to už se blíží nějakému dieselu ta spotřeba 7l. Já většinou jezdím z Prahy v noci do Ostravy a mám na tempomatu 150km/h ale nikdy bych se nedostal ani na 8,5l. Opravdu tomu moc nevěřím :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale ty mas plyn,to je rozdiel...

Ale občas jezdím i na benzín. A on píše, že jede průměrnou rychlostí 150km/h a žere mu to jen 7l. Trošku divné :kuk:

ahoj

nic divne ,ja som tento rok absolvoval tiez Chorvatsko 750 km bez zastavky mal som cestou tam 6,5 a spat 6.8 ale 150 km nie tak do 130km/h dialnica a inak vsade podla predpisov :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...